איך לעשות אופטימיזציה בגוגל אדס

 

ניהול קמפיין בדיגיטל

ירון יוגב.jpg

מעוניינים לפרסם ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל? או באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים בתשלום?

אם התשובה חיובית אתם צריכים סוכנות דיגיטל שיודעת לתת מענה כולל .  

איך מאפיינים קמפיין בדיגיטל?

קיימים ערוצים רבים שח שיווק ופרסום דיגיטלי באמצעות קמפיין, גוגל פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם מאפשרים לכם לקבל חשיפה משמעותית יותר ולהגיע לקהלים של עוקבים אחרי המותג שלכם.

בכל קמפיין דיגיטלי שואלים מה מטרת הקמפיין ? בד"כ רוב הלקוחות רוצים לידים חמים אך חשוב לייצר גם נוכחות דיגיטלית שתייצר ערך מוסף.

שאלה הנוספת היא מה התקציב והאם כדאי לשלב מספר ערוצים או ערוץ אחד? 

התשובה היא לא תמיד חד ערכית אך תמיד מומלץ לשלב לפחות 2 ערוצים דיגיטליים.

כמובן מי הקהלים, מה גודל הקהל? אילו מסרים נעביר לקהל הרלוונטי?

האם אנחנו עובדים עם אתר, דף נחיתה, וידאו? 

האם יש מספיק חיפושים בגוגל? מה עלות הקליק? 

רק לאחר שנענה ביחד על רוב השאלות נוכל להעריך את התקציב הדרוש והערכה מאוד זהירה לכמות הפניות שתקבלו.

איך מנהלים קמפיין בדיגיטל?

ניהול קמפיין באמצעות מנהל קמפיין שיודע להפעיל במקביל את כל הערוצים הדיגיטליים ולבדוק איזה ערוץ דיגיטלי הוא אפקטיבי יותר היו קריטי להצלחת הקמפיין.

מנהל קמפיין אחראי יטמיע קודים שמודדים את הלידים שמגיעים מכל ערוץ בקמפיין וידע להגיד תוך זמן קצר יחסי היכן כדאי להשקיע את הכסף של הלקוח.