לידים חמים

לידים חמים ואיכותיים 

למה זה ליד איכותי ומדויק?

היכולות להגיש את הפרסום שלכם על בסיס החיפוש בגוגל אבל בוידאו, כלומר הסרטונים יופיעו ביוטיוב, ויצברו אלפי צפיות בחודש ויחשפו רק מול קהל רלוונטי ואיכותי שיש לו כוונת רכישה וחיפש בגוגל חיפושים רלוונטיים בתקופה האחרונה.

אנחנו רותמים את החיפוש בגולל לטובת צפיות ביוטיוב.

מדובר על ליד בלעדי "רותח"

הקמת קהלים עם כוונת רכישה וטרגוט מדויק הם חלק מהותי בניסיון שרכשנו, בשום ערוץ דיגיטלי אחר לא תוכלו לקבל עלות תועלת שכזו  במיוחד לאור העובדה שצברנו ניסיון רב כבר שנים רבות עם פרסום של וידאו ביוטיוב  שנחשב למנוע צמיחה בתחום של של לידים לעסקים.

במקביל חובה להופיע בגוגל חיפוש ולייצר דף נחיתה עם ערך מוסף, לדוגמא השאירו פרטים וקבלו בוידאו 5 טיפים הכי חשובים לפני שאתם מתחילים את השיפוץ בבית. גם כאן הליד נחשב לרותח עכב כך שהגולש יצפה בסרטון טיפים שלכם לפני שתתקשרו אליו.

עדות לקוח

 למה לידים מיוטיוב ?

 לידים חמים וידאו

  • מעל 4 מיליון גולשים ביוטיוב ישראל 

  • יותר צפיות מאשר קשת, רשת וכאן 11

  • מעל 40 אחוז גילאי 35-54 

  • סרטונים מוכרים טוב יותר מטקסט או תמונות. אם תמונה שווה אלף מילים סרטון שווה אלף תמונות

  • יותר ממחצית מהצרכנים מרגישים "בטוחים" יותר לקנות מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וידאו -  וידאו מגביר את הסיכוי לרכישה ב 85% יותר מכל תוכן אחר

דוגמא לקמפיין לידים חמים

המלצות

ממליץ על ירון יוגב

ירון יוגב מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. תמיד נגיש ואדיב. התוצאות מדברות בעד עצמן, לידים איכותיים חמים מפה ועד הודעה חדשה שמגיעים כבר מוכנים לעבודה. תודה רבה על העזרה, הסובלנות ובעיקר על הפעם ההיא שבדקת את האתר שלי וגילית שהוא לא עובד. סוכן פרסום ברמה של AAA עם יחס אדיב וקרוב. מוכן גם להמליץ בפרטי למי שרוצה לשאול שאלות

זוהר פרומן - מומחה לניהול עסקים עם סין

ירון יוגב מנהל הדיגיטל ומומחה לקמפיין של לידים חמים באמצעות גוגל אדס ויוטיוב הפלטפורמות המשוכללות בעולם לשיווק דיגיטלי חכם.

"ה-DNA שלי נטוע עמוק בפרפורמנס" אני נותן ייעוץ למפרסמים בארץ ובעולם בגוגל אדס וניהלתי תקציבי פרסום בגוגל אדס במאות מיליוני ש"ח.

לידים חמים

שירלי מובילה את תחום התוכן ב Ppc-Simple עם עם חזון, מעוף ויצירתיות שלא נגמרת לעולם. עם תואר בראיית חשבון והמון ניסיון בניהול ובחברות בינלאומיות, שואפת לתוצאות מצוינות בכל מהלך שיווקי ואחראית על הפיתוח העסקי. מובילה את תחום הקריאייטיב בכל קמפיין לידים.

אסטטרטגיה שמביאה לידים

כמה עולה ליד חם ?

ליד חם שיהיה גם איכותי זה אתגר לא פשוט לכל חברה שעוסקת בקמפיין בדיגיטל, ישנם תחומי עיסוק רבים הזקוקים

ללקוחות חדשים ומוכנים לשלם לא מעט כסף עבור פניות של לקוחות חדשים.

 מחירי הלידים יכולים להתחיל מ 20 ₪ ולהגיע גם למאות ש"ח לליד, זה תלוי מאוד בתחום העיסוק ובאסטרטגיה של הפרסום.

רשת המדיה של גוגל GDN מאפשרת לנו במקרים מסוימים לעבוד לפי למודל של תשלום לפי ליד .

תחום העיסוק והתחרות קובעת באופן דרמתי את מחיר הליד, המחיר יכול לנוע מ 20 שח למאות שח בתחום תחרותי.

כמו שאני תמיד טוען לא הכמות קובעת אלא האיכות עדיף לצורך הדוגמא לקבל ליד ב 200 ש"ח ולסגור עסקה מאשר לקבל 30 לידים ב 20 ש"ח ולא לסגור כלום.

דוגמאות לטווחי מחירי הלידים ופונטציאל חיפושים בגוגל אדס הערוץ האיכותי ביותר:

מתיחת פנים: 

 עשרות אלפי חשיפות בחודש במדיה

מחיר קליק 2-4 שח

מחיר LEAD משוער 40-100 שח

שיפוץ דירות: 

 2000 חיפושים בחודש

מחיר קליק 15-20 שח

מחיר LEAD משוער 100-200 שח

יועץ משכנתא

3600-חיפושים בחודש

מחיר קליק 20-15 שח

מחיר LEAD משוער 50 שח

החזרי מס: 

 12000 חיפושים בחודש

מחיר קליק 3-6 שח

מחיר LEAD משוער 20-30 שח

עורכי דין

מאות חיפושים בחודש

מחיר קליק 15-50 שח

מחיר LEAD משוער 100-300 שח

לידים חוקר פרטי

500-3000 חיפושים בחודש

מחיר קליק 20-30 שח

מחיר LEAD משוער 100-200 שח

קמפיין לידים חמים

עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם שלא נח לרגע, מתפתח ומשחרר כל יום כלים חדשים לאוויר העולם.
אפשר לחזק ביוטיוב את המותג שלכם ולגרום ללקוחות שיחפשו את העסק שלכם מה שיגרום לכם לקבל לידים של לקוחות שרוצים לסגור עסקה.

גוגל חיפוש ויוטיוב הינם הערוצים האיכותי ביותר בתחום של הלידים, ככל שקהל היעד שלכם גדול יותר הסיכוי להצלחה הולך וגדל. ככל שהרווח שלכם גדול יותר כתוצאה מהמכירה תוכלו לשלם יותר כסף על לידים איכותיים ועדין להישאר באוויר גם אם אין לכם יחס סגירה גבוה. קריאייטיב טוב בדפי נחיתה כלומר עמוד נחיתה איכותי שמוטמע בו פיקסלים המודדים את השיחות הטלפוניות וכמות הפניות בטופס צור קשר יאפשר לנו במהלך החודשים הקרובים לנהל את הקמפיין באופן חכם ולהשקיע את הכסף שלכם רק במקומות שעובדים או במילים אחרות להוריד את עלויות הליד ולשפר את האיכות שלו.

ישנם כמובן גם תוספי השארת פרטים בגוגל אדס להשארת פרטים היוצרים לידים ומגדילים את נפח המכירות של העסק.

ניתן ומומלץ "לצבוע" לקוחות שראו את הסרטון שלכם ובשלב השני מומלץ לרדוף אחריהם עם סרטון נוסף.

הקמת קהלים עם כוונת רכישה וטרגוט מדויק הם חלק מהותי בניסיון שרכשנו, בשום ערוץ דיגיטלי אחר לא תוכלו לקבל עלות תועלת שכזו  במיוחד לאור העובדה שאנו עובדים כבר שנים רבות עם פרסום של וידאו שנחשב למנוע צמיחה בתחום של של לידים לעסקים.

לקוחות חדשים שבדרך כלל פונים אלי מבקשים לקנות לידים ללא רצון שאקים קמפיין, במהלך שיחה האיפיון אני מנסה להסביר להם שכדאי להם להקים נכס דיגיטלי מניב שיניב להם יותר לידים חמים מכל הערוצים בדיגיטל ולא להיות תלוי בחברת לידים שמעבירה בד"כ כמה לידים לכמה לקוחות ולא באמת מעניין אותם אם סגרת עסקה. הלקוחות שלכם כיום הרבה יותר חכמים והם חייבים להבין מה הערך שלכם ! העולם הישן עבר חלף מהעולם לקוחות צריכים להגיע כמה פעמים לנכס הדיגיטלי שלכם ואז הסיכוי ייגדל לקבלת ליד. לאחר שניהלתי קמפיינים של לידים במאות מיליוני ש"ח אני מבין היטב את המשמעות של איכות הקהל שאנו " צובעים" ואת המדידה המדויקת שיש לה משמעות עצומה גם באתרי תדמית וגם באתרי מכירות.

מערכת לניהול לידים

מערכת לניהול לידים- זה הפרמטר הכי חשוב וכאן לא מעט לקוחות " נופלים" , ברגע שלקוח מקבל ממני את הגישה למערכת הלידים באחריותו לעדכן סטטוס של עסקה, רק כך נצליח לעקוב אחרי ביצועי הקמפיין ולבדוק איזה ערוצים ואיזה מסרים מייצרים לקוחות משלמים! 

לסיכום: הרבה יותר חשוב איכות הלידים מהמחיר שלהם ולכן קמפיין לידים עם פיקוח וניהול נכון  יוביל אותנו לאחר 3 חודשים ללידים שיביאו לכם לקוחות משלמים. במערכת הלידים אפשר לייצר כללים של אוטומציה או התממשקות למערכת ה- CRM שלכם.

אני רוצה להמליץ על מערכת לידים כזו עם רמת שירות ברמה גבוה https://www.lead.im

לידים זולים או איכותיים?

אפשר לייצר לידים זולים אבל חשוב להבין שלידים זולים הם בד"כ לא איכותיים, הלקוח לא תמיד יודע על מה הוא משאיר פרטים 

ויש אקסטרה הנעה לפעולה בקמפיין. אני תמיד חוזר ואומר עדיף ליד אחד איכותי שאתם סוגרים כל יום מאשר 10 לידים שלא יביאו כלום רק עוגמת נפש.

אז איך אפשר להביא לידים זולים? בד"כ באמצעות טופס לידים בפייסבוק כן יביא לידים זולים בתחום של הלוואות, החזרי מס, או כל תחום אחר שיש שם מסר מדויק ללקוח שמשתלם לו להשאיר פרטים.

לידים לפיננסים הם לידים שכדאי ומומלץ לעבוד גם עם פייסבוק וגם עם גוגל, בתחום הפיננסי אנחנו פונים ללקוחות הקצה ולכן כדאי מאוד להפעיל את כל ערוצי השיווק ולבדוק איזה ערוץ מביא עלות תועלת טובה יותר.

נכון לעכשיו יש בגוגל אדס אפשרות להתחרות עם פייסבוק  ואאוטבריין באמצעות קמפיין דיסקברי שנראה הרבה יותר ויזואלי ומבוסס תוכן באתר ויכול להופיע או עם קרוסלה או עם תמונה בודדת וטופס לידים בערוצים סופר איכותיים של גוגל : הפיד של יוטיוב, גימייל ורשת הדיסקבר של גוגל. אני ממליץ בחום על הערוץ הזה שיכול להביא תוצאות מפתיעות מאוד ולהגיע לגולשים שיש להם כוונת רכישה.