לידים נדלן

לידים לנדלן

נדל"ן הוא תחום תחרותי מאוד, נראה כי הרבה מאוד הבינו מהי הדרך הנכונה  לעשיית כסף גדול בזמן יחסית קצר.

זו הסיבה שיש הרבה מאוד יזמים ומשווקים בתחום הנדל"ן וכולם רוצים למכור וכמה שיותר.

משווקי דירות יד שנייה, משווקי דירות מקבלן, מתווכים, משווקי נדל"ן בחו"ל לשכירות ולמכירה, כולם רוצים לידים חמים וכמה שיותר.

לכן, המלחמה של יזמי הנדל"ן היא מלחמה שיווקית, ומי המנצח ? מי שמשתמש בכלי השיווק הדיגיטלי באופן אופטימלי ומייצר לעצמו לידים חמים ואיכותיים.

הרציונל מדוע להשקיע בפרסום בדיגיטל הוא פשוט. בנדל"ן מדובר בכסף גדול, וברגע שנסגרת עסקה אחת זה מכסה בקלות את עלויות הפרסום.

 

פרסום בדיגיטל הוא זול בצורה משמעותית מפרסום במדיה המסורתית כמו טלויזיה ועיתונות ויש לו חשיפה אדירה. לכן, יזם חכם יבחר להשקיע סכומים גבוהים בפרסום בדיגיטל וליצר לעצמו כמה שיותר לידים חמים שיוכלו להיות מומרים לעסקאות אמיתיות.

 

נשאלת השאלה מהי הדרך הנכונה ליצירת לידים בעסקאות רלוונטיות לנדלן.

 

החדשות המשמחות הן, שלא כמו תחומים רבים אחרים, בנדל"ן ניתן להשתמש כמעט בכל אחד מהערוצים הדיגיטלים ולייצר לידים איכותיים, בתנאי כמובן שהשימוש בערוצים אלו נעשה באופן מקצועי.

 

נקודה חשובה שמשווקי הנדל"ן צריכים לשים אליה לב היא, שבתחום הנדל"ן יש ערך אדיר לכל נושא הוויז'ואל וכן לתוכן אשר נותן מידע על הנכס המשווק.

 

בין אם מדובר בקמפיין בגוגל, בפייסבוק או בכלי פרסומי אחר, הדבר הראשון שיש לתת לגולש זה מידע מהו הנכס המשווק, האם מדובר בדירות יד ראשונה או שנייה, האם בקרקע, האם בנדל"ן בארץ או בחו"ל וכיו"ב.

 

הרבה משווקי נדל"ן מבקשים למקם את אזור ה"צור קשר" מיד לאחר הכותרת והתמונה וזו טעות נפוצה.

 

הגולש לא ישאיר פרטים ב"צור קשר" לפני שהוא יודע מהו מפרט הנכס, באיזה שלב של בנייה הנכס נמצא, האם מדובר בהשקעה מניבה עם יתרון מסוים וכך הלאה. יש משמעות עצומה להדמיות ולתוכן.

 

קמפיינים של לידים פופולריים לנדל"ן הם: נדל"ן להשקעה בחו"ל, קרקע חקלאית, שיווק דירות חדשות מקבלן והשכרת משרדים.

קמפיין לידים בנדל"ן ב - Outbrain

לידים נדלן

רוב הלידים לנדלן יגיעו מטראפיק דרך Outbrain, גוגל אדס (לשעבר אדוורדס), Facebook, Youtube.

Outbrain הינה מערכת פרסום מבוססת מדיה ותוכן המובילה בעולם. בראיית מה שנקרא המשפך השיווקי, כדאי להתחיל לקבל קליקים משם.

 אם נייצר כתבה שהכותרת שלה והלינק שלה נמצא ב- ynet, mako, כלכליסט או דה מרקר והגולש יקליק ויגיע לכתבה עצמה, סביר להניח שבקליק הראשון  לא יתקבל הקליק. אבל, אם הגולש יצר איזושהי מעורבות (לדוגמא גלל למטה את הכתבה, צפה ב"צור קשר", הסתכל בסרטון, קרא את הכתבה), זה מה שנקרא "לקוח מעורב" ששווה לנו לרדוף אחריו בפייסבוק באמצעות רימרקטינג ולהכניס אותו לכתבה נוספת או לדף נחיתה המייצר ערך.

לאותו לקוח מעורב, נציע הצעות בבאנר שירדוף אחריו כגון השאר פרטים וקבל סרטון במייל מה הן ההשקעות הטובות ביותר בנדל"ן לשנת 2021.

 ברגע שאותו גולש משאיר פרטים, הוא כבר הפך לליד איכותי.

ניהול לידים בנדלן

עבודת מנהל הקמפיין היא עבודה של טיוב ואופטימיזציה, לכן, לא משנה באיזה ערוץ פרסום בדיגיטל תבחרו,  יש חשיבות עיקרית לנהל את הלידים בנדל"ן דרך מערכת ייעודית לניהול לידים ולעדכן תמידית את הסטטוס של הליד, לדוגמא " נקבעה פגישה" או "לא רלוונטי". 

רק דרך עבודה משותפת של מנהל הקמפיין יחד עם בית העסק, נצליח לדייק ולבחון מה הם הערוצים שמייצרים לידים חמים בנדל"ן אשר נסגרים לעסקה. 

ניתן אף לשלב דרך המערכת אפשרות לדיוור שוטף ללקוחות שהשאירו מייל.

סיכום

כפי שראינו, נדל"ן הוא תחום "סקסי" בדיגיטל אשר דורש מומחיות וניסיון רב בכל הקשור ליצירת לידים חמים ואיכותיים בנדל"ן.
תחום הנדל"ן הינו רחב ומכיל תתי קטגוריות רבות כגון: 
שיווק דירות חדשות, שיווק קרקעות חקלאיות, שיווק דירות בקבוצת רכישה בארץ או בחו"ל , ניהול מבנים, נקיון מבנים, נדל"ן בארצות הברית, נדל"ן באירופה, הכנסה פאסיבית מנדל"ן, יועצי נדל"ן, מתווכי נדל"ן ועוד ועוד.
מה משותף לכולם ? כולם רוצים לידים והרבה!

באיזו פלטפורמה שיווקית להשתמש ? זה תלוי.

אם אתה יזם נדלן המעוניין לשווק נכס חדש בנתניה 100 מטר מהים, כפי הנראה מכל הערוצים ניתן לספק לך לידים של משקיעים. במקרה הזה גוגל מאוד רלוונטי , פייסבוק רלוונטי וגם רשת המדיה של גוגל היא סופר רלוונטית ובמיוחד בערוצים איכותיים כגון קמפיין דיסקברי, יוטיוב וגוגל חיפוש.

קיימות לא מעט חברות שיווק נדל"ן אשר מקבלות מאות לידים בחודש ומשווקות בהצלחה פרויקטים בנדל"ן. 

כמובן שנדרש איש מכירות מיומן בצד של החברה, אשר יודע להפוך את הלידים להזדמנות אמיתית, אבל ללא לידים קשה מאוד להתנהל בעולם הנדל"ן ולהגיע לנפח מכירות מרשים.