top of page

פרסום בעלי מקצוע


פרסום בעלי מקצוע

פרסום בעלי מקצוע בדיגיטל הפך להיות הבסיס להצלחה בעולם הדיגיטלי של היום. כאיש מקצוע המבקש להגביר את מאמצי השיווק והפרסום הדיגיטלי שלך, חיוני להבין את האתגרים העומדים בפניך, לזהות תחומים תחרותיים, לקבוע את האפקטיביות של ערוצי שיווק שונים ולקבל החלטות מושכלות לגבי מיתוג, מעורבות לקוחות ופנייה לסיוע של מומחים לפרסום דיגיטלי. מאמר זה יעסוק בנקודות המפתח הללו, ויאפשר לך לנווט בעולם הדיגיטלי בצורה יעילה על מנת שתשקיעו כספים רק בערוצים המתאימים לכם.


אתגרים של בעלי המקצוע בפרסום דיגיטלי :

תחרות עזה: כמעט כל תעשייה של בעלי המקצוע, עם תחרות קשה בפרט בתחום של פרסום בגוגל. תחומים כמו מנעולן, אינסטלטור, שיפוצים נחשבים לתחרותיים ביותר. אנשי המקצוע חייבים לשאוף ללא הרף לבדל את עצמם באמצעות הצעות עם ערך שהם עד כמה שיותר ייחודיות, פילוח מותאם אישית ואסטרטגיות שיווק חדשניות.

פרסום דיגיטלי מושפע מהתקדמות טכנולוגית מהירה. הישארות מעודכנת בכלים, פלטפורמות ומגמות המתפתחות. הנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף דורש מאנשי הפרסום שלכם לאמץ חשיבה מקורית, להסתגל במהירות לשינויים ולהתנסות בטכניקות חדשות.


אתר אינטרנט לבעל מקצוע

ביסוס נוכחות בגוגל באמצעות אתר אינטרנט ייעודי חיוני מאוד לאנשי מקצוע. אתר אינטרנט משמש כמרכז מידע מרכזי, משרה אמינות ומציע אפשרות לכתוב תכנים רבים מה שמאפשר לאנשי מקצוע להציג את המוצרים או השירותים שלהם, ולספק תוכן בעל ערך שיביא בסופו של דבר לידים חמים. יתרה מכך, אתר אינטרנט מאפשר לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), ואף משמש כדף נחיתה לקמפיין ממומן בגוגל או פייסבוק.


פרסום בגוגל לבעלי מקצוע

גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום דינמית המאפשרת לאנשי מקצוע להציג מודעות ממוקדות בדפי התוצאות של מנוע החיפוש ובאתרי השותפים של גוגל. טווח ההגעה העצום שלה ופורמט המודעות המגוונים שלה הופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור אנשי מקצוע.

ניהול קמפיינים של גוגל אדס לבעלי מקצוע דורש אופטימיזציה מתמשכת, מחקר מילות מפתח, בדיקת גרסאות של מודעות ועדכון תוכן בדף הנחיתה ביחד עם ניהול תקציב. ניהול חכם של גוגל אדס ביחד עם אסטרטגיית הביד הנכונה יכול להביא תנועה רלוונטית, לייצר לידים ולהגדיל את כמות הסגירות של בעל המקצוע.

אנו ממליצים בחום לא להתפשר ולחפש מנהל קמפיין ותיק ושישקיע בדף נחיתה והמסרים הנכונים על מנת שלא תבזבזו תקציבים פרסום מיותרים שלא יניבו המרות.

כפי הנראה בחודש הראשון בעל המקצוע לא יקבל פניות כתוצאה מהפרסום בגוגל, חייבים לצבור סטטיסטיקה ולנתח את התוצאות. אך אם מתסכלים לתווך הארוך אין לי ספק שהפרסום בגוגל לבעלי מקצוע יביא תוצאות וישמש כמנוע צמיחה דיגיטלי לבעל המקצוע.


שיווק ביוטיוב לבעלי מקצוע

יוטיוב פלטפורמת שיתוף הוידאו הגדולה והמובילה בעולם, מה שהופך אותה לנכס גדול ובעל ערך עבור אנשי מקצוע. הפקת סרטוני טיפים יכולה להניב יתרונות רבים, כולל נראות מוגברת של המותג, מעורבות הקהל ויצירת לידים. כדי להשיג צפיות אורגניות, אנשי מקצוע צריכים להתמקד בסרטונים שמלמדים או פותרים בעיות. הדרכות, סקירות מוצרים, תובנות מהתעשייה וראיונות הם סוגים מומלצים של סרטונים שיכולים למשוך קהל אורגני. אופטימיזציה של כותרות, תיאורים ותגיות של סרטונים עם מילות מפתח רלוונטיות יכולה לשפר עוד יותר את החשיפה.


חשיבות המיתוג לבעל מקצוע

השקעה במיתוג חיונית לאנשי מקצוע בכל קמפיין דיגיטלי. זהות המותג שמבדלת אותך מהמתחרים, בונה אמון ומטפחת לקוחות נאמנים. יצירת מסר מותג והצעת ערך ייחודית הם מרכיבים חיוניים למיתוג. על ידי העברת המסרים של המותג שלך תוכל להתחבר לקהל היעד שלך ברמה רגשית ולטפח קשרי לקוחות ארוכי טווח.


לידים לבעלי מקצוע

כדי לעודד לקוחות להשאיר את הפרטים שלהם חיוני להעביר מסרים מושכים, חשוב להדגיש את היתרונות, הבלעדיות והערך שהם שאתם נותנים. צרו תוכן משכנע שמעביר בבירור את הצעת הערך ומתיישר עם מסר המותג שלך. בנוסף, מומלץ להציע תמריצים, כגון הנחות או אחריות מורחבת, מה שיכול להניע לקוחות לספק את פרטיהם ברצון.


לטרגט את הלקוחות של המתחרים שלכם

בעלי מקצוע בישראל לעיתים "סובלים" מנפח חיפושים נמוך ותחרות עזה, אחת הדרכים להתמודד עם הבעיה הזו היא פשוט להתחיל לטרגט את הלקוחות שהגיעו לאתרים של המתחרים שלכם.

זה שיטה חוקית ולגיטימית דרך הפרסום הממומן של גוגל אדס.

המתחרים שלכם השקיעו הון עתק לקדם את עצמם בגוגל אורגני ומגיעים אליהם לקוחות המחפשים באופן סדיר, חלקם הגדול לא סוגר עסקה בקליק הראשון ולכן זה מאוד רלוונטי להתחיל ולרדוף אחריהם בגימייל , ביוטיוב וברשת המדיה של גוגל.

אז איך בעצם זה מתבצע? אנחנו מעתיקים את כל כתובות ה URL בגוגל ארגני בדף הראשון ומטמיעים את הכתובות האלו במערכת. מאותו רגע אנחנו בעצם רודפים אחרי הלקוחות בכל הערוצים.



שיווק אורגני בפייסבוק לבעלי מקצוע

בעוד ששיווק בעלי מקצוע באופן אורגני בפייסבוק יכול להיות בעל ערך, הוא כבר לא מספיק כאסטרטגיה עצמאית. שינויי האלגוריתם של פייסבוק הגבילו משמעותית את טווח ההגעה האורגני. עם זאת, היא נותרה פלטפורמה רבת עוצמה לבניית מודעות למותג, מעורבות עם לקוחות וטיפוח המותג. כדי למקסם את התוצאות, אנשי מקצוע צריכים להשקיע מאמצים אורגניים עם פרסום ממוקד בתשלום בפייסבוק בעיקר מול לקוחות שביקרו באתר שלהם, ולמנף את יכולות המיקוד החזקות של פייסבוק ביצירת חשיפה איכותית.


שיווק בטיקטוק לבעלי מקצוע

שיווק בטיקטוק לבעלי מקצוע יכול להיות אפקטיבי רק אם תצליחו לייצר סרטון מגניב שפונה אל הקהל הרחב, לדוגמא בכל מקצוע שעוסק בשיפוץ חדרי אמבטיה ופונה לקהל רחב שישאיר פרטים גם אם הוא לא חשב ממש כרגע על אפשרות כזו. ברגע שהוא רואה בוידאו חומרים איכותיים ודוגמאות לחדרי אמבטיה מדהימים ביחד עם מסר של מחיר אטרקטיבי זה בהחלט יכול להביא פניות רבות.

היתרון בטיקטוק זה התפוצה הרחבה והחינמית שהסרטון מקבל.



לסיכום


הפרסום הממומן והקידום האורגני בגוגל מאוד רלוונטי לבעלי לבעלי מקצוע כגון: מנעולנים, שיפוץ אמבטיות או שיפוץ דירות, קבלן שיפוצים עד מפתח, שליכט חיצוני, צבעי, תכנון גינות, פרגולות, פרקטים, ריצוף וחלונות אלומיניום, אינסטלטור ואיתור נזילות מים, דודי שמש איטום, הדברות והובלות.

היתרון ששיטת הפרסום היא פול ולא פוש כלומר הלקוח הסופי מחפש את בעל המקצוע עכב צורך שיש לו.


ישנם פלטפורמות נוספות של פרסום בעלי מקצוע במחירים הרבה יותר זולים מפרסום בגוגל אך גם שם התחרות רבה מאוד ולעיתים קשה מאוד לבלוט.

הפרסום בבזק לבעלי מקצוע מאפשר לבעל המקצוע בעלויות נמוכות לקבל חשיפה גם בגוגל , פייסבוק וגם באינדקס שלהם.

הפרסום במדרג מבוסס על המלצות הגולשים ומתומחר לפי עסקאות שנסגרו.

אפשרות נוספת היא להקים תשתית עצמאית לבעל המקצוע כפי שמתואר בכתבה ולייצר חוסר תלות בחברות גדולות או אפילו במנהל הקמפיין ולכן חשוב מאוד שחשבון גוגל אדס שלכם יהיה רק על שמך כולל האתר או דף הנחיתה.

ההמלצה שלי היא תנסו את הכל ותגיעו לבד למסקנה מה הכי עובד לעסק שלכם.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page