top of page
ecommerce-2140603_1920.jpg

פרסום חנות וירטואלית בישראל ובעולם

3 סיבות לפנות אלינו כבר עכשיו - צפו ב 3 הסרטונים

ירון יוגב

ירון יוגב מומחה לקידום אתרי איקומרס (זכה בפרסים כשותף גוגל): "קידום אתר חנות רק עם פרסום ממומן יביא לקוחות מחר בבוקר אבל זה רק בתנאי שהאתר שלכם מייצר אמון מול הלקוחות, זמן הטעינה שלו מהיר ויש אפשרות לקבל משלוח מהיום למחר"  הקידום האורגני חשוב וגם בערוץ הזה תקבלו פתרון מלא. ישנם עסקים שיבחרו את הפתרון המלא וישנם עסקים שיבחרו ערוץ אחד בלבד. בשלב הראשון נאפיין את צרכי הלקוח ונבדוק איזה ערוצים רלוונטים עבורו ובאיזה תקציב אפשר להתחיל.

קמפיין שופינג

קמפיין שופינג הוא שירות השוואת מחירים שהשיקה גוגל. שירות זה מאפשר למשתמשים לחפש מוצרים ולהשוות מחירים מקמעונאים מקוונים שונים, ומאפשר להם למצוא בקלות את העסקאות הטובות ביותר. גוגל שופינג הושק לראשונה בשנת 2002 ומאז הפך לאחד מאתרי השוואת קניות הפופולריים ביותר, המציע מבחר עצום של מוצרים ומחירים ממגוון קמעונאים מקוונים. הקמת מרצנט סנטר תביא טראפיק אורגני לאתר שלכם.

פרסום בגוגל שופינג יביא טראפיק בתשלום לאתר שלכם. מקסימום פרפומנס ישלב גם את השופינג אבל גם ערוצים נוספים ולעיתים יביא תוצאות טובות יותר.

פרסום בפייסבוק קטלוג

מודעות קטלוג בפייסבוק הן סוג של פורמט פרסום המאפשר לעסקים להציג את המוצרים שלהם בצורה מושכת ויזואלית ללקוחות פוטנציאליים. באמצעות מודעות קטלוג ביחד עם רימרקטינג דינמי בפייסבוק, עסקים יכולים להעלות את קטלוגי המוצרים שלהם לפייסבוק ולאחר מכן ליצור מודעות דינמיות שמציגות באופן אוטומטי את המוצרים הנכונים לאנשים הנכונים. ניתן למקד את המודעות לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות, מה שמקל על עסקים להגיע לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים שלהם. מודעות קטלוג בפייסבוק יכולות לעזור לעסקים להביא תנועה לאתר שלהם, להגדיל את המכירות.

קידום ממומן בטיקטוק לאתרי חנות

קידום בטיקטוק לאתרי חנות ישלב סרטונים וקהל רחב. באמצעות הקידום הממומן נזרים תנועה זולה לאתר ונצבע את הלקוחות שצפו במוצרים. בהמשך נוכל להקים רכישות בטיקטוק שמבוסס על פיקסל איכותי יותר והמטרה שלו היא קנייה.

bottom of page