top of page

רימרקטינג דינמי בגוגל אדס


רימרקטינג דינמי גוגל אדס
רימרקטינג דינמי

אתמול כשאשתי שלחה אותי להביא דואר רשום, לא ידעתי שאני צריך לקחת את המשאית.

מבחינת המשפחה הפרטית שלי, כל יום הוא Black Friday.

מסתבר שזה לא רק אצלי בבית, הרגלי הצריכה השתנו, ואנשים יותר ויותר התחילו רוכשים מוצרים בצורה מקוונת.

השוק כמובן שמתאים את עצמו. חנויות מקוונות רבות מכל התחומים צצות כפטריות לאחר הגשם ופלטפורמות כדוגמת WIX, וורדפרס, או כל פלטפורמה אחרת. מחקרים מראים שקמפיין גוגל שופינג מעלה במעל 80 אחוז את הסיכוי לרכישה.

מהפכת הפרסום של גוגל שופינג שמה במרכז את החיפוש הרלוונטי והמדויק ביותר כאשר הגולש מקליק רק כאשר הוא רואה את התמונה של המוצר.

להבדיל מצפייה בפוסט, קליק בחיפוש היא פעולה אקטיבית, כלומר הגולש מעוניין לקבל מידע נוסף על המוצר שלכם.

המהפכה בגוגל שופינג היא מרחיקת לכת עוד יותר, הגולש יודע מה המחיר ואז הוא מקליק.

הרימרקטינג הדינמי הינו "הדובדבן שבקצפת" ומאפשר לבעלי אתרי מסחר להציג מודעות רימרקטינג שירדפו אחרי הקונים שלכם באתרי פרימיום. המודעות כוללות מוצרים ספציפיים שנצפו באתר. כל לחיצה על כרטיסיה מסוימת תחזיר את הגולש לדף מוצר עצמו ומכאן הדרך להזמנה קצרה.

ההמלצה בקמפיין כזה הוא לפנות למספר קהלים, לקוחות שהוסיפו לסל קניות או לקוחות שצפו במוצרים בלי להוסיף לסל קניות.

ישנה משמעות עצומה לתמונה בשיווק מחדש דינמי ולכן ההמלצה שלי כבר במהלך בניית האתר תשקיעו בתמונות איכותיות ולא תמונות שהייצרן מספק שלעיתים לא מתאימות.



נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לגוגל שופינג , בעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה לפרסום בגוגל אדס החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


Kommentare


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page