לידים לשיפוצים

לידים לקבלני שיפוצים

קידום ממומן בגוגל קבלני שיפוצים

לידים לשיפוצים זה קמפיין שעל פניו צריך להיות בתקציבים הכי גבוהים, אין כל חשש להפסד, עכב כך שכל עסקה לקבלן שיפוצים שווה לו הרבה כסף. לדוגמא בביטוי קבלן שיפוצים רשום המחיר לקליק הוא רק 25 שח. שיפוץ דירה קומפלט 24 שח לקליק.

הרעיון הוא למצוא את הנוסחה שתהפוך את הקליקים לפנייה, כאן טמון סוד ההצלחה והיכולות של מנהל הקמפיין לתת איכות ולא כמות.

האם גם אתם רוצים לקבל וואצאפ כזה ? דוגמא ללקוח בתחום השיפוצים

המלצות

אז על מה מדובר? מדוע כדאי להקים קמפיין פרסום דיגיטלי של דיסקברי לכל מי שעוסק בתחום הבניין והשיפוצים? ראשית אני שם לב שפחות ופחות גולשים מחפשים בגוגל - מה שאומר שיש תיקרת זכוכית שאי אפשר לעבור אותה כי כמות החיפושים יחסי נמוכה ולכן גוגל אדס מציעים ערוץ נוסף שמאפשר לנו להגיע לקהלים שרוצים לשפץ את הבית ונמצאים כרגע בג'ימייל שלהם לדוגמא. ברגע שהם יקליקו על המודעה יפתח בתוך המייל שלהם טופס לידים איכותי וייעודי שלכם ואני מבטיח לכם שבאחוז גבוה מדובר על לקוח מאוד איכותי. 

קמפיין ביוטיוב לקבלן בשיפוצים

 ניתן לעשות גם קמפיין לקבלן שיפוצים ביוטיוב, גם שם אפשר להגיע לקהל מאוד איכותי. ברגע שהלקוחות יראו את הסרטון שלכם הם כן ירצו לסגור עסקה. לידים חמים לשיפוצים יכולים גם להיות באמצעות הפייסבוק באמצעות קמפיין לפי אזורים אך שם המסר יהיה שונה !

אפשר להתחיל קמפיין בפייסבוק עם מסר שיווקי לדוגמא שמדבר על השבחת הנכס ומכירה עם רווח נאה. 

קידום אתרים שיפוצניקים

קידום אתרים לשיפוצניקים היא בהחלט אפשרות נוספת טובה. יש צורך להקים אתר ולייצר עשרות של מאמרים בבלוג. גוגל אוהב תוכן ולכן יש סיכוי טוב שגם בלי קישורים תוכלו להגיע לעמוד הראשון בחיפושים מאוד ממוקדים. קידום ארוגני לקבלן שיפוצים היא בדרך כלל ריצה למרחקים ארוכים וניתן להעריך שמדובר על ריצה למרחקים ארוכים שאת הפירות תתחליו לקבל כבר בשנה הראשונה.

לידים איכותיים בשיפוצים

סקירה כללית על התחום

תחום השיפוצים והקבלנים הוא תחום סופר תחרותי, כולם מעידים על עצמם שהם אמינים ומקצועיים אך לאחוז נמוך מאוד יש ממליצים איכותיים ונכוחות דיגיטלית ברמה טובה. רוב קבלני השיפוצים אין להם אפילו אתר או פייסבוק, הם מגיעים ללקוחות מפה לאוזן ולקוחים כמעט כל עסקה עכב כך שאין להם אפשרות לסנן עסקאות רווחיות יותר.

זאת הסיבה שהתחום של לידים איכותיים בשיפוצים הינו תחום הדורש דיוק רב, יצירתיות והשקעה  רבה מצד הלקוח הן בלהביא תמונות ברמה גבוה ואף להיחשף בוידאו.

להלן דוגמא לוידאו ספונטני שהביא ללקוח לא מעט לידים מיוטיוב:

לידים קבלן עד מפתח

לידים בתחום של קבלן עד מפתח יכול להביא עסקאות ענק ולכן ישנם מקרים בהם כדאי מאוד למנהל הקמפיין לעבוד לפי פורמט שונה של אחוזים מהעסקה. בפורמט כזה לקבל צריך להיות מחויבות גבוה ללידים שהוא יקבל אחרת זה לא ישתלם.

לסיכום

ישנם כמה אפשרויות בכל קמפיין:

1. אפשרות ראשונה לעשות קמפיין ייעודי ושהלקוח משלם את עלויות המדיה ומשלם על ניהול הקמפיין.

2. אפשרות שנייה היא למכור לידים איכותיים לאותו לקוח אבל מחיר בקמפיין ממומן שבוא אנחנו מגייעים ללקוחות עם כוונת רכישה  מחיר הליד ינוע בסדר גודל של כמה מאות ש"ח

3. אפשרות 3 היא לייצר נוסחא של אחוזים מהסגירה, במקרה כזה זה WIN WIN מלא