top of page

מקסימום תוצאות: פרסום בינלאומי עם Outbrain - אאוטבריין

עסק שצריך תנועה איכותית לאתר עשוי לשלם החל מ $0.02 לקליק ! יותר המרות בפחות כסף.

אם הקליקים שלכם מאוד יקרים בגוגל אדס או החשיפה מאוד יקרה בפייסבוק, הפלטפורמה הזו עשויה להיות הפתרון עבורכם !

אאוטבריין השיקה לראשונה את הפלטפורמה שלה בשנת 2006, מטה אאוטבריין נמצא בניו יורק וכן ישנם עוד 17 משרדים: בישראל (נתניה), לונדון, סן פרנסיסקו, שיקגו, סאו-פאולו, מדריד, פריס, מינכן, קלן, אמסטרדם, בריסל, מילאנו, טוקיו, לובליאנה, סינגפור, מומבאי וסידני.

אאוטבריין משלמת לאתרי התוכן על מנת לפרסם בהם לינקים לאתרים המממנים.


האתרים המממנים משלמים לאאוטבריין עבור כל הקלקה (PPC) שנעשית על ידי הגולשים על התוכן המפנה לאתרים שלהם. כמחצית מההכנסות עבור הקליקים משולמות לאתרי התוכן בהם מתפרסמים התכנים הממומנים.


דוגמא לאתרים שאפשר לפרסם בארצות הברית:

Outbrain


Outbrain


דוגמא לאתרים בישראל:

פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין מה זה אומר ?

שיווק ופרסום תוכן מתמקד ביצירה והפצה של תוכן דיגיטלי רלוונטי ובעל ערך כדי למשוך קהל יעד שהגדרנו במטרה להפוך אותם ללקוחות משלמים.

אאוטברין היא פלטפורמה לפרסום דיגיטלי המאפשרת למפרסמים להציג את המודעות שלהם באתרים רלוונטיים. הפלטפורמה פועלת באמצעות אלגוריתם המזהה את האתרים והדפים המתאימים ביותר להצגת המודעה, בהתבסס על מספר קריטריונים, כגון תחום התוכן, קהל היעד והמטרות של המפרסם.

מהם היתרונות של פרסום באאוטברין ?

  • גולש שמגיע לתוכן שיווקי זה שווה ערך לכך שהגולש מצהיר " יש לי בדיוק עכשיו זמן לצרוך את התוכן "

  • עלות נמוכה של קליק לעומת גוגל או פייסבוק.

  • הפצה באתרים גדולים וסמכותיים- האמינות נדבקת תוכן השיווקי

  • הגעה לקהלים חדשים שהמפרסם לא חשב עליהם

  • בניית קהלי רימרקטינג בפייסבוק

  • הגעה לקהלים נוספים ( לא לכולם יש פייסבוק)

  • השגת לידים איכותיים שעברו דרך תוכן ורכשו אמון במותג


פרסום באאוטבריין

לפרסום באאוטברין מספר יתרונות משמעותיים נוספים:

  • יעילות: אאוטברין מאפשרת למפרסמים להציג את המודעות שלהם בפני קהל יעד רלוונטי, מה שמגדיל את הסיכוי שלהם להשיג תוצאות חיוביות כלומר המרות.

  • דיוק: אאוטברין משתמשת באלגוריתם מתקדם כדי להציג את המודעות במקומות הנכונים, מה שמגדיל את הסיכוי שלהן למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.

  • גמישות: אאוטברין מאפשרת למפרסמים להתאים את הקמפיינים שלהם בהתאם לצרכים ולמטרות שלהם ולהתחיל עם תקציב שפוי.

חסרונות

  • אין אפשרות לפילוח מתקדם כמו בגוגל אדס אבל בארה"ב אפשר לפנות לקהל הרבה יותר מדויק.

  • אין אפשרות לפלח לפי אזור גיאוגרפי בישראל, בחו"ל זה אפשרי.

  • צריך תכנן תוכן איכותי - זה גם יתרון וגם חסרון

  • לא יעיל לבעלי מקצוע שמציעים שירות - emergency


אאוטבריין עובדת עם אתרים ברחבי העולם, כולל אתרים בארה"ב, אירופה, אסיה ועוד.


רבים מהשותפים הגדולים שלנו הם מפרסמי חדשות ומדיה כגון CNN, MSN ו-The Washington Post, אך אנו עובדים גם עם קבוצה גדולה ומגוונת של אתרי נישה הכוללים ספורט, בידור, פיננסים, אופנה, בריאות וטכנולוגיה. המודעות שלנו - תמיד מסומנים בלוגו שלנו - מתוכננים כך שיתאימו למראה ולתחושה של הדף, וניתן למצוא אותם במיקומים שונים, כגון כותרת תחתונה או סרגל צד. הנה דוגמה לווידג'ט שלנו ב"וושינגטון פוסט".


אאוטבריין עובדת עם מגוון רחב של אתרים, כולל אתרים ישראליים מובילים כגון:

וואלה , YNET , מאקו , כלכליסט, הארץ, דה מרקר, גלובס, mako, nrg


פרסום באאוטבריין יכול להתאים למגוון רחב של עסקים, כולל:

  • עסקים מקוונים: פרסום באאוטבריין יכולים לעזור לעסקים מקוונים להגדיל את המודעות למותג שלהם ולגייס לקוחות חדשים.

  • עסקים פיזיים: פרסום באאוטבריין יכולים לעזור לעסקים פיזיים להגדיל את המודעות לסניפים שלהם ולעודד לקוחות לבקר אותם.

  • עסקים קטנים ובינוניים: פרסום באאאוטבריין יכולים להיות יעילים גם עבור עסקים קטנים ובינוניים, מכיוון שהם מציעים מגוון אפשרויות התאמה אישית וגמישות.

להלן כמה דוגמאות לעסקים שיכולים להפיק תועלת מקמפיינים באאוטבריין:

  • חנויות מקוונות: פרסום באאוטבריין יכול לעזור לחנויות מקוונות להגדיל את המכירות על ידי הצגת מודעות למוצרים שלהן בפני קהל יעד רלוונטי.

  • עסקים תיירותיים: פרסום באאוטבריין יכול לעזור לעסקים תיירותיים להגדיל את המודעות ליעדי התיירות שלהם על ידי הצגת מודעות ליד תוכן רלוונטי, כגון מאמרים על תיירות או תמונות של יעדים תיירותיים.

  • עסקים B2B: קמפיין באאוטבריין יכול לעזור לעסקים B2B להגיע לקהל יעד מקצועי על ידי הצגת מודעות באתרים עסקיים או באתרי חדשות מקצועיות.

כדי לקבוע אם פרסום באאוטבריין מתאים לעסק שלכם, חשוב להגדיר את מטרות הקמפיין שלכם ולבחור את קהל היעד הנכון.


התקציב המינימלי לקמפיין אאוטבריין

התקציב המינימלי הוא 20 דולר ליום. עם זאת, מומלץ להגדיר תקציב גבוה יותר כדי לקבל תוצאות משמעותיות.

תקציב הקמפיין מגדיר את הסכום המקסימלי שהמפרסם מוכן להוציא על הקמפיין שלו. התקציב מחולק ל-CPC (Cost Per Click), כלומר המחיר שמשלם המפרסם בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה שלו.

כדי לחשב את התקציב האופטימלי לקמפיין שלכם, חשוב להגדיר את מטרות הקמפיין שלכם. אם המטרה שלכם היא להגדיל את המודעות למותג שלכם, תוכלו להגדיר תקציב נמוך יותר. אם המטרה שלכם היא לייצר לידים או מכירות, תצטרכו להגדיר תקציב גבוה יותר.

בנוסף, חשוב לזכור שהתקציב המינימלי הוא רק המינימום. אתם יכולים להגדיל את התקציב שלכם בכל עת כדי לקבל יותר חשיפה למודעות שלכם.


איכות התוכן של המאמר

איכות התוכן של המאמר היא אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קמפיין פרסום באאוטבריין. מאמר איכותי הוא מאמר שמושך את תשומת הלב של המשתמשים ומעודד אותם ללחוץ על המודעה.

אורך המאמר הרצוי 400-500 מילים B2B עד 600-700 מילים למאמר B2B.

להלן כמה טיפים ליצירת תוכן איכותי לפרסום באאוטבריין:

  • התמקדו בנושא רלוונטי לקהל היעד שלכם.

  • השתמשו בכותרת מושכת וקצרה.

  • השתמשו בתמונות או וידאו איכותיים.

  • השתמשו בכתיבה ברורה וקצרה.

  • הוסיפו CTA (Call to Action) ברור.

מאמר איכותי הוא מאמר ש:

  • רלוונטי לקהל היעד שלכם.

  • מושך את תשומת הלב של המשתמשים.

  • מעודד את המשתמשים ללחוץ על המודעה.

  • מספק ערך למשתמשים.

אם אתם רוצים להצליח בקמפיין אאוטבריין, חשוב להקדיש זמן ומאמץ ליצירת תוכן איכותי.

קמפיין טראפיק או המרות?

זה תלוי במטרות שלכם. אם המטרה שלכם היא להגדיל את המודעות למותג שלכם, אז כדאי להתחיל בקמפיין פרסומי המבוסס על טראפיק. אם המטרה שלכם היא לייצר לידים או מכירות, אז כדאי להתחיל בפרסום מבוסס המרות.

קמפיין טראפיק הוא קמפיין שמטרתו להגדיל את החשיפה למודעות שלכם. קמפיין זה לא מתמקד בהמרות ספציפיות, אלא רק בכך שהמשתמשים ייחשפו למודעות שלכם.

קמפיין המרות הוא קמפיין שמטרתו לייצר לידים או מכירות. קמפיין זה מתמקד בהמרות ספציפיות, כגון הרשמה לניוזלטר, יצירת קשר או רכישה.

אם אתם לא בטוחים מהי המטרה שלכם, אז כדאי להתחיל בקמפיין טראפיק. קמפיין טראפיק הוא דרך טובה ללמוד על קהל היעד שלכם ולראות איזה סוג של תוכן מושך את תשומת הלב שלהם. לאחר מכן, תוכלו להתחיל בקמפיין המרות כדי לייצר לידים או מכירות.

להלן כמה טיפים לבחירת סוג הקמפיין המתאים עבורכם:

  • הגדירו מטרות ברורות לקמפיין שלכם. מה אתם רוצים להשיג עם הקמפיין שלכם?

  • העריכו את קהל היעד שלכם. מי הם המשתמשים שאתם רוצים להגיע אליהם?

  • השוו את התוצאות של קמפיינים קודמים. אם יש לכם ניסיון עם פרסום מקוון, בדקו מה עבד טוב עבורכם בעבר.

טרגוט באאוטבריין לפי קהלים

טרגוט לפי קהלים מאפשר לכם להגיע לקהל יעד רלוונטי במיוחד. זה יכול לעזור לכם להגדיל את הסיכוי שהמשתמשים ילחצו על המודעה שלכם ויבצעו את הפעולה שאתם רוצים.

עבודה רחבה יותר יכולה לעזור לכם להגיע לקהל יעד גדול יותר. זה יכול להיות מועיל אם אתם רוצים להגדיל את המודעות למותג שלכם.


טיפים לכותרת

  • כותרת למובייל 60 תווים , מחשב 100 תווים

  • השתמשו בביטויים החשובים בכותרת

  • השתמשו במספרים עדיף אי זוגי בכותרות או תשאלו שאלות

  • פחות לרשום צריך או חייב ויותר יכול ואפשרי

  • הפחדה עובדת וגם סימן -


דוגמא: בעל עסק? מהם 5 טעויות שאתם עושים בפרסום בגוגל ?


מהו CTR מומלץ ?

ה CTR הממוצע המובייל הוא 0.15% ובמחשב הרבה פחות לכיוון 0.04%




ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page