לידים לרופאים

לידים לרפואה, מרפאות, ובתי חולים

לידים חמים של רופאים הם תחום שמחפשים אותך בגוגל גם בשעות היום וגם בשעות הערב, שבתות וחגים, חשוב להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון ולהעביר את המסר הנכון בזמן יחסי קצר על מנת שאתם הרופאים תקבלו לידים חמים.

התחומים שרלוונטיים לרופאים ורפואת חירום הם בעיקר לידים לטיפולי שיניים.

מה הדרך הנכונה לקבל לידים לרופאים? איך בעצם מומלץ לשווק באינטרנט רופאים ?

 

היום, כל אדם לפני שהוא בא לצרוך שירות כזה או אחר, הוא לא פוסח מלפנות לגוגל וללקט אינפורמציה. הדבר נכון ביתר שאת כאשר מדובר בפנייה לרופא לקבלת שירות רפואי כלשהו.

התהליך שבדרך כלל רוב המטופלים הפוטנציאלים עושים לפני שהם פונים לרופא פרטי, הוא לקרוא באינטרנט על מנת לאסוף אינפורמציה גם על הטיפול וגם על הרופא.

 

רק לאחר שהמטופל הפוטנציאלי מרגיש נוח עם כמות המידע שאסף ורק לאחר שהוא נתקל ברופא שנראה לו בעל היכולת, הניסיון והמיומנות לבצע את הטיפול, רק אז הוא יפנה ויצור קשר.

משהבנו שזהו התהליך הסטנדרטי לפיו מתבצעת הפנייה לקבלת שירות רפואי פרטי, בואו ננתח מהי הדרך הנכונה לפרסם ולשווק שירותים רפואיים בדיגיטל.

 

אולי תופתעו לשמוע, אבל במקרה של פרסום רופאים באינטרנט , יש צורך לעבוד במספר ערוצים על מנת

לקבל את התוצאה המיטבית, והנה אני מסביר מדוע.

קידום אורגני לרופאים

אם אמרנו שהלקוח הפוטנציאלי שצריך את השירות פונה לגוגל לקבלת אינפורמציה על הטיפול,הרי שכל רופא שמכבד את עצמו צריך להיות בעל אתר עם תכנים מקצועיים ב"שפת העם", על מנת לאפשר למטופלים לשאוב משם את האינפורמציה הדרושה.

משיש כבר אתר מכובד עם תכנים מרובים ועדכניים, ניתן לקדמו באופן אורגני (מה שמכונה SEO) ודרך זה "ללכוד" פציינטים.

פרסום ממומן לרופאים

אך זה לא מספיק. אם רופא רוצה מה שנקרא "לידים חמים", הוא צריך לפנות גם לגוגל ממומן. הרי גולש שזקוק לשירות רפואי יחפש אותו בגוגל. לדוגמא, "פלסטיקאי בשרון".

אם אותו רופא לא יופיע בקידום הממומן במילות המפתח הללו או מילים דומות, אותו גולש שזקוק לשירות לא יתקל ברופא. חבל לא ?

 

דרך נוספת טובה ויעילה לפרסום רופאים היא דרך רשת היוטיוב. היתרון ביוטיוב, הוא שניתן להפיק סרטונים שמייצרים אמון בין הפציינט לבין הרופא. הפציינט שומע הסברים מקצועיים על הטיפול, מקבל מידע על שנות הניסיון של הרופא ועל המוניטין שלו

וזה יוצר חיבור חזק הרבה יותר מכל מודעה או מאמר ברשת.

היתרון ביוטיוב הוא בעלות הנמוכה של אפיק פרסום זה ובכך שאם הגולש לא צפה בסרטון לפחות 30 שניות, אותו רופא לא ישלם מאומה.

פרסום ממומן  בפייסבוק לרופאים

כמובן, ניתן גם ליצר נוכחות דיגיטלית בפייסבוק ולשווק שם באופן איכותי, ניתן לטרגט קהלים רלוונטיים או בעצם לרדוף אחרי גולשים שהגיעו מגוגל ונמצאים עכשיו בפייסוק.

 

אם נחזור לאותה דוגמא של הפלסטיקאי בשרון, נוכל לטרגט קהל של נשים בנות 30-65 מהעשירון העליון אשר גרות באזור השרון, וגם אם הן אינן מחפשות כרגע פלסטיקאי, ברגע שהן יתקלו במודעה יש סיכוי לא רע בכלל שהן ישאירו פנייה, שהרי פלסטיקה היא לא תמיד צורך מובהק, אלא רצון.

לסיכום, כפי שראינו רופא פרטי אשר רוצה לשווק ולפרסם שירותים רפואיים מכל הסוגים חייב נוכחות דיגיטלית וכדאי שישתמש במספר אפיקים לצורך השיווק בדיגיטל.

לידים לרופאים

לידים לרופאים בשעת חירום

לידים לרופא שיניים בד"כ יגיע בשעות הערב בחירום, לקוח שכואב לו לא יחשוב פעמיים ויגיע לרופא שיניים הראשון שיקבל אותו. רופאי שיניים בשוטף חייבים לייצר נוכחות דיגיטלית קבוע במדיה בעיקר בפייסבוק על מנת שגולשים יכירו אותם וישקלו להגיע לדוגמא לחוות דעת נוספת בשעת הצורך. אפשר בקמפיין חשיפות בפייסובק לייצר פוסטים בעלויות לא גבוהות ולאורך זמן זה יביא תוצאות.

מחירי לידים לרופאים

כמו בכל תחום שקשור לקמפיין ממומן בגוגל זה תלוי בתחרות, בנפח החיפושים ובמחיר הקליק, אני מאמין שמחיר הליד ינוע בין 50- 100 ש"ח, מי שרושם אחרת הוא כנראה קצת פחות מבין איך גוגל עובד ומה יחס ההמרה בקמפיין דיגיטלי. המחיר לליד בעיני הוא פחות חשוב, מה שחשוב זה איכות הליד ולכן אנחנו מדברים בעיקר על ליד איכותי ועל כך שגולש לעיתים יבקר כמה פעמים בנכסים הדיגיטליים של הרופאים.

לידים לרופאים מיוטיוב

המוניטין של הרופא הוותק ושיתוף פעולה של הרופא הינו פרמטר משמעותי בהצלחת קמפיין הלידים שאנו נייצר לכם. אם אין תקציבים לראיון אצל פרופסור קרסו לדוגמא אנחנו נדאג להגיע למרפאה שלכם ולצלם את הרופא נותן טיפים ומידע על תחום הפעילות שלו ונפיץ את הסרטון ביוטיוב ופייסבוק.

מעבר לכך חייבים תוכן איכותי ולכן הכולל תוכן מקצועי, עדכונים ומגמות בתחום שלכם שיכולים לעניין את הגולשים.

אחד האתגרים בקמפיין הוא לסנן גולשים שמחפשים רופאים בקופות חולים והם לא רלוונטיים לביקור פרטי.