top of page
קמפיין פייסבוק
מומחה פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק במחיר שמביא לקוחות 

הישראלי "שפיצח" את הפרסום הממומן בפייסבוק ישראל וארה"ב

עדות לקוח מארה"ב על מומחה פייסבוק אדס ירון יוגב:

איך פיצחתי את יחס ההמרה בפייסבוק ? צפו בסרטון

ניהול קמפיין פייסבוק הינו משהו שלהרבה בעלי עסקים נראה פשוט יחסית כי "מי לא מכיר פייסבוק", אך זה ממש לא  פשוט להגיע לתוצאות.

פייסבוק נחשב לערוץ שיש לו את המעורבות הכי גבוהה, ולכן אם גם אתה מעוניין לשווק בפייסבוק אתה חייב לדעת איך אפשר לתפוס את תשומת לב הגולש בתוך ים הפרסומים שיש בפלטפורמה.

אדם נחשף בממוצע ל-9,000 מסרים ביום כש-90% מהם מועברים דרך המסכים (בעיקר דרך הסלולר), אז מדוע שהגולש

יתעכב דווקא על התוכן שלך?  טריוויאלי כנראה שזה לא.

אז איך כן?

צריך לזכור, מדובר ברשת חברתית ולא מכירתית. הגולשים אינם אוהבים שמוכרים להם "בפרצוף". 

חשוב קודם ליצר חוויה, לגעת בהם רגשית ורק בשלב מאוחר יותר תגיע המכירה. 

כבעל עמוד עסקי בפייסבוק, השאיפה שלך היא ליצר כמה שיותר מעורבות על מנת שהתוכן שלך ייחשף ליותר ויותר גולשים, וכמו כל דבר בחיים, גם לקמפיין טוב בפייסבוק יש כללים.

לדוגמא, כשמעלים סרטון בפייסבוק חשוב להוסיף כתוביות. למה? כי הרבה פעמים אנשים לא שומעים את הסאונד.

הרבה אנשים משתמשים באותו תוכן גם בפייסבוק וגם באינסטגרם וזו טעות ביסודה. כל אחת מהפלטפורמות היא שפה אחרת. בפייסבוק צריך לדבר פייסבוקית ובאינסטגרם צריך לדבר אינסטגרמית. אורך הסרטון צריך להיות שונה, הויזואל צריך להיות שונה וחייבים להכיר את הדקויות.

צריך לדעת את הדרך לתפוס את תשומת לב הגולשים ומי בכלל קהל היעד של העסק. לחשוב מתי לפרסם, באיזה אמצעי (פוסט מילולי, סירטון, תמונה), מה יוצא לגולש כשהוא נתקל במודעה.

בדיוק באותו אופן שאתה לא תעלה לבד קמפיין בטלוויזיה, כך גם בעל העסק לא אמור לנהל את הקמפיין לבדו בפייסבוק.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. סוכנות הפרסום ppc-simple מציעה שיווק דיגיטלי איכותי בפייסבוק , החל מקמפיין ממומן בפייסבוק ועד ניהול הפעילות של הדף העסקי ויצירת תכנים רלוונטיים ואפקטיביים.

אנו סוכנות דיגיטל  בוטיק עם עם ניסיון של 13 שנה. סוכנות שמאמינה באיכות הלידים ולא בכמות. עם יחס אישי ומקצועי

גם העסק שלך יוכל להגיע לתוצאות איכותיות בפייסבוק ולהמריא.

אפשרויות לקמפיין בפייסבוק:


קמפיין תנועת – בעזרת טאראפיק נוכל ללמוד באופן יסודי איך הלקוחות שלנו מגיבים באתר, היכן הם גולשים, כמה זמן הם נמצאים ואיזה מעורבות נוספת הם מייצרים


קמפיין לידים בפייסבוק – קמפיין שכל מטרתו היא שישאירו פרטי  צור קשר בטופס לידים, למרות שזה נשמע רלוונטי לכל המפרסמים יש לקמפיין כזה לא מעט חסרונות.


קמפיין מסנג'ר – קמפיין שמטרתו לייצר דו שיח במסנגר וליצר מעורבות ראשונית שנחשבת איכותית.


קמפיין המרות – דומה לקמפיין לידים אך מתבצע באתר או בדף נחיתה ונחשב לקמפיין שמביא לידים חמים  יותר ואיכותיים מקמפיין לידים.


קמפיין מעורבות – קמפיין שמיועד להגדלת החשיפה והמעורבות של שפוסט מסוים שפרסמתם בדף העסקי.

לדוגמא, מותג של קפה מעלה פוסט "איך אתה אוהב לשתות את הקפה שלך בבוקר"


קמפיין צפיות בוידאו – קמפיין ייעודי לוידאו, המטרה שיותר לקוחות יצפו בסרטון. לדוגמא, אם אתה מעוניין לפרסם הרצאה מסוימת, ניתן בוידאו לצפות בחלק מתוך ההרצאה עצמה ואז לכתוב "אם אתם רוצים לשמוע עוד ...."

קמפיין רימרקטינג – מאפשר לנו להציג פוסטים, סרטונים לקהל שכבר ביקר באתר, צפה בסרטונים, ביקר בדף העסקי שלנו או הגיב לפוסט כזה או אחר.

bottom of page