top of page

השקת שיפורים בתוספי המיקום

נכסי מיקום (שנודעו בעבר בשם תוספי מיקום) הם מרכיב עיקרי בחשבון גוגל אדס של כל עסק מקומי כבר למעלה מעשור. למרות ששמם השתנה כמה פעמים מאז הצגתם, הם תמיד פעלו על אותו עקרון והעניקו את אותו הערך - פשוט קישרו את פרופיל העסק שלך בגוגל עסקים לגוגל אדס והמודעות שלך יתחילו להציג את המיקום שלך למחפשים בקרבת מקום.


לאחר עשרות שנים של עיצוב פשוט אך יעיל זה, גוגל החלה לאחרונה לשפר אוטומטית את נכסי המיקום שלה כדי לכלול תמונה של העסק המקומי שלהם לצד הכתובת והשעות שלהם. תכונה חדשה זו נועדה לעזור למודעות שלך להתבלט בדף האורגני העמוס, לשפר את ביצועי המודעות ולחזק את האמון בעסק המקומי שלך.


נכסי המקום

כיצד להציג את התמונות של העסק שלך בנכסי המיקום שלך ב-Google Ads

כדי לנצל את התכונה החדשה הזו, כל מה שמפרסמים צריכים לעשות הוא לתחזק את הפרופיל העסקי שלהם ב-Google, לקשר אותו ל-Google Ads ולהפעיל את תוספי המיקום שלהם בקמפיינים שלהם. Google תדגיש אוטומטית כל אחת מהתמונות של פרופיל העסק שלך ב-Google.


1. צור ונהל את תמונות בפרופיל העסק שלך בגוגל


כדי שנכסי המיקום של Google Ads שלך יציגו תמונות של העסק שלך, תחילה עליך להעלות לפחות תמונת סוחר אחת לפרופיל העסק שלך ב-Google. כדי להעלות תמונות של סוחר, היכנס תחילה לפרופיל העסק שלך ב-Google ובחר "הוסף תמונה".


לעלות תמונה בגוגל עסקים

2. העלה את התמונות שלך

יהיו לך שלוש אפשרויות לסוג התמונה שאפשר לעלות:


לוגו: תמונת הלוגו שלך תעזור לך לשמור על עקביות המותג שלך ומזוהה ב-Google. סמל הלוגו שלך יופיע לצד כל פוסט מהפרופיל שלך או בכל פעם שתגיב לשאלה או ביקורת.


תמונת השער שלך: תמונת השער שלך היא השער - סביר להניח שתמונה זו תופיע ראשונה בדף העסקי שלך ב-Google ותשמש הכי הרבה בתמונות של נכסי המיקום שלך ב-Google.


תמונה: אלו הן תמונות משלימות שיוצגו בדף העסקי שלך ב-Google. לעתים קרובות הם גלויים לצד תמונת השער שלך, אז כדאי לכלול לפחות כמה תמונות שונות ודינמיות של העסק שלך.


3. הסר תמונות מיושנות

אם תמונות העסק שלך מיושנות או באיכות ירודה, תוכל גם להסיר תמונות ישנות מפרופיל העסק שלך ב-Google. פשוט היכנס לפרופיל העסק שלך ב-Google ובחר בכל מקום בקטע התמונות. נווט אל הקטע "לפי בעלים" ובחר את התמונה שברצונך להסיר. בפינה השמאלית העליונה, אתה אמור להיות מסוגל לבחור סמל "מחיקה" של פח האשפה כדי להסיר אותו מהפרופיל שלך.


תעדוף תמונת שער באיכות גבוהה

תמונת השער שלך תוצג בדרך כלל ראשונה ובולטת ביותר בתוצאות החיפוש ועכשיו לצד Google Ads שלך. ודא שתמונת השער שלך מייצגת בצורה הטובה ביותר את תדמית המותג שלך ומדויקת לעסק שלך. השתמש בתאורה נכונה, מיקוד ושינויים מינימליים. Google ממליצה על תמונת השער שלך בגודל של לפחות 720 על 720.



כלול מגוון תמונות שונות

תמונת השער שלך עשויה לקבל את מירב תשומת הלב, אבל היא לא תמיד תופיע לבד. מבקר פוטנציאלי עשוי לעיין במספר תמונות באינטרנט לפני ביקור אישי. שקול לכלול:


מספר תמונות חיצוניות: כדי לעזור ללקוחות לזהות את העסק שלך כשהם מתקרבים. כלול תמונות שונות כדי להדגיש איך נראה חזית החנות שלך מכיוונים שונים, אפשרויות חניה ותחבורה שונות, כמו גם איך העסק שלך נראה בלילה.

כדי להדגיש את האווירה שהלקוחות צריכים לצפות לה באתר או בחנות שלך, הדגש תצוגות של מוצרים צבעוניים, אזורים עונתיים, חדרי המתנה, אזורים משותפים ושירותים שלקוחות עשויים לרצות לראות.

תמונות צוות: כדי להדגיש את הצוות הנהדר שלך ולהציג צד אישי יותר של העסק שלך. תמונות אותנטיות המראות שהצוות שלך עובד יחד זוכה לאמון בעסק שלך.


לוגו

פרופיל העסק שלך ב-Google ידגיש את הלוגו שלך לצד הפוסטים והתגובות שלך באופן אוטומטי. אתה גם מדגיש את אותו לוגו לצד כל מודעות Google שלך כדי לחזק את המותג שלך באופן עקבי ב-SERP. יצירת נכס לוגו היא דרך פשוטה ויעילה לשפר את ביצועי המודעות שלך, אבל תצטרך לאמת את חשבון Google Ads שלך לפני שתוכל ליישם אותו.


שפר את המודעות שלך עם נכסי תמונה

נכסי המיקום והתמונות שלך מפרופיל העסק שלך ב-Google יופיעו אוטומטית כאשר משתמש מחפש אותך באופן מקומי - אך ייתכן שמחפשים מחוץ לאזור שלך לא תמיד יראו את הנכסים האלה.


כלול נכסי תמונה בקמפיינים שלך ב-Google Ads כדי לספק היבטים חזותיים יותר למודעות החיפוש שלך, בין אם משתמש מחפש מקומי ובין אם לאו.


השתמש בהם כדי להדגיש תמונות של אירועים, מכירות, מוצרים ושירותים עונתיים יותר, שלא תמיד יתאימו להצגה בולטת בפרופיל העסקי שלך ב-Google.



קרדיט לחלק מהתוכן מאתר wordstream


Комментарии


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page