איך למצוא מומחה דיגיטלי ?

 

איך לבחור מומחה לשיווק דיגיטלי ?

לקבלת ייעוץ  צרו קשר עם ירון יוגב

ירון יוגב.jpg

למה צריך בעצם מומחה לשיווק דיגיטלי? 

חשוב מאוד להתייעץ עם משהו שכבר עשה משהו בדיגיטל וצבר ניסיון, הדיגיטל משנה את עצמו כל הזמן ולכן מומחה לפרסום בעצם יחסוך לכם הרבה כסף ושעות למידה כבר בשלב הראשון. שיווק דיגיטלי רחב בכל הערוצים הוא כמובן חלומו של כל לקוח אבל מן הסתם לכולנו יש ובוודאי בשלב הראשון סוג של הגבלת תקציב ולכן זה מאוד משמעותי לבחור את ערוץ השיווקי הנכון עבורך.

לא לבחור מומחה פרסום לפי המיקום בגוגל

אז לא מעט מומחים מקדמים את עצמם בחיפושים כאלו ואחרים בגוגל אורגני, כל הכבוד שהצליחו לגבור על חלק מהמתחרים שלהם וזה סופר חשוב אבל לקבוע שאותה חברה או אותו מומחה ייתן לכם את הייעוץ הנכון בגלל המיקום שלו בגוגל זה קישקוש.

ישנם מומחים בדיגיטל שיודעים רק גוגל אורגני, ישנם כאלו שיודעים 90% פייסבוק , ישנם משווקים בדיגיטל שיודעים לתת מעטפת של פתרונות ואבל שמדברים איתם על גוגל תג מנגר או אנליטיקס או אפילו אתרי מסחר הם מתחילים קצת להתבלבל.

מומחה בדיגיטל מבחינתי יכול להיות גם אדם שלא קידם את עצמו בגוגל אבל צבר ניסיון רב בתחום של שיווק דיגיטלי ויש לו ראייה רחבה מאוד.

מומחה לשיווק דיגיטלי לעסקים  קטנים 

אז בהנחה שאתם עסק קטן או בינוני הבחירה במומחה לשיווק עסקים היא דרמטית אם נתייחס לגודל הסוכנות או לפרילנס.

גילוי נאות אני פרילנס ולכן אני קצת "משוחד" אבל אם ננסה לנתח את היתרונות/ חסרונות של משרד גדול זה קודם כל מתחיל בעלויות של המשרדים והעובדים ובכך שהיום אתם מקבלים מנהל קמפיין ומחר בוא כבר לא עובד במשרד.

ברור שאם אתם עסק קטן אתם חייבים גם למצוא מומחה שהוא "תותח" אבל גם משהו שמטפל בלקוחות שהם בסדר גודל של העסק שלכם. אם תשלמו מעט מידי ומנהל הקמפיין יש לו פיק והוא מאוד מאוד עסוק לא בטוח שהוא ייתן לכם עדיפות אם המחיר יהיה לא משתלם. מומלץ לבחור במשהו שלוקח מחיר יחסי גבוה על מנת שיגדיר את העסק שלכם כלקוח " משלם טוב " וישקיע בכם לאורך זמן ! אני רוצה להבהיר יחסי גבוה יכול לבוא לידי ביטוי בהבדל של בין 500 ל 1000 שח בחודש.

פרמטר נוסף הוא שאותו מומחה לשיווק דיגיטלי יהיה גם מומחה לפרסום בגוגל- זה סופר חשוב.