לידים להשכרת רכב הם ללא ספק רק באמצעות קמפיין של גוגל חיפוש. מכיוון שיש 22000 חיפושים בתחום הזה חשוב להיות מאוד מדויקים ולהקים לכל מילת חיפוש דף נחיתה עם המסר המתאים. מכיוון שמחיר הקליק עומד על סדר גודל של 5 - 11 שח חייבם להיות מאוד זהירים ולמדוד את האפקטיביות של ההקלקות ויחס ההמרה. התחומים הרלוונטים לקמפיין לידים של השכרה או מכירה הם: רכב חדש פרטי, רכב חדש ליסינג, רכב חדש יד שנייה, השכרת רכב, רכב חדש -אופנוע , רכב חדש משאית. בחיפושים של גוגל יש לא מעט חיפושים שקשורים להשכרת רכב עם שם המותג, כלומר הלקוח מעוניין בחברת השכרת רכב מסוימת שקיבל המלצה עליה או שיש לו ניסיון טוב איתה. גם במקרה הזה אפשר בעצם לייצר קמפיין לידים השכרת רכב על שמות המתחרים ולתת לגולש הצעה קצת יותר אטרקטיבית שתגרום לו לשנות את דעתו ולפנות אל חברה מתחרה. בתחום של הליסינג יש סדר גודל של 20000 חיפושים בחודש כאשר מחיר הקליק נע סביב 3-7 שח. ההמלצה שלי היא לעשות קמפייו נפרד של ליסינג תפעולי וקמפיין לידים נפרד של ליסינג מימוני. ישנם לא מעט חיפושים שקשורים לנושא של לינסינג פרטי. איזה תקציבי פרסום צריכים בתחום של הליסינג? אני מאמין שאם נתחיל בנישה מסוימת תקציב של 10000 שח בחודש הוא מינימלי.חברות הליסיניג והשכרת הרכב מחפשות כל הזמן לקוחות חדשים ומנסות לגייס חברות הייטק הזקוקות לשירות ברמה גבוה או לקוחות פרטיים בארץ או בחו"ל הזקוקים לרכב מושכר במהלך הטיול או הביקור עסקי. ישנם לא מעט חברות מובילות בתחום שמשקיעות תקציבי פרסום מאוד גבוהים אך לא אך מפספסות את הפרטים הקטנים ופחות משקיעות מחשבה כיצד לייצר לידים לליסינג או להשכרת רכב בעלות נמוכה. זה לא חכם להיות 1 בגוגל ולשלם עשרות שח לקליק, ישנם אפשרויות רבות שמייצרות נוכחות דיגיטלית בעלויות נמוכות ביחד עם בחירת האסטרטגיה הנכונה בקמפיין לידים עם יעד עלות להמרה.
top of page
bottom of page
Comments