יצירת לידים 

יצירת לידים בפייסבוק

לידים חמים בפייסבוק זו דרך יחסי קלה ופשוטה ביותר לייצר פניות ואין צורך בידע רחב. לא מעט מפרסמים בפייסבוק מקימים את טופס הלידים בפייסבוק, טופס זה קיים כבר בפייסבוק ואין צורך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק.

יצרית לידים במקרה הזה יחסי זולים בהנחה שההצעה שאתם מציעים היא מספיק מסקרנת את הגולשים והם ישאירו פרטים. יש לא מעט גולשים שישאירו פנייה כי הם לחצו בטעות על הטופס או שסתם מתווך סקרנות ולכן על מנת ולהפוך את הפנייה בטופס לפנייה יותר חמה עלינו לשלב בקמפיין לידים וידאו! על הוידאו להיות קצר - עד 30 שניות ומאוד מאוד מדויק במסרים ובולט.

חסרונות שלך יצירת לידים בפייסבוק

לא מעט עסקים מעדיפים לתת מידע נוסף לפני שהלקוח משאיר פרטים ולכן במקרה הזה יצירת לידים בטופס של פייסבוק לא מתאים  עבורם.

חסרון נוסף הוא שאם אנחנו רוצים לקבל און ליין את הפנייה עלינו להתממשק לטופס באמצעות תוכנה צד שלישי שתדע למשוך את הליד ולשלוח אותו למערכת לידים שלכם או למייל שלכם.

ישנם לא מעט לקוחות שבטעות משאירים פרטים עכב מסרים לא ברורים של המפרסם.

יצירת לידים פייסבוק עם דף נחיתה חיצוני

לא מעט עסקים מעדיפים ליצור לידים בפייסבוק עם דף נחיתה חיצוני על מנת שיוכלו לתת הרבה יותר מידע על השירות או המוצר שלהם. בד"כ אם הגולש כן החליט להשאיר פרטים בדף נחיתה שכזה והטופס של הצור קשר נמצא בתחתית דף הנחיתה הליד נחשב לליד הרבה יותר איכותי.

על מנת ולהגיע לביצועים טובים במקרה הזה חובה להתקין פיקסלים של פייסבוק ולמדוד את המעורבות של הגולש בדף. אם לא נשדר לפייסבוק מספיק המרות הקמפיין בסוף לא יקבל חשיפה.

יצירת לידים בגוגל

יצירת לידים בגוגל נחשבת נחשב כיצירת ליד איכותי באמצעות דף נחיתה עם מידע רחב וסרטון וידאו.

הגולש בעצם בניגוד לפייסבוק מחפש מידע בגוגל, הוא יוזם את החיפוש ונתקל במודעה שלך או באתר שלך שנמצא בעמוד הראשון  בגוגל אורגני. ישנם לקוחות שמעדיפים לשים בכוונה את הטופס צור קשר בתחתית הדף נחיתה על מנת שהלקוחות יקראו את התוכן ורק אז ישאירו פרטים.

חסרונות של יצירת לידים בגוגל

אם לא הצלחת לייצר את הנוסחא שמניבה המרות אתה עלול לשלם לא מעט כסף על כל הקלקה. ישנם תחומים בהם עסקים מקומיים יכולים לפרסם את עצמם בגוגל אך עכב המיקום שלהם כמות החשיפה יכולה לרדת באופן דרמתי.

ישנם תחומים מאוד תחרותיים שגם אם מנהל הקמפיין עושה את עבודתו עלות הליד יכולה להיות יקרה  ולכן רק תחומים שבהם הרווח על כל עסקה הוא גדול יכולים להתחרות בקטגוריה זו.

יצירת לידים ביוטיוב

יצירת לידים ביוטיוב הינה דרך חדשנית, שונה שיכולה לתת לכם עלות תועלת מעולה. ממש כמו בפייסבוק אפשר להטמיע טופס לידים ביוטיוב בפורמט של וידאו או בפורמט של תמונה. לקבל מידע נוסף עם פרסום ממומן ביוטיוב לחצו על הלינק.

 יצירת  לידים איכותיים צרו קשר לשיחת ייעוץ חינם

*תקבלו גם מייל עם ערך מדובר על מייל חד פעמי שנשלח מייד, תבדקו אולי הוא בספאם שלכם