העסק שלו נמצא בקריות ולקוחות מכל הארץ מתקשרים אליו בלי סוף 

ירון יוגב- שיווק דיגיטלי חכם

אני הולך לספר פה סיפור קצר – תישארו איתי ל-5 דקות בערך, אני מבטיח פאנץ' מעניין בסוף הסיפור הזה.

ממש לפני כמה שנים חיפשתי לעצמי רכב חדש, הפייסבוק שלי היה מלא בהצעות מטורפות של יבואני רכב. רכב אחד תפס את תשומת ליבי, באותו רגע חיפשתי את הרכב הזה בגוגל והגעתי לדף הנחיתה. בדף נחיתה היה מספר טלפון, אך החלטתי לפנות אליהם דרך "צור קשר", השארתי פרטים או במילים אחרות השארתי ליד!  לאחר השארת הפרטים המתנתי בסבלנות.

מנחשים מה קרה? ניחשתם נכון. שום דבר! אף אחד לא חזר אלי!

הייתי למען האמת מאוכזב ומופתע… המבצע הספציפי הזה  עמד להסתיים תוך שבוע, אז אמרתי לעצמי  יאללה, ניכנס לאתר ונשאיר פנייה נוספת. 48 שעות חלפו ממועד הפנייה הראשונה, ועדיין לא קיבלתי שום תגובה!

מנחשים שוב מה קרה? ניחשתם נכון. שום דבר! אף אחד לא חזר אלי.

אז החלטתי להתקשר, אבל במקום להגיע חברה עצמה, הגעתי למוקד חיצוני של מענה אנושי שרק לוקח פרטים ומעביר אותם הלאה. ברגע שהמוקדן ענה כמעט התייאשתי אך בכל זאת השארתי פרטים לבחור הנחמד וחיכיתי עם עוד קצת סבלנות. עבר עוד יום  ושוב פעם אף אחד מאנשי המכירות לא חזר אלי.

כמה מאכזב!

ואז עבר עוד יום ועוד יום ומבצע על הרכב הסתיים, ואז ביום ראשון לאחר תום המבצע פתאום קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא מזוהה. "שלום, מדבר  יוסי מחברת ..... , אני שם לב שהתעניינת ברכב שלנו, האם תרצה להגיע לנסיעת מבחן ?". "לא! עניתי, זה נכון שהתעניינתי … אך לפני כמה ימים היה מבצע מכירות והבנתי שהוא נגמר, ממש חבל לי שלוקח לכם כל כך הרבה זמן לחזור ללקוחות שלכם". מיותר לציין שהייתי מאוד מבואס. להפתעתי איש המכירות הנחמד במקום להציע לי מבצע חלופי התחיל לנהל איתי ויכוח מטופש על מועד הפנייה שלי. 

שיווק דיגיטלי זה מסובך

שיווק דיגיטלי שמייצר לידים יכול להיות מורכב אם עושים אותו בצורה מקצועית. חייבים להטמיע פיקסלים, לטרגט קהלים, למדוד המרות, לבדוק קליקים ואת איכות הצפיות. אפשר להשקיע בתוכן, בקריאייטיב, עיצוב,  ולפתח קוד ייעודי אבל לפעמים אנחנו פשוט שוכחים את העיקר, את היסודות הבסיסיים למה בעצם אנחנו עושים קמפיין

הקמפיין נועד לשרת מטרה אחת פשוטה וברורה והיא לייצר לעסק שלכם הזדמנויות מכירה.  אפשר לדבר יפה ולספר סיפורים על מעורבות, מיתוג ומשפך שיווקי, אבל כל אלו הם לא המטרה. המטרה היא  לגייס לקוחות ולמכור להם מוצר או שירות. 

בואו נדבר רגע על מכירות שמגיעות מהדיגיטל

יותר מדי עסקים מפשלים דווקא במקום הכי חשוב, בנקודה הכי קריטית והיא מכירה וסגירת עסקה מליד שהגיע מהדיגיטל.
חייבים להפוך את כל המאמץ של הקמפיין לפרסום משתלם. כל מה שנשאר לכם זה לקלוט את הליד, לטפל בו כמו שצריך ויש לכם לקוח חדש. פשוט לא ?

להלן הנקודות החשובות בתהליך הסגירה:

מהירות תגובה
יוזמה
התמדה
מימוש הפרסום

לשיווק דיגיטלי חכם

לחצו  כאן לקבלת מצגת

יותר מדי עסקים בוחרים את האדם הלא נכון לטפל במכירות, למרות שידוע שאיש המכירות הטוב ביותר של העסק שלו הוא בעל העסק.

מי שמדבר עם הלקוח לא תמיד מסוגל לתת מענה הולם לשאלות, להתנגדויות, ולתת מענה גם למחיר גבוה או הצעה מתחרה שונה.

דוגמה מהחיים:

אחד מלקוחותינו עוסק בהחזרי מס ונמצא בקריות. הלקוח תמיד פנוי וזמין לטפל בלידים שמגיעים מכל הארץ בכל יום ומתעסק עצמו במכירות. העסק שלו מתנהל בצורה מדהימה והוא סוגר כל יום עסקה עם לפחות לקוח אחד חדש.

כאשר העובד שלו  טיפל בעבר במכירות שהגיעו מהלידים, כמות הסגירות ירדה בצורה קיצונית.

זה לא אומר צחי חייב להמשיך ולעסוק רק במכירות כל חייו. זה כן אומר שהוא חייב לדאוג לגייס עובד עם הכישורים המתאימים ולהכשיר אותו לסגור עסקאות שהגיעו מהלידים.

מי אני ?

ירון יוגב "מייצר" לידים איכותיים לעסקים באמצעות גוגל יוטיוב,פייסבוק  ו-Outbrain 
פלטפורמות המשוכללות בעולם לשיווק  דיגיטלי חכם.

יכולות הטירגוט והידע של ירון בערוצים אלו עצומות, ולכן אם אתם אנשי עסקים שמעוניינים להגדיל את נפח המכירות שלכם ולקבל לידים איכותיים, פנו לקבלת יעוץ ראשוני 

 

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי השיווק האיכותיים בדיגיטל! קבלו מצגת חינם

*תקבלו גם מייל עם ערך מדובר על מייל חד פעמי שנשלח מייד, תבדקו אולי הוא בספאם שלכם