הלקוחות שלכם מעדיפים להשתמש בערוצים מגוונים כדי ליצור קשר עם העסק שלכם, למעשה, המחקר של גוגל מראה כי אחד מכל שלושה קונים מעדיף לקנות מחברה המספקת מגוון רחב של דרכים להגיע אליהם לדוגמא כמו טפסים או שיחות טלפון.
זאת הסיבה שגוגל הקימו פורמטים של מודעות ממוקדות לטובת לידים חמים , בנוסף פתרון זה נותן מענה איכותי ויכול להתחרות בקמפיין לידים בפייסבוק.
כבר עכשיו אפשר להציג את טופס הלידים ישירות במודעה בערוץ החיפוש, ביוטיוב ברשת המדיה.
לקוחות שהשתמשו בהרחבות טפסי הלידים חלקם ראו כי הלידים גדלו פי עשרה ביחד עם לידים במחיר טוב יותר.
בסופו של דבר, המטרה שלך היא לא רק לייצר לידים - אלא להפוך את הפניות הללו למכירות ולכן ניתן להשתלב במערכת ניהול קשרי לקוחות שלך (CRM).
בסופו של דבר הפתרון הזה יכול לעבוד היטב אך חשוב להבין שלגולש יש אפשרות גם להגיע לאתר שלכם ולכן יחס ההמרה באתר חשוב מאוד בטכנולוגיית הלמידה של גוגל שמשפרת כל הזמן את הקמפיין.
אם הייתי צריך להמליץ על ערוץ שיעבוד טוב יותר הייתי מתחיל עם קמפיין לידים של דיסקברי.
נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס.
עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.
Comments