קמפיין גוגל שופינג | בניית אתרי מסחר

ירון יוגב- מומחה למסחר דיגיטלי ב google shopping

בשנה האחרונה חנויות האון ליין יצרו מהפכה אמיתית בעולם במסחר, מחודש לחודש ניתן לראות עלייה דרמטית במחזורי המכירות באתרי המכירות, לטובת העניין גוגל מאפשרת לנו כמפרסמים החל מ 2018 להקים קמפיינים בגוגל שופינג תחת חשבון גוגל אדס שלכם.

מחקרים מראים שקמפיין שופינג מעלה במעל 80 אחוז את הסיכוי לרכישה, נתון מרשים זה עדין לא גרם לערוץ זה "לפרוח" בישראל עכב כך שלקוחות או סוכנויות דיגיטל לא יודעים כיצד להקים את הקמפיין.

כמובן שיש משמעות לעיצוב האתר, לתמונות ולמבנה האתר אבל זה לא משנה על איזה תשתית האתר קיים, מה שחשוב שמנהל הדיגיטל שלכם יודע איך לשווק את האתר בגוגל שופינג, לא כל פלטפורמה תומכת בערוץ זה ולכן חשוב מראש לבחור בתשתית שמתאימה ולבדוק מראש אצל מקדם מומחה לגוגל שופינג. אם מדובר על אתר עם כמות מוצרים לא גדולה ממליץ החום על וויקס, כאשר מדובר על אתר מאות או אלפי מוצרים וורדפרס בהחלט יכול לבוא בחשבון. 

 

קמפיין של שופינג הינו הקמפיין האיכותי ביותר לקידום אתרי מסחר וחנויות באינטנרט, גוגל מאפשרים לקמעונאים לקדם מלאי בחנות מקוונת ולמשוך יותר תנועת גולשים לאתר או יותר קונים לחנות המקומית ולשפר את איכות הלידים. רוצים להתחיל להשתמש בהם? הפעולות הראשונות שצריך לעשות הן לשלוח את פיד המוצרים  דרך Merchant Center וליצור קמפיין ב-Google Ads. אחרי שאבצע את שתי הפעולות האלה, אשתמש במידע שתספקו לנו בהגדרות הקמפיין כדי ליצור עבורכם מודעות שיוצגו בפלטפורמות של Google וברחבי האינטרנט, במקומות שבהם לקוחות פוטנציאליים ייחשפו למוצרים שאתם מוכרים. המודעות במיקומים האלה נקראות 'מודעות שופינג,' מפני שהן מופיעות בפורמט שונה וויזואלי יותר. בניגוד למודעת טקסט, שמציגה רק טקסט, מודעות שופינג מציגות למשתמשים תמונה של המוצר, ולצידה כותרת, מחיר, שם החנות ופרטים נוספים. במילים אחרות, המשתמשים יודעים אילו מוצרים אתם מוכרים עוד לפני שהם לוחצים על המודעה ואתם משיגים יותר מכירות .

מה זה גוגל שופינג? 

היתרון הברור והמובהק בפרסום בגוגל שופינגהוא זה שאנחנו בעצם פוגשים לקוחות "חמים" לביצוע רכישה.

יתרון נוסף של קמפיין גוגל שופינג הוא – זה שהפרסום מופיע מעל האורגני ומעל הממומן וזה בעצם מבטיח לכם כמפרסמים קליקים זולים יחסי ומאוד איכותיים.

עוד יתרון  של השופינג הוא ויזואליות – ההגולש בעצם רואה תמונה של המוצר ומחיר ואם הוא מחליט להקליק הוא מבין ללא ספק את המשמעות !

כאשר אנו מקימים קמפיין גוגל שופינג, יש לנו מעט שליטה על הצגת המודעות,  גוגל בעצם בוחר את מילות המפתח שנופיע ובדכ לוקח את הכותרות של הדפדפן - הטייטל של המוצרים באתר שלנו, ניתן לראות האופן די מובהק שלעיתים בחיפושים מסוימים גוגל מציג פריטים פחות רלוונטים.

ולכן יש משמעות עצומה לאופטימיזציה והוספת מילות מפתח שליליות על מנת שלא נופיע בחיפושים לא רלוונטים !

קמפיין חכם לשופינג

קמפיינים חכמים לשופינג מאפשרים לנהל קמפיינים בדרך קלה יותר, לקבל יותר המרות ולהרחיב את פוטנציאל החשיפה. זהו סוג משנה של קמפיין שמשלב בין קמפיינים רגילים של שופינג לבין קמפיינים של רימרקטינג לרשת המדיה. בסוג הקמפיין הזה, המערכת משתמשת בהגשת הצעת מחיר בשיטה אוטומטית ובבחירה אוטומטית של מיקום למודעות כדי לקדם את המוצרים והעסק שלכם ברשתות שונות.

בניית אתרי מסחר - דוגמא

בנייה וקידום אתר צמר שטיחים  www.tzemer.co.il

 

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי השיווק האיכותיים בדיגיטל! קבלו מצגת חינם

*תקבלו גם מייל עם ערך מדובר על מייל חד פעמי שנשלח מייד, תבדקו אולי הוא בספאם שלכם