top of page

פרסום ממומן באינסטגרם

לאיזה סוגי עסקים פרסום פרסום באינסטגרם מתאים ?

אינסטגרם זוהי פלטפורמה המבוססת על השראה. השפה באינסטגרם הינה שפה ויזואלית - באמצעות תמונות

וסירטונים כאשר רוב משתמשי האינסטגרם נכנסים לפלטפורמה דרך המובייל ולא דרך המחשב.

הפרסום באינסטגרם מתאים למגוון רחב של עסקים, כולל קמעונאים, נותני שירותים מקצועיים, בעלי מותגי אופנה, טואלטיקה ועוד. הגישה החזותית של הפלטפורמה מאפשרת להבליט את המותג והמוצרים באופן הטוב ביותר.

השימוש בהאשטגים באינסטגרם עוזר לסווג את התמונות באשכולי תוכן. באינסטגרם התוכן הינו בעיקר התמונה, ולכן ההאשטג מסייע להבין במה התמונה עוסקת, וכך אנו עוזרים לאינסטגרם לסווג את מה שבתמונה לאותן מילות מפתח.

אלמנט זה חשוב ביותר משום שבאינסטגרם עובדים על בסיס תחומי עניין.

הפלטפורמה תתאים לגולש תוכן על פי מס' עקרונות: תכנים שכבר גילינו בהם מעורבות בעבר או כאשר הגולש עוקב אחרי האשטג מסויים (תחום עניין).

עסקים מקומיים: 

אינסטגרם היא דרך מצוינת עבור עסקים מקומיים להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים באזור שלהם. ניתן ליצור מודעות ממוקדת גיאוגרפית שתהיה מוצגת למשתמשים שחיים או מבקרים באזור מסוים.

היופי הוא שגם בעל עסק קטן מקומי יכול ליצר חשיפה עצומה לעסק או למותג.

עסקים B2C:

 אינסטגרם היא פלטפורמה פופולרית בקרב צרכנים, ולכן היא מתאימה במיוחד לעסקים שמוכרים מוצרים או שירותים ישירות לצרכנים. באינסטגרם אלמנט החשיפה למותג או לעסק גדול יותר מאשר בפייסבוק ולכן, במידה ועושים את זה נכון וזמן השהיה של הגולשים על התוכן יגדל, האינסטגרם יחשוף את התוכן שלנו ליותר ויותר גולשים 

עסקים B2B: 

אינסטגרם יכולה גם להיות דרך יעילה עבור עסקים B2B ליצור מודעות למותג ולהתחבר עם עסקים שהינם בגדר לקוחות פוטנציאליים. 

איזה סוגי קמפיינים אפשר לפרסם באינסטגרם?

קמפיינים לתנועה: קמפיינים אלו נועדו להגדיל את החשיפה לעסק שלכם ולגרום לאנשים ללחוץ על קישור ולבקר באתר שלכם.

קמפיינים ללידים: קמפיינים אלו נועדו לאסוף מידע על לקוחות פוטנציאליים, כגון שמם, כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלהם.

קמפיינים למכירות: קמפיינים אלו נועדו לעודד אנשים לבצע רכישה מהעסק שלכם.

קמפיינים למותג: קמפיינים אלו נועדו ליצור מודעות למותג שלכם ולהציג את התרבות העסקית שלכם.

איך לתכן סרטון  או באנר לקמפיין?

גודל הסרטון המומלץ לפרסום באינסטגרם הוא 1080x1920 פיקסלים, ביחס רוחב-גובה של 9:16 ( לאורך ). אורך הסרטון המומלץ הוא עד 15 שניות.

עבור מודעות פוסטים בפיד גודל התמונה המומלץ הוא 1080x1080 פיקסלים, ביחס רוחב-גובה של 1:1.

עבור מודעות סטוריז, גודל התמונה המומלץ הוא 1080x1920 פיקסלים, ביחס רוחב-גובה של 9:16 ( לאורך).

בניית קהלים באיסטגרם

ישנן מספר דרכים להקים קהלים באינסטגרם לפרסום הממומן. הדרך הבסיסית ביותר היא להגדיר קהל לפי תחומי עניין, גיל, מין, מיקום ועוד. ניתן גם להגדיר קהל לפי התנהגות, כגון משתמשים שצפו בסרטונים שלכם, עשו לייק לפוסטים שלכם או ביקרו באתר שלכם.

להלן כמה טיפים להקמת קהלים באינסטגרם לפרסום הממומן:

הגדירו מטרות ספציפיות לקמפיין שלכם. מה אתם מנסים להשיג? האם אתם רוצים להגיע לקהל רחב, לעורר מעורבות או לאסוף לידים?

הגדירו קהל יעד רלוונטי. מי הם האנשים שאתם רוצים שהמודעות שלכם יופנו אליהם?

השתמשו במידע קיים כדי ליצור קהלים. אם יש לכם נתונים על לקוחות קיימים, אתם יכולים להשתמש בהם כדי ליצור קהלים דומים.

אם אתם רוצים להגיע לקהל רחב, ייתכן שתרצו לטרגט גולשים לפי תחומי עניין, גיל, מין או מיקום.

אם אתם רוצים לעורר מעורבות, ייתכן שתרצו לטרגט גולשים שיצרו מעורבות בפיד שלכם בעבר.

אם אתם רוצים לאסוף לידים, ייתכן שתרצו לטרגט גולשים שהגיעו לאתר שלכם.

בדרך כלל יש יותר קהלים חמים באתר שלכם מאשר בפיד שלכם. זאת מכיוון שאנשים שהגיעו לאתר שלכם כבר הביעו עניין במוצרים או השירותים שלכם.

עם זאת, חשוב לזכור שגם בפיד שלכם יכולים להיות קהלים חמים. אנשים שעשו לייק לפוסטים שלכם או ביקרו בפרופיל שלכם כבר הביעו עניין בעסק שלכם.

הדרך הטובה ביותר להחליט איזה קהל לטרגט היא לבדוק את הנתונים שלכם. בדקו אילו קהלים מגיבים בצורה הטובה ביותר למודעות שלכם.

bottom of page