לידים בלעדיים לאסתטיקה

שיווק באינטרנט של חברות אסתטיקה

לידים חמים של אסתטיקה הם סיפור שחשוב לתכנן מראש. במקרה הזה לא ניתן להסתמך על גוגל חיפוש אלא רק על רשת המדיה.

רשת המדיה היא קרקע פורייה ללידים בתחום של אסתטיקה, יש קהלים רבים בעיקר נשים בגילאים מסוימים שהיו רוצות לעשות מתילת פנים באופן בטוח ואיכותי. אם נצליח לייצר אמון ולהראות להם לדוגמא וידאו של הרופא שמתראיין לדוגמא אצל פרופסור קרסו ללא ספק נייצר אמון שכזה והם ישאירו ליד.  התחומים הרלוונטים לקמפיין לידים בתחום האסתטיקה הם: משקפיים, הסרת שיער בלייזר, משקפיים, טיפוליים פלסטיים והזרקות.

קמפיין אסתטיקה

בתחילת הקמפיין במדיה נעבוד על ביד ידני ונייצר המרה אפילו ללקוח שגולל את הגלילה 30 אחוז , לאחר שנצבור וותק בחשבון ומספר המרות רב נוכל בשלב הבא לייצר לידים באסתטיקה ולשלם לגוגל לפי ליד ולא לפי קליק.

נניח שהתקציב היומי הוא 120 שח, אפשר באופן ראלי לתת מחיר של 60 שח לליד כלולר 2 לידים ביום.

ניהול קמפיין אסתטיקה

שיווק באינטנרט של חברות אסתטיקה דורש ניהול מדויק ועדכון סטטוס במערכת לידים של הלקוח באופן יום יומי. מנהל הקמפיין תוך מספר חודשים יכול לראות איזה ערוץ עובד טוב יותר ומאיזה אתרים מגיעים הלידים הכי טובים. 

דוגמא לדף נחיתה בתחום האסתטיקה

דוגמא לוידאו בתחום האסתטיקה

לידם בלעדיים אסתטיקה

מאוד מתסכל אם מגיע אליך לקוח שמתחיל לעשות שופינג ופונה אל כמה מרפאות, הסיכוי לסקה באותו רגע יורד באופן משמעותי ולכן ppc simple תייצרר לכם הרופאים קמפיין רק שלכם ורק אתם תקבלו לידים בלעדיים באסתטיקה, מה שיעלה באופן משמעותי את הסיכוי לסגירת עסקה מול הלקוח שלכם. בתום האסתטיקה ישנם מאות תחומים ונישות ולכן לכל טיפול דרוש מסר שונה עם דף נחיתה שונה. כמומחים בלידים ובהקמת תשתיות דיגיטליות אנו נדע להקים לכם תשתית רחבה ומניבה.

הגיע הזמן שהדיגיטל יביא לכם לידים של אסתטיקה 
צרו קשר לשיחת ייעוץ חינם 

*תקבלו גם מייל עם ערך מדובר על מייל חד פעמי שנשלח מייד, תבדקו אולי הוא בספאם שלכם