top of page

קמפיין לידים בגוגל אדס

 לידים בגוגל זו זו הדרך הכי נכונה להתחיל לצמוח. גוגל אדס נחשבת למערכת הפרסום הכי משוכללת בעולם ויש שם יכולות להגיע לקהלים שיש להם כוונת רכישה. הטעות הכי גדולה של מפרסמים זה לעבוד רחב, עדיף לצמצם את תווך החשיפה על מנת שנוכל להגדיל את יחס ההמרה ולהגיע למצב של ROI חיובי. אני לא בטוח שתוכלו בחיפוש לקבל כמות לידים גדולה, ככל שאנו רצים על יותר ביטויים כך מחיר הליד מתייקר. 

לידים בגוגל חיפוש

אז איך מתחילים ומקבלים לידים מגוגל ? הדבר הכי חשוב זה קודם כל לתת ערך מוסף בפרסום ולמצוא את החיפושים הכי מדויקים שגולשים מחפשים ולרוונטים לתוכן של האתר. אפשר גם בחיפוש לטרגט קהל עם כוונת רכישה מה שיצמצם את החשיפה אבל יעלה את איכות הליד. שיטה נוספת היא לעבוד באופן רחב ולהתחיל לחקור את החיפושים שהגולשים מחפשים בגול ואז בעצם להתחיל להקים קבוצות מודעות נוספות על מנת שהכותרת הרלוונטית תופיע בחיפוש שכזה.

קמפיין לידים מגוגל

בגוגל כמו בפייסבוק יש אפשרות להקים טופס לידים עם מספר שאלות רלוונטיות, טופס הלידים יכול להופיע בגם בחיפוש וגם בקמפיין Discovery וגם בקמפיין יוטיוב. על מנת ולהפוך את הטופס לידים בגוגל ליותר רלוונטי אני מאוד ממליץ לטרגט קהל של שיווק מחדש בקמפיין המשלב טופס לידים. על מנת ולקבל את פרטי הליד בקמפיין חייבים להיתממשק לטופס ולשלוח את הפרטים למערכת לידים או למייל.

קמפיינים מסוג Discovery

אז אם רוצים לפרוץ אץ תקרת הזכוכית בחיפוש ולהגיע לקהל שלא מחפש באופן מובהק מילות מפתח בקמפיין חיפוש שלכם חייבים להקים קמפיין GDN. היתרון בקמפיין גוגל שכזה הוא קודם כל החשיפה הגדולה שהמודעה שלכם מקבלת. ההמלצה שלי היא קודם כל להתחיל עם קמפיין דיסקברי שמשלב בתוכו את יוטיוב, גימייל ואת היתרונות שיש בדיסקבר בעיקר באמצעות תוכן מעניין שיש באתרי תוכן וחדשות.

אם יש לכם אפשרות לפנות שוב אל הלקוחות שביקרו באתר שלכם ולפגוש אותם בפידים האהובים עליהם ב-Google כשהם מחפשים תוכן. כנקודת המפגש הזו מתרחשת, קמפיין לידים של Discovery יכול לספק לגם לכם הרבה יותר הזדמנויות לייצר ליד בקמפיין.

bottom of page