top of page

פרסום ב tiktok


פרסום בטיקטוק

לא מעט עסקים מצליחים עם פרסום בtiktok ויוצרים תוכן אותנטי לפלטפורמה כך שקל לקהילה להתחבר אליהם.

מומלץ מאוד להשקיע מחשבה ולייצר קריאייטיב שמתאים לקמפיין פרסום ב tiktok, עקבו אחר 7 הטיפים הבאים והפיקו תכנים מעניינים ובאיכות גבוהה עבור חשבון המודעות שלכם.


חשבו על המסר שתרצו להעביר

זה בעצם בעיני הטיפ הכי חשוב בכל הקמפיין, הסרטון צריך לסנן את קהל היעד הלא רלוונטי וחייב להיות רק לקהל מסוים.

שפה- פנו אל המשתמשים בשפה פשוטה וישירות אליהם בלי לנסות להעביר מסרים עקיפים.

קול- הוסיפו קריינות לסרטון כטקסט וכקול או פשוט דברו בקולכם לקהל שלכם.

טקסט- הכניסו שכבת טקסט תמציתית ואינפורמטיבית אשר מעבירה את המסר בצורה מהירה תוך 3 שניות


קחו השראה מטרנדים

בטיקטוק התוכן משתנה מאוד מהר וחשוב שנדאג שהסרטונים שלנו יהיו עדכניים.

בלינק זה תוכלו לקחת השראה ממודעות שונות לטרנדים פופולריים


הגדירו את המצלמה

יצירת תוכן בTikTok אינה דורשת תקציב הפקה גדול והבנה טכנית גדולה. עם זאת חשוב שאיכות המצלמה בטלפון הנייד תהיה טובה, לכן וודאו שהגדרות המצלמה 1080 פיקסל בקצב 60 תמונות לשנייה.


הגדירו את גודל המסך

על מנת שתהיה לנו חוויה סוחפת ומותאמת לפלטפורמה הגדירו את גודל המסך של הסרטון ליחס גובה/רוחב של 9:16


צרו סרטונים קצרים, כיפים וסוחפים. אורך הסרטון שלכם יהיה בהתאם למסר שאותו תרצו להעביר אבל באופן כללי סרטונים קצרים מניבים ביצועים טובים יותר. לפי דאטה פנימית של טיקטוק האורך המומלץ לסרטון הוא 21-34 שניות.


צרוף של מוזיקה או סאונד

סאונד הוא חלק חיוני ביצירת חוויה בטיקטוק, זה יכול לכלול מוזיקה, קריינות, או שילוב של השניים. בעזרת הסאונד נוכל לסחוף את הצופה ולחזק את המסר שאנחנו רוצים להעביר. את המוזיקה שנצרף לסרטון נוסיף מספריית המוזיקה המסחרית.


שיתפו פעולה עם משפיענים

עכשיו זה הזמן ליישם את הטיפים הללו וליצור סרטונים טובים שיעזרו לכם להתפתח ולהצליח

בפלטפורמה ביג טיים!

יוצרי תוכן בטיקטוק יכולים לגרום לתוכן שלכם להבריק! ולהעביר את המסר בצורה מדויקת ומעניינת. בלינק

תוכלו ליצור קשר עם אלפי יוצרים במגוון מחירים וכך למצוא את היוצר שיספר את הסיפור שתרצו להעביר.



פרסום ב tiktok מתאים לעסקים היוצרים מעורבות וחיבור עמוקים יותר עם קהלי היעד שלהם.

בניית תוכן סביב תבניות נרטיביות, שקל להתאים לפי הצורך העסקי יכולה לחסוך זמן ועלויות הפקה.

המרכיב הסיפורי בכל סרטון שניצור הרבה פעמים מגיע מתוך בניית המיתוג וזהות המותג שלנו. וכל סיפור טוב שנבנה הוא ניסוי ותהייה, שיכול לעזור לנו להבין יותר את קהל הלקוחות שלנו ובהמשך ליצור נאמנות ואהדה גבוהה מקהל היעד.

על מנת שנוכל לתכנן וליצור סיפור מעניין השתמשו בטיפים הבאים שיוכלו לעזור לכם ליצור סרטונים עם סיפורים מנצחים:


1. הכירו את קהל ביעד שלכם


מי ירצה לצפות בסרטון שלך? מי ירגיש הזדהות? את תשומת הלב של מי אנחנו רוצים למשוך? מי יגיב וינקוט בפעולה?

חישבו על הפרסונה, הדמות שאליה אתם מדברים ובשבילה אתם יוצרים את הסרטון כדי לגרום לקהל הלקוחות להיכנס לנעלי הדמות שיצרתם, ולבנות עניין או מתח בסיפור לדוגמא:


2. הגדירו את הסיפור שאתם רוצים לייצר, חשבו על המסר המרכזי שאותו תרצו להעביר.

האם הסיפור הוא מכירת מוצר? הסבר על שירות, קידום נושא או נישה מסוימת?

*נסו במשפט או שניים לסכם את הסיפור*


3. תכננו את מסר הליבה וחלקו אותו ל3 חלקים


התחלה- הציגו שאלה או אמירה שתמשוך את תשומת הלב של קהל היעד.


אמצע- הציגו את 5-3 היתרונות המובילים של המוצר או השירות שלכם שלך ומסגר זאת ע"י מציאת פתרון לבעיה נפוצה.


סוף- סיימו עם סלוגן משכנע או קריאה לפעולה. ספרו לצופים איך לרכוש את המוצר, נצלו הזדמנויות מסוימות כגון: בלק פריידי, חגים וכו'. את הסיפור נחלק להתחלה, אמצע וסוף.


ייצרו פתיח חזותי וסקרנו את קהל היעד שלכם ויזואלית. צרפו קוד הנחה או מבצעים מיוחדים שייתנו להם דחיפה לביצוע הפעולה.


הבנת הסיפור של העסק שלכם והקהל אליו אתם פונים היא המפתח לבניית סיפור מדויק ובכך להפיק

את המירב מפרסום ב TikTok.


להלן טיפים נוספים:


- טיפים וטריקים ליצירת מודעות: Creative Best Practices

השתמשו בסאונד ובהאשטגים ויראליים במודעות שלכם- טרנדים בישראל- שירים והאשטאג מומלץ להוריד את אפליקציית העריכה CapCut - אפליקציה של עריכת וידאו מטעם טיקטוק שכוללת את כל הפיצ'רים של עורך הוידאו של טיקטוק.

היתרונות שלה הם שהסרטון לא נשמר עם חותם של טיקטוק כך שניתן להשתמש בו במקומות אחרים, ושיש לאפליקציית גרסת דסקטופ שמאפשרת לערוך בצורה נוחה יותר.


3. הטמעת פיקסל+ איוונטים

- לרשותכם סרטון הטמעת פיקסל המסביר כיצד לעשות זאת שלב אחד שלב, ובנוסף לכך מאמר- הטמעת הפיקסל באופן ידני.

- כדי להגדיר את ה- Events, אנא עקבו אחר ההנחיות במאמר הבא: Events.

- מומלץ להפעיל את ה- Advanced Matching כך שהמערכת תצליח לזהות את היוזרים בצורה הטובה ביותר ולהרחיב פוטנציאלית את האטריביושן.

איוונטים מומלצים: contact, click button,submit form.



לסיכום:

באמצעות פרסום בtiktok ישנה לא מעט אפשרויות לפרסם הן ברמת הפיד והן ברמת מנהל המודעות.

היתרון של מנהל המודעות הוא שאפשר למדוד אירועים שמתרחשים באתר או לעבוד עם טופס לידים.

דרך הפיד עצמו אפשר לפרסם בסכומים נמוכים ובמנהל המודעות המינימום הוא 20 דולר ביום.

אם מודבר על עסק מבוסס הטיפ שלי הוא להתחיל מייד עם מנהל המודעות בתקציב של 50 דולר ביום במינימום.

עלויות הלידים בטיקטוק יחסי עדין זולים אך האתגר האמיתי הוא להקים קמפיין שמביא לידים איכותיים.

ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page