top of page
דוחות קמפין דיגיטלי

קמפיין דיגיטלי

מה אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים בזמן כזה ? שוקלים להקים קמפיין ולהתחיל להתניע את גלגלי העסק שוב? העסק שלכם יכול להיות בגוגל, פייסבוק, טיקטוק ויוטיוב באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים בתשלום שיכולים לתת לכם עלות תועלת מעולה גם בתקופת משבר.

אם התשובה חיובית ואתם מבינים שאין לכם ברירה אתם חייבים סוכנות דיגיטל שיודעת לתת מענה כולל  ותוכל לשמור על הכסף שלכם במיוחד אם יש לכם תקציבים לא גבוהים אבל אתם רוצים להתניע שוב.

מה שכי חשוב בקמפיין דיגיטלי זה איכות הפניות - לידים שתקבלו, אין טעם להשקיע בקמפיין שלא מביא לידים אך חשוב להבין שאנחנו מכינים את עצמנו ליום שאחרי כלומר כבר עכשיו אנו מקימים ם את הקהלים שלכם , המסרים והתשתיות שלכם. אני כבר אומר לכם שצריך סבלנות אבל היא תשתלם ! אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה אבל הדיגיטל הוא הערוץ הכי נכון ומדויק.

הבדיקה הראשונה שאבצע היא בדיקת הפלטפורמה הדיגיטלית לקמפיין הדיגיטלי זה למעשה ההחלטה החשובה ביותר שתשפיע באופן ישיר על הסיכוי לסגירת עסקאות.

למה כדאי לפרסם בכל רגע ורגע ?

  חשיפה גבוהה יותר – במדינת ישראל אנשים קוראים כל הזמן חדשות מה שאומר שהמותג שלכם יקבל חשיפה גדולה יותר, בד בבד לקוחות מחפשים מוצרים שהם רלוונטיים לרוח התקופה לדוגמא בזמן הקורונה אתרי המכירות של מוצרי הכושר מכרו הרבה יותר.

ישנם תקופות מאתגרות ולכן ישנם עסקים שמפסיקים לשווק או לפרסם בדיגיטל ולכן עלויות הפרסום יורדות באופן ישיר כי התחרות יורדת.

בכל קמפיין וזה לא חשוב באיזה תקופה כדאי לתת ערך בחינם הלקוחות שלכם יעריכו את זה !

איך מאפיינים קמפיין ממומן ?

קיימים ערוצים רבים של שיווק ופרסום דיגיטלי באמצעות קמפיין PPC, גוגל פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב ואינסטגרם מאפשרים לכם לקבל חשיפה משמעותית יותר ולהגיע לקהלים שעוקבים אחרי המותג שלכם.

בכל קמפיין דיגיטלי שואלים מה מטרת הקמפיין ? בד"כ רוב הלקוחות רוצים לידים חמים או רכישות באתרי מסחר אך חשוב לייצר גם נוכחות דיגיטלית שתייצר ערך מוסף ותגרום לקהל שלכם לזכור את הברנד שלכם.

השאלה הראשונה שאשאל היא מה התקציב ומתוך זה אגזור האם כדאי לשלב מספר ערוצים או ערוץ אחד? 

התשובה היא לא תמיד חד ערכית, לקוחות לא חושבים על תקציב אך בכל מקרה  תמיד מומלץ לשלב לפחות 2 ערוצים דיגיטליים.

שאלה נוספת כמובן מי הקהלים שלכם? , מה גודל הקהל? אילו מסרים נעביר לקהל הרלוונטי?

האם אנחנו עובדים עם אתר, דף נחיתה, וידאו? 

האם יש מספיק חיפושים בגוגל? מה עלות הקליק? 

באיזה ערוצים נפרסם? גוגל חיפוש, גוגל שופינג אינסטגרם? פייסבוק ? יוטיוב? קמפיין דיסקברי? מקסימום פרפומנס?

האם נעבוד עם טופס לידים או רק תנועה לאתר או לדף נחיתה?

רק לאחר שנענה ביחד על רוב השאלות נוכל להעריך את התקציב ושלכם.

מהם סוגי הקמפיינים הדיגיטליים הפופולריים ביותר?

איך להגדיר תקציב לקמפיין דיגיטלי?

עסקים  קטנים שאין להם תקציב יכולים להתחיל עם תקציב נמוך יחסי ולהשתמש בפלטפורמה אחת בערוץ אחד בלבד. 

הנה כמה טיפים נוספים להגדרת תקציב לקמפיין דיגיטלי:

  • התחילו עם תקציב קטן ותגדילו  אותו בהתאם לתוצאות. אין צורך להתחיל עם תקציב גדול אם אתה לא בטוח מה הקמפיין שלך יביא.

  • היו מוכנים לשנות את התקציב שלכם בהתאם לצורך. אם הקמפיין שלך מוצלח, תוכל להגדיל את התקציב. אם הקמפיין שלך לא מוצלח, תוכל להקטין את התקציב או לשנות את האסטרטגיה שלך.

ניהול קמפיינים דיגיטליים ממומנים

ניהול קמפיינים דיגיטליים ממומנים באמצעות מנהל קמפיין שיודע להפעיל במקביל את כל הערוצים הדיגיטליים ולבדוק איזה ערוץ דיגיטלי הוא אפקטיבי יותר היו קריטי להצלחת הקמפיין. בד"כ מודדים את ההמרות באמצעות גוגל תג מנגר.

מנהל קמפיין אחראי יטמיע קודים שמודדים את הלידים או הרכישות המגיעים מכל ערוץ בקמפיין וידע להגיד תוך זמן קצר  היכן כדאי להשקיע את הכסף שלכם.

bottom of page