
לידים לאסתטיקה
שיווק דיגיטלי אסתטיקה
עולם האסתטיקה צבר תאוצה בשנים האחרונות מאז שתחום הבוטוקס, חומצה הילרונית ושאר טיפולי ההצערה תפסו מקום נכבד בחיינו.
מי לא רוצה לחיות יותר ? ואם כבר לחיות יותר, אז להראות כמה שיותר צעיר.
הסבתות כבר לא נראות סבתות והילדות כבר לא נראות ילדות.
כולם מותחים, מעבים ומתקנים פגמים בפנים על מנת להראות טוב יותר, מתוח יותר וצעיר יותר.
טיפולי האסתטיקה להצערת הפנים כבר מזמן אינן נחלת הנשים בלבד. יותר ויותר גברים מודעים לעצמם ובאופן קבוע עושים טיפולי אסתטיקה.
אז אם כך הדבר, מדוע צריך שיווק דיגיטלי של אסתטיקה ? הסיבה היא תחרות יש אלפי רופאים וקליניקות שמציעים בוטוקס וחומצה הילרונית.
נראה שהתחרות היא כבר מזמן לא לפי מקצועיות, זוהי תחרות של שיווק בדיגיטל במטרה לייצר כמה שיותר לידים לאסתטיקה.
מי מפרסם יותר טוב, מי מצליח להגיע לקהל היעד בצורה מדויקת יותר וגולת הכותרת היא מי מקבל יותר לידים חמים.
מי שלא נמצא בדיגיטל בתחום הזה פשוט לא קיים !
נשאלת השאלה מה הדרך הטובה ביותר לשיווק או פרסום אתרי אסתטיקה בדיגיטל ?
במאמר קצר זה אמנה בפניכם את האפשרויות לפרסום טיפולי אסתטיקה בדיגיטל. לכל שיטה יתרונות וחסרונות.
קידום אורגני אתרי אסתטיקה (SEO)
קידום אורגני לאסתטיקה הוא למעשה קידום מבוסס תוכן עשיר.
בעל הקליניקה צריך להיות בעל אתר אינטרנט מכובד עם הרבה תכנים ומאמרים בנושאים של בוטוקס, חומצה הילרונית, טיפולים להצערת עור הפנים וכדומה.
המאמרים האלו צריכים להיות מקצועיים ולתת לגולשים ערך מוסף.
גולשים אוהבים לקבל מידע מקדים באינטרנט לפני שהם פונים לספק שירות כלשהו.
המטרה היא למשוך את הקוראים לקרוא מאמר בתחום בו הם מתעניינים.
דוגמא למאמר כזה יכול להיות "ממה עליכם להיזהר כאשר אתם רוצים להזריק בוטוקס" או "מה המקומות האפקטיביים
ביותר להזרקת חומצה הילרונית"?
הגולש יתחבר למאמר ודרך המאמר יגיע לעמוד "צור קשר" וישאיר פנייה לנותן השירות – מה שנקרא "ליד חם".
היתרונות בקידום שכזה הוא שבעל הקליניקה (נותן השירות) אינו צריך לשלם עבור הפנייה של אותו
גולש שהינו לקוח פוטנציאלי. הקליק הוא חינם.
החיסרון הוא, שצריך המון המון מאמרים ותוכן בתוך האתר ומחוץ לאתר כדי שהקידום האורגני יעבוד והאתר של
אותה קליניקה תהיה בדף הראשון של גוגל.
כמו כן, הקידום האורגני יכול לקחת חודשים רבים מאוד, וכל אותו זמן הקליניקה צריכה לספק עשרות רבות של מאמרים רלוונטיים.
בדרך כלל, הקליניקות לא מוכנות לחכות, הן רוצות תוצאות ולקוחות באופן מיידי.
לשם כך יש את גוגל ממומן (PPC)
פרסום מרפאות אסתטיקה בגוגל
בפרסום ממומן, אנחנו מכניסים מילות מפתח רלוונטיות, לדוגמא: בוטוקס, חומצה הילרונית, וכך, מי שמחפש תחת אותן מילים נתקל במודעה של אותה קליניקה בראשית הדף הראשון של גוגל.
מודבר במודעת טקסט שקופצת בחיפוש בחיפושים רלוונטיים שתביא לכם לידים לאסתטיקה.
היתרון – אנחנו "צדים" את כל אותם אלו אשר רוצים את השירות והטיפול עכשיו והלידים הם באופן מיידי.
החיסרון – כל קליק עולה כסף.
מאחר וטיפולי אסתטיקה הם טיפולים יקרים, עדיין יש כדאיות לשלם את מחיר הקליק לצורך קבלת קמפיין לידים מניב.
פרסום מרפאות אסתטיקה בפייסבוק
אפיק נוסף הינו פרסום מרפאות אסתטיקה בפייסבוק.
המטרה היא לטרגט קהלים רלוונטיים, לדוגמא, נשים בנות 40 עד 60 מאזור המרכז עם רמת הכנסה מעל הממוצע.
המודעה עם שירותי האסתטיקה תיחשף לקהל היעד שבחרנו, ויש סיכוי לא רע בכלל שגם אם אותה אישה לא חיפשה זריקת בוטוקס בצורה אקטיבית, ברגע שהיא תיחשף לפרסום, היא יכולה להפוך ללקוחה פוטנציאלית.
כשמדברים על פרסום בדיגיטל עבור טיפולי אסתטיקה, אלו שלושת הכלים העיקריים אליהם אני
ממליץ לפנות. הבחירה ביניהם תלויה ברמת התקציב ובאורך הרוח של נותן השירות.
מה שבטוח הוא שבשלושתם ניתן להשיג תוצאות טובות ולקוחות פוטנציאליים.
שיווק אסתטיקה בדיגיטל
פרסום אסתטיקה ב GDN באתרי פרימיום כגון YNET הינו קמפיין מומלץ מאוד ונחשב כערוץ מעולה ליצירת חשיפה ולידים. בקמפיין גוגל אדס במדיה יש צורך לבחור קהלים רלוונטיים, נושאים וכמובן מיקומים של אתרים ביחד עם הקמת באנר ודף נחיתה וכמובן סרטון וידאו. מומלץ כמובן לבצע פילוח דמוגרפי ולטרגט נשים בגילאים הרלוונטים.
בתחילת הקמפיין במדיה נעבוד על ביד ידני ונייצר המרה אפילו ללקוח שגולל את הגלילה 30 אחוז , לאחר שנצבור וותק בחשבון ומספר המרות רב נוכל בשלב הבא לייצר לידים באסתטיקה ולשלם לגוגל לפי ליד ולא לפי קליק.
נניח שהתקציב היומי הוא 120 שח, אפשר באופן ראלי לתת מחיר של 60 שח לליד כלומר 2 לידים ביום.
דוגמא לפרסום אתר אסתטיקה ברשת המדיה
לידים חמים אסתטיקה
לידים של אסתטיקה הם סיפור שחשוב לתכנן מראש. במקרה הזה לא ניתן להסתמך על גוגל חיפוש אלא רק על רשת המדיה.
רשת המדיה היא קרקע פורייה ללידים בתחום של אסתטיקה, יש קהלים רבים בעיקר נשים בגילאים מסוימים שהיו רוצות לעשות מתילת פנים באופן בטוח ואיכותי. אם נצליח לייצר אמון ולהראות להם לדוגמא וידאו של הרופא שמתראיין לדוגמא אצל פרופסור קרסו ללא ספק נייצר אמון שכזה והם ישאירו ליד. התחומים הרלוונטים לקמפיין לידים בתחום האסתטיקה הם: משקפיים, הסרת שיער בלייזר, משקפיים, טיפוליים פלסטיים והזרקות.
ניהול קמפיין אסתטיקה
שיווק ופרסום באינטרנט של חברות אסתטיקה דורש ניהול מדויק ועדכון סטטוס במערכת לידים של הלקוח באופן יום יומי. מנהל הקמפיין תוך מספר חודשים יכול לראות איזה ערוץ עובד טוב יותר ומאיזה אתרים מגיעים הלידים הכי טובים.
הניהול דורש בדיקת מסרים שעובדים טוב יותר, שדרוג דף הנחיתה לפי הצורך, ובחינת הקהלים שמייצרים את יחס ההמרה הטוב ביותר. הקמפיין דורש בדיקה ושינויים כל בסיס יומי ולכן תמחור של קמפיין חייב להתחשב בפרמטר זה.
דוגמא לדף נחיתה בתחום האסתטיקה

דוגמא לוידאו בתחום האסתטיקה
לידים בלעדיים לאסתטיקה
מאוד מתסכל אם מגיע אליך לקוח שמתחיל לעשות שופינג ופונה אל כמה מרפאות, הסיכוי לעסקה באותו רגע יורד באופן משמעותי ולכן ppc simple תייצר לכם העוסקים בתחום האסתטיקה קמפיין רק שלכם ורק אתם תקבלו לידים בלעדיים לאסתטיקה, מה שיעלה באופן משמעותי את הסיכוי לסגירת עסקה מול הלקוח שלכם. בתום האסתטיקה ישנם מאות תחומים ונישות ולכן לכל טיפול דרוש מסר שונה עם דף נחיתה שונה. כמומחים בלידים ובהקמת תשתיות דיגיטליות אנו נדע להקים לכם תשתית רחבה ומניבה.