לידים נדלן

לידים איכותיים בנדל"ן

לידים חמים בפרויקט נדלן הם קמפיין שכל משווק דיגיטל היה רוצה לשווק, ברגע שנסגרת עסקה אחת זה מכסה בקלות את עלויות הפרסום ולכן זה כן מרגיש נוח ליזם להשקיע סכומים גבוהים יותר בתחום הנדלן.

תחום הלידים בנדל"ן הוא תחום רחב וכמעט מכל הערוצים הדיגיטלים אפשר לייצר לידים. עוד הרבה לפני שגולש משאיר פרטים חשוב לפרט את מפרט הנכס, באיזה שלב אנו נמצאים, האם מדובר על השקעה מניבה עם יתרון מסוים וכך הלאה. יש משמעות עצומה להדמיות ולמוניטין של הקבלן או היזם וכמובן גם לתוכן.

התחומים הרלוונטים לקמפיין לידים בנדל"ן הם: נדלן להשקעה בחו"ל, קרקע חקלאית, דירה חדשה והשכרת משרד.

קמפיין לידים בנדל"ן ב - Outbrain

אז רוב הלידים  בנדלן יגיעו מטראפיק דרך Outbrain, גוגל אדס (לשעבר אדוורדס), Facebook, Youtube.

 Outbrain הינה מערכת פרסום מבוססת מדיה ותוכן המובילה בעולם, וכדאי בשלב הראשון של המשפך השיווקי לקבל קליקים בעיקר משם. נניח שאנו מייצרים כתבה שהכותרת שלה והלינק שלה נמצא ב- ynet, mako, כלכליסט או דה מרקר והגולש מקליק ומגיע לכתבה עצמה, סביר להניח שלא תקבלו ליד כבר בקליק הראשון אבל אם הגולש יצר מעורבות והיה דקה וחצי בכתבה שווה לנו לרדוף אחריו בפייסבוק באמצעות רימרקטינג ולהכניס אותו לכתבה נוספת או דף נחיתה המייצר ערך, לדוגמא השאר פרטים וקבלו סרטון במייל שיסביר לכם מדוע אזור רמת גן אלוף שדה הוא האזור הכי חם להשקעות נדל"ן בישראל.

ניהול לידים בנדל"ן

לא משנה באיזה ערוץ תבחרו מה שהכי חשוב הוא לנהל את הלידים בנדלן דרך מערכת ייעודית לניהול לידים ולעדכן כל הזמן את הסטטוס של הליד, לדוגמא " נקבעה פגישה" או "לא רלוונטי". דרך עבודה משותפת של מנהל הקמפיין וחברת השיווק נדלן נצליח לדייק ולאבחן את הערוצים שמייצרים לידים חמים בנדלן ואף נסגרים לעסקה. ניתן אף לשלב דרך המערכת אפשרות לדיוור שוטף ללקוחות שהשאירו מייל.

 שיווק דיגיטלי שיביא לכם לידים בפרויקט נדל"ן
צרו קשר לשיחת ייעוץ חינם

*תקבלו גם מייל עם ערך מדובר על מייל חד פעמי שנשלח מייד, תבדקו אולי הוא בספאם שלכם