top of page
yaron_yogev_A_digital_marketing_expert_50_years_old_analyzing_r_4334fa49-5310-47c9-9e1e-7d

לוקסמיט וחשבון גוגל אדס מאומת? כך תשיג עבודות של Commercial

עוסקים בלוקסמיט בארה"ב? ⛔ אולי ניסיתם כבר כמעט כל חברה פרסום אפשרית ? שמעתם הבטחות עד שמיים? או אולי אתם מנהלים את הקמפיין לבד ומקבלים לידים אבל כל מה שקיבלתם זה תחושת אכזבה, חשבון בנק מדולדל, ואמונה שהפרסום בגוגל אדס לא לא מביא לקוחות איכותיים. האם זה נשמע מוכר ? גם אם עדין לא ניסיתם ואתם חדשים בעולם הזה המאמר הזה בדיוק בשבילך!

אם יש לכם חשבון גוגל אדס זה מצויין אם לא תצטרכו להמתין בסבלנות לתהליך האימות של גוגל  אדס ולהתחיל עם קמפיין אאוטבריין ופייסבוק - יש לי מצגת שמסבירה על מה מדובר... שילוב של 3 הפלטפורמות עלול להביא לכם לידים של Commercial שהם הרבה יותר משתלמים.

לאחר שניהלתי מעל 1,000 חשבונות של גוגל אדס אני יכול לקבוע שהצלחתי "לפצח" את השיטה בגוגל אדס למנעולנים.

הכירו את מומחה  גוגל אדס  ירון יוגב "שפיצח" את השיטה ושינה את כללי המשחק.

השם הפרטי הוא ירון  ומה שהכי גורם לי לריגוש זה המרות של לקוחות.

אני לא יודע לבשל במטבח כלום  ומת על שקשוקה חריפה. WOW  🙂

בואו נדבר תכל'ס:

זכיתי במקום  ה -1 בתחרות של גוגל אדס 

המלצה ממנעולן בארה"ב - צפו בסרטון

Get in touch

קמפיין פימקס למנעולן מביא עסקאות Commercial 

- צפו בסרטון

אופטימיזציה לקמפיין לוקסמיט בארה"ב

ניהול קמפיינים של גוגל אדס בערוץ החיפוש בגוגל בארה"ב דורש אופטימיזציה מתמשכת על בסיס יומי, מחקר מילות מפתח שמגיע בד"כ מתוך הנתונים בחשבון עצמו ( לא כלי מילות המפתח), בדיקת גרסאות של מודעות ביחד עם ניהול תקציב ושינוי על בסיס יומי.

ניהול חכם של גוגל אדס ביחד עם אסטרטגיית הביד הנכונה בד"כ CPA יכול להביא תנועה סופר רלוונטית.

בהנחה שהקמתם קמפיין שמורכב מקבוצות מודעות רבות ומילות מפתח רחבות תצטרכו לשלול מילות מפתח באופן שוטף ועל בסיס יומי ולהתמקד בחיפושים היותר ריווחיים תוך חיתוך עם קהלים שיכולים להיות יות רלוונטים לדוגמא : בעלי נכסי מגורים או קהלים שמחפשים פתרונות אבטחה לבית או אפילו קהלים שמשפצים את הבית.

קמפיין חיפוש שמבוסס על יעד עלות להמרה ביחד עם הגבלת מחיר הקליק הוא הקמפיין המומלץ.

בד"כ גם כאלו שמגדירים יעד עלות להמרה לא מגבילים את מחיר הקליק ואז גוגל "משתולל" לעיתים במיוחד אם אנו חייבים לעלות את המחיר של יעד עלות להמרה כי אין חשיפה. אז איך בעצם אפשר גם להציב לגוגל יעד עלות להמרה וגם להגביל את מחיר הקליק ?

רק באמצעות שיטות בידינג אפשר גם להגביל את המחיר הקליק ולהגיע לעלות קליק זולה יחסי.

שלילת מילות מפתח

זה אחד הדברים הכי חשובים במיוחד בתחום לוקסמיט. ישנם מאות מילות מפתח שאפשר לשלול, לדוגמא:

price , shop , warranty , when, why, window, example, cost ......

 

טיפים נוספים ששווים זהב למנעולן:

כל הזמן להשביח את המודעת טקסט שלכם, זה הפרמטר הכי חשוב שמגדיל את יחס ההקלקה.

מומלץ מאוד להקים קמפיין נוסף בתקציב נוסף לפי סדר חשיבות, לדוגמא קמפיין נוסף רק למיקומים הכי טובים שאתם רוצים לקבל משם פניות או קמפיין שפונה רק לעשירון עליון...

באתר חייב להיות תוסף שיחה וחובה למדוד את השיחה עם Google Phone ולהגדיר המרה במינימום של 40 שניות.

מומלץ לחבר את החשבון לגוגל מפות ולהפעיל את התוסף של כתובת העסק שלכם ולייצר פניות גם באמצעות קמפיין פימקס בתחומים שהם לא emergency לדוגמא lock change.

 

לסיום , מה מחיר לניהול קמפיין לוקסמיט ?

אז גם כאן זו שאלה טריקית.. קודם כל זה לדעתי הפרמטר הכי חשוב הרבה יותר ממחיר הקליק, מנהל קמפיין מנוסה יכול לחסוך לכם מאות דולרים בכל פעולה יום יומית שלו.

אז מה האפשרויות ?

ישנם כאלו שיציעו לכם לכם ניהול במחירים של 200-400 דולר בחודש, אם תשאלו אותי תזהרו מאנשים כאלו, זה לא מוכיח את עצמו כבר ראיתי עשרות חשבונות כאלו.

משרדי פרסום עם עובדים יבקשו בסביבות 700 דולר בחודש , גם כאן אין לכם שליטה מי יטפל בחשבון שלכם וכמה הוא ישקיע בחשבון שלכם ומה הניסיון שלו.

 

הכי יקר אבל והכי משתלם ( לפי דעתי ) זה מנהל קמפיין עם ניסיון גדול מאוד בתחום שלכם בארה"ב שנמצא על בסיס יומי בחשבון שלכם ויחסוך לכם אלפי דולרים בחודש של קליקים לא רלוונטים ויביא לכם עסקאות משתלמות יבקש בסביבות 1500 דולר בחודש או אחוזים מגובה התקציב.

  • זו לא הצעת מחיר שלי זו המלצה- הצעת מחיר פרטנית תקבלו רק לאחר שיחה והבנת הצרכים.

ירון יוגב יועץ PPC הנותן ייעוץ לעסקים ברחבי העולם דרך הפורום העולמי של גוגל אדס  Google ADS Help

המלצה ממנהלת פיתוח סוכנויות בגוגל ישראל:

"תוכל להעביר ללקוחותיך מייל זה המאשרר כי הינך סוכנות מנוהלת בגוגל. המשמעות הינה תמיכה מלאה בחשבונות קיימים וחדשים בסוכנות, עזרה בבניית תוכנית מדיה לחשבונות חדשים, תובנות פנימיים לפי ורטיקלים שונים, אופטימיזציה וייעוץ אסטרטגי לחשבונות קיימים ממומחים לניהול קמפיינים. כמו כן מתאפשרת לך גישה למוצרי ביתא של גוגל לפני שאר השוק, וערוץ תקשורת ישיר למקרה של בעיות".

 

בברכה,

 

מרינה סוקולוב

מנהלת פיתוח סוכנויות בגוגל ישראל.

ppc simple managed agency in google

למה לעבוד עם ירון יוגב ?

google partner

1. אין התחייבות לתקופת התקשרות. בכל רגע אפשר לעצור! ​ אני לא מאמין בהסכמים ארוכים או בהתחייבויות. העבודה איתי גמישה, ואתם יכולים להפסיק בכל שלב אם לא מרוצים מהתוצאות. כל מה שחשוב לי זה להניב לכם את התוצאות המקסימליות ולרוץ לאורך זמן.

2. המחיר שלי משקף את הניסיון והידע שלי, הכל שאלה של עלות תועלת. אני משקיע המון בחשבון שלכם אחרת זה לא יעבוד. אתם לא משלמים על אנשי מכירות, קבלני משנה ומשרדים נוצצים רק על פעילות נטו של ירון יוגב בעצמו.

 3. רוב לקוחותי הם  מארה”ב וקנדה לכל אחד מהם בלעדיות באיזור שלו, לדוגמה אם אנחנו עובדים עם גארג’ דור במיאמי אז לא נעבוד עם עוד גארג’ במיאמי. לכן יש לי מספר מקומות מוגבל.

* כפוף לתקציב הלקוח 

bottom of page