איך לנהל קמפיין פייסבוק

 

ניהול קמפיין בפייסבוק

ירון יוגב.jpg

ניהול קמפיין פייסבוק הינו תהליך שמצד אחיד נראה יחסי פשוט אך מצד שני זה לא פשוט להגיע לתוצאות.

אם גם אתם מעוניינים למוח בדיגיטל ולקבל לידים איכותיים מפייסבוק אתם חייבים לדעת איך אפשר לתפוס את תשומת לב הלקוח, פייסבוק נחשבת לערוץ שיש לו את המעורבבות הכי גבוה .

 

סוכנות הפרסום ppc-simple מציעה שיווק דיגיטלי בפייסבוק , החל מקמפיין ממומן בפייסבוק ועד ניהול הפעילות של הדף העסקי.

אנו סוכנות דיגיטל שהיא בוטיק עם עם ניסיון של 13 שנה ומאמינים באיכות הלידים ולא בכמות, על מנת שנוכל להגיע לתוצאות איכותיות בפייסבוק אנו בעלי הסוכנות נותנים שירות אישי וסומכים רק על עצמנו.

אפשרויות לקמפיין בפייסבוק:


קמפיין תנועת – בעזרת טאראפיק נוכל ללמוד באופן יסודי איך הלקוחות שלנו מגיבים באתר, היכן הם גולשים, כמה שמן הם נמצאים ואיזה מעורבות נוספת הם מייצרים


קמפיין לידים בפייסבוק – קמפיין שכל מטרתו היא שישאירו פרטי  צור קשר בטופס לידים, למרות שזה נשמע רלוונטי לכל המפרסמים יש לקמפיין כזה לא מעט חסרונות.


קמפיין מסנג'ר – קמפיין שמטרתו לייצר דו שיח במסנגר וליצר מעורבות ראשונית שנחשבת איכותית.


קמפיין המרות – דומה לקמפיין לידים אך מתבצע באתר או בדף נחיתה ונחשב לקמפיין שמביא לידים חמים  יותר ואיכותיים מקמפיין לידים.


קמפיין מעורבות – קמפיין שמיועד להגדלת החשיפה והמעורבות שלשפוסט מסוים שפרסמתם בדף העסקי.


קמפיין צפיות בוידאו – קמפיין ייעודי לוידאו, המטרה שיותר לקוחות יצפו בסרטון.

קמפיין רימרקטינג – מאפשר לנו להציג פוסטים, סרטונים לקהל שכבר ביקר באתר, צפה בסרטונים, ביקר בדף העסקי שלנו או הגיב לפוסט כזה או אחר.