לידים להחזרי מס

לידים איכותיים להחזרי מס כתוצאה משיווק דיגיטלי

לידים בלעדיים להחזרי מס

לידים חמים להחזרי מס זה קמפיין מגניב, לכאורה כולם רוצים לקבל כסף מהמדינה אבל מן הסתם לא כולם מתאימים לקריטריונים של יועץ המס. מצד אחד אפשר להקים קמפיין לידים להחזרי מס מייצר עם שאלות רבות לגולש אך סביר להניח שקמפיין לידים כזה יביא יחסי מעט מאוד לידים אבל מאוד איכותיים , הדרך הנוספת שאני ממליץ עליה היא להוריד את עלות הליד ולא לשאול את הגולש שום שאלת סינון, בהנחה שנקבל 10 לידים כל יום בעלות נמוכה אני מאמין שלפחות 1-2  גולשים יתאימו ליועץ המס.

קמפיין לידים החזרי מס

לידים להחזרי מס

אז רוב יועצי המס יגיעו לגוגל חיפוש, גולש שמחפש החזרי מס רלוונטי יותר אך בד"כ הגולש יבדוק מס הצעות ויבחר בהצעה הזולה יותר.עכב מחירי ההקלקות והתחרות בגוגל חיפוש בסופו של דבר מחיר הליד יהיה יותר יקר. הפתרון שלי הוא לטרגט קהל רלוונטי במדיה GDN של גוגל ולבנות קמפיין שיצבור וותק עם לא מעט המרות על מנת שגוגל יאפשר לנו אחרי מס חודשים לשלם עבור ליד ולא קליק. זו שיטת עבודה מתקדמת בדיגיטל ומומלצת מאוד.

קידום אתרים החזרי מס

לקדם אתר עם תוכן בתחום של החזרי מס זה ממש מגניב, סה"כ צריך לקחת חומר מקצועי ולהנגיש אותו ללקוחות שפחות מבינים בכספים.

אני ממליץ על בניית אתר תדמיתי ליועץ מס ששם יהיו מאמרים ותכנים שקשורים לעדכונים שוטפים, טפסים, מוסדות, יועצים וכדומה. בניית אתר בוויקס בהחלט תיתן פתרון ראוי ליועץ מס, קידום אתרים אורגני ליועץ  מס הינו MUST והינו ללא ספק ערוץ שחייבים להשקיע בו.

מחירי לידים להחזרי מס

אז הנושא של מחירים הוא קצת "בעייתי" מכיוון שכמות גדולה של לידים תייצר איכות פחות טובה, ולכן המחיר יכול לנוע בין 20-50 שח תלוי מאוד באיזה אסטרטגיה נבחר. באופן אישי אני מעדף לייצר בהחזרי מס פחות לידים אבל יותר איכותיים אבל אם הלקוח מעוניין אפשרי לאחר 3 חודשים לייצר לו 10 לידים כל יום בעלות קבועה. פרסום שכזה דורש להפעיל את רשת המדיה של גוגל ולשלם לגוגל רק עבור ליד ולא קליק, להלן דוגמא בוידאו:

קמפיין אאוטבריין להחזרי מס

בערוץ הזה צריך כבר תקציבים קצת יותר גדולים וכתבה מאוד מאוד מדויקת ומניעה לפעולה. באאוטבריין אי אפשר לטרגט קהלים שיש להם כוונה מסוימת אלא לעבוד רחב ולכן יש משמעות עצומה לתוכן שאנחנו מייצרים בכתבה עצמה. על פניו כמעט לכל שכיר יש

סיכוי שיקבל כסף מהמדינה אבל בפועל המצב קצת שונה ולכן חייבים כן לנסח מספר שאלות לפני השארת הפרטים על מנת שנקבל לידים טובים.

קמפיין פייסבוק להחזרי מס

לקדם פוסטים ביחד עם טופס לידים להחזרי מס יכול להביא כמות יפה בעלות זולה לליד אך איכות הליד יכולה להיות יחסי ירודה אלא אם נשלב מספר שאלות בטופס לידים עצמו. בגדול אני מאמין שדרך פייסבוק אפשר להגיע לעובדים שכירים אך לא ניתן להגיע לגולשים שמחפשים עכשיו החזר מס.