איך לנהל קמפיין של לידים

 

פרסום בגוגל לעסקים וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס 

פרסום ממומן בגוגל אדס דורש ידע רב וניסיון על מנת שנוכל להפיק ביצועים טובים לקבלת החזר השקעה. מאז ומעולם ניתן לכל אחד לפרסם בגוגל אדס גם באופן עצמאי ואפילו לקבל תמיכה מגוגל. לעסקים שיש תקציב סביר ונמצאים בתחומים תחרותיים עם פוטנציאל לעסקה גדולה אני לא ממליץ לפנות לתמיכה של גוגל עכב המשמעות העצומה שיש לניהול קמפיין ובקרה על בסיס יומי, במקרה כזה מומלץ לפנות למנהלי קמפיינים המתמחים בתחום זה על מנת שתוכלו לקבל תוצאה שתשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו בקמפיין

:ריכזנו עבורכם כמה נקודות חשובות בתחום

 ? מה זה פרסום בגוגל

? איך מתחילים לפרסם בגוגל

 ? איך יודעים מה המחיר לקליק בפרסום גוגל

 ? האם קידום/פרסום ממומן זה נכון לעסק שלי

 ? איך בוחרים נכון חברת פרסום בגוגל

מה זה פרסום בגוגל ?

פרסום בגוגל הוא פרסום המציג בד"כ מודעות טקסט ב 4 התוצאות של גוגל בחלק העליון או התחתון, בכל שאילתת חיפוש ישנם ישנן מודעות אורגניות ומודעות ממומנות, תוצאות מודעות החיפוש הממומנות הם התוצאות בהן ניתן להציג מודעות פרסום על ידי ניהול קמפיין ממומן של גוגל אדס.

ממשק הפרסום של גוגל אדס מאפשר לנו לפרסם ביטויים ומונחי חיפוש. את הפרסום ניתן לפלח או לטרגט לפי מיקוד או רדיוס, גילאי הגולשים, תחומי עניין ושעות הפרסום ביחד עם פילוחים רבים נוספים.

בנוסף לפרסום הממומן בחיפוש ניתן לפרסם מודעות או באנרים בערוצים נוספים כגון רשת המדיה- GDN  ויוטיוב.

איך מתחילים לפרסם בגוגל ?

בשביל להתחיל פרסום בגוגל  אדס יש צורך לפתוח חשבון חדש בגוגל – Google Ads , לגוגל יש  ליווי/תמיכה טלפונית ברמה טובה שתעזור לכם להקים קמפיינים וחדשים ולפתוח חשבון חדש. בשלב ראשון אם מדובר על פרסום בסיסי לא מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפרסום בגוגל אלא לפנות למוקד לפתיחת חשבון או להתקשר לטלפון 1-809-343-032

איך יודעים מה המחיר לקליק ?

הבשורות הרעות הן שלא ניתן לדעת במדויק מה המחיר המדויק לקליק , זה נכון שיש כלי למילות מפתח אבל הכלי הזה נותן אינדיקציה מאוד מאוד כללית ולעתים לא נותן מידע כלל, ולכן, כאשר מתחילים פרסום ממומן בגוגל אדס, חשוב  לתת ביד (הצעה) גבוה יחסי ולבדוק מיקומים באמצעות כלי לתצוגה מקדימה וניתוח מודעות הקיים בתוך המערכת עצמה. מחיר הקליק משתנה כל הזמן ותלוי מאוד במתחרים שלכם ובביצועים של המודעה שלכם.

קידום אורגני או פרסום ממומן ?

קידום אורגני מתאים לכל עסק, פרסום ממומן מתאים לעסקים שנפח החיפוש בתחום שלהם מספיק גדול ולא מוגדר כנפח חיפוש נמוך - מה שבעצם גורם לכך שהמודעה שלנו לא תוצג. ההמלצה שלי היא לשלב, כלומר, במילות מפתח של הזנב הארוך כן לעשות קידום אורגני המבוסס תוכן איכותי , במקביל לתפוס מיקומים גבוהים באמצעות מילות מפתח המבוססות על התאמה רחבה יותר ומפילוח גאוגרפי או כל פילוח אחר. 

איך בוחרים חברת לפרסום בגוגל ?

יש הרבה חברות בשוק אשר מציעות פרסום ממומן בגוגל, העניין הוא שלא תוכלו לדעת מראש איך מתנהל התהליך וכמה ישקיעו בכם ומה יקרה אם הפרסום לא יניב תוצאות. לא ניתן לדעת האם הם רק מקפיצים את האתר שלכם בגוגל ומסירים אחריות או האם הם עושים עבודה טובה בקידום האתר. 

קודם כל ולפני הכל צריך לבדוק את התשתיות  הדיגיטליות שלכם ואת היכולת של אותה חברה להקים אתר או דף נחיתה שמתאים לפרסום ממומן. מעבר לכך, יש לבדוק האם הם מודדים המרות, שיחות טלפון, שולחים מייל עם המלצות לשדרוג הקמפיין  והאם הם יכולים להתממשק למערכות לידים ולבדוק את איכות הפנייה.