top of page
לידים לקבלני שיפוצים

 קמפיין לידים לשיפוצים בארה"ב

פרסום ממומן לקבלני שיפוצים בארה"ב

בעולם השיווק הדיגיטלי, לידים הם הדבר החם ביותר. וכאשר מדובר בשיפוצים, הדבר נכון פי כמה. במאמר זה, נסקור איך לגייס לידים לשיפוצים בצורה יעילה ודיגיטלית.

כאשר אנחנו מדברים על לידים לשיפוצים צריך לזכור שכל ליד עשוי להוביל לעסקה ששווה לקבלן השיפוצים הרבה מאוד כסף, ולכן, כדאי להשקיע תקציבים לא מבוטלים בקמפיין שמייצר לידים לשיפוצים. יחס העלות תועלת בקמפיינים מסוג זה הינו גבוה מאוד.


בקמפיין פרסום בגוגל לקבלי שיפוצים תפקידו הראשוני מנהל הפרסום/קמפיין הוא ליצר את ההזדמנויות – ליצר את הליד, אבל מה שהופך מנהל קמפיין למנהל קמפיין מעולה, זו היכולת  למצוא את הנוסחה שתהפוך את אותו הקליק לפנייה ממשית. כאן טמון סוד ההצלחה וכאן מתבטאות היכולות של מנהל הקמפיין -לתת איכות ולא כמות. 

 דוגמא לוואצאפ עם קבלן שיפוצים

לידים לשיפוץ אמבטיה לדוגמא או שיפוץ חזית הבית נחשבים כלידים שיותר פשוט להשיג. להלן דוגמא:

פרסום בגוגל שיפוצים

פרסום בפייסבוק לקבלן שיפוצים

לידים לקבלני שיפוצים בארה"ב יכולים להיות זולים ואיכותיים באמצעות הפייסבוק על ידי קמפיין  פרסום לפי אזורים, כמובן  עם מסרים שונים וקמפיין יעודי שמתאים לרשת הפייסבוק.

לדוגמא, קמפיין בפייסבוק עם מסר שיווקי שמדבר על השבחת הנכס ומכירה עם רווח נאה. עולם ה AI עשה מהפכה בתחום ואפשר להציג סרטונים איכותיים ללקוחות שלכם בלי לשלם על הפקות יקרות

קמפיין ביוטיוב לקבלן בשיפוצים

קמפיין נוסף אחר שניתן לעשות לקבלן שיפוצים הינו פרסום ביוטיוב. גם שם אפשר להגיע לקהל מאוד איכותי. ברגע שהלקוחות יראו את הסרטון של הקבלן, בהנחה שיש תוכן ויזואלי מרשים, עולים הסיכויים בצורה דרמטית שאותם צופים ירצו להתקדם לכיוון סגירת עסקה.

להלן דוגמא לוידאו ספונטני שהביא ללקוח לא מעט לידים מיוטיוב:

לסיום

לידים איכותיים בשיפוצים

תחום השיפוצים וקבלני הביצוע מאז ומעולם נחשב לתחום תחרותי. כל קבלן  מעיד על עצמו שהוא אמין ומקצועי, אך בפועל לאחוז נמוך מאוד יש ממליצים איכותיים ונוכחות דיגיטלית ברמה טובה. רוב  רובם של קבלני השיפוצים אינם בעלי נוכחות דיגיטלית כלשהי, רובם אינם בעלי אתר אינטרנט או פייסבוק עסקי. הם מגיעים ללקוחות מפה לאוזן, ומנסים לסגור כמעט כל עסקה גם אם היא אינה ריווחית, רק בכדי לגלגל כסף. קשה מאוד להגיע ללקוחות איכותיים ולהכניס עסקאות חדשות. בדרך כלל מדובר בעסקאות גדולות מאוד, ולכן, נושא הלידים בתחום זה אינו טריוויאלי ודורש מומחיות רבה.

 

כאשר רוצים לקבל לידים איכותיים ורלוונטיים בשיפוצים, צריך מנהל קמפיין שיעשה פרסום  יצירתי וממוקד. במקביל נדרשת גם השקעה מצד הקבלן עצמו, הוא צריך להביא תמונות ברמה גבוהה המעידות על עבודותיו וממליצים, כאשר המלצתי היא גם לייצר סרטוני וידאו בו הוא מסביר ונותן ערך אמיתי לגולש.

לסיכום, ראינו שקיימות אופציות רבות ומגוונות לקבלני שיפוצים ולקבלנים עד מפתח במידה והם רוצה לפנות לערוץ של פרסום דיגיטלי. הבחירה צריכה להיות בהתאם לאסטרטגיית השיווק, ליכולת הכספית וגם למוכנות של הקבלן עצמו להשקיע בסירטונים ובתוכן.

אני ממליץ תמיד לפני בחירה בערוץ כזה או אחר לפנות אל מנהל קמפיין מנוסה, אשר ידע להעריך ולייעץ במסלול הנכון ביותר עבור כל אחד מכם.

אשמח לשוחח, ירון יוגב מומחה לפרסום דיגיטלי שמביא לידים לשיפוצים

bottom of page