top of page

פרסום באינטרנט לחברות קטנות

פרסום באינטרנט לחברות קטנות, מי בכלל צריך את זה ?

התשובה היא פשוטה, כולם צריכים את זה !

עסק גדול ועסק קטן, חברה לשירותים או ליעוץ, עסקים שמוכרים מוצרים או עסקים שמוכרים ידע...... משרד לשירותים פיננסים ובקיצור, לגמרי כולם.

כולם חייבים פרסום דיגיטלי לעסק שלהם כשהבדל הוא בצורך.


פרסום דיגיטלי חברות

מה הכוונה ?

משרד רואה חשבון לדוגמא, עד לפני מספר שנים בכלל אסור היה לו לפרסם את שירותיו בהתאם

לחוקי האתיקה. היום, מותר, אך עדיין רוב משרדי ראיית החשבון לא עושים זאת, או לפחות לא לתחום הדוחות הכספיים. יחד עם זאת, כל משרד רואה חשבון שמחשיב את עצמו יהיה בעל אתר אינטרנט לשם נוכחות דיגיטלית – כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים. המשרד ישקיע בתכנים מקצועיים על מנת לתת מענה ללקוחות תחת רגולציה שמשתנה לעיתים קרובות, וישתמש בשיווק הדיגיטלי לשם קבלת לקוחות למוצרים משלימים כגון ייעוץ בנושאי מיסוי שונים או אפילו בתחום החזרי המס.

אצל עורכי דין, המצב כבר שונה לגמרי, מספר עורכי הדין בישראל עצום, עורכי הדין בשונה מרואי חשבון לא תמיד עובדים על ריטיינרים, אלא נמצאים במאבק מתמיד לגייס לקוחות חדשים. קיימת מלחמה אמיתית על לקוחות, ומי שלא עושה שיווק דיגיטלי לעסק שלו ולא בחר בחברת שיווק דיגיטלי, נמצא בבעייה.

אז מה עושים? פונים לחברת פרסום באינטרנט שדואגת לקדם את העסק במילות המפתח לדוגמא בגוגל, כך שמי שמחפש עורך דין תעבורה לדוגמא, כשיקיש את מילות המפתח, ימצא את אותו עורך דין בעמוד הראשון באורגני או בממומן.

מה בנוגע לחברות קטנות של מוצרי צריכה ? שם זה ברור לחלוטין.

חברות קטנות אשר מוכרות מוצרים חייבות פלטפורמת מכירות דיגיטלית וכמובן פרסום דיגיטלי אשר ידחוף את הפלטפורמה ואת המוצרים לקהל שמחפש אותם.

החנויות הפיזיות נחלשו בשנים האחרונות בצורה דרמטית. אנשים רוכשים מוצרים מכל הסוגים באמצעות האינטרנט.

כל חנות פיזית חייבת להיות גם דיגיטלית על מנת להגיע לנפח מכירות משמעותי.

כאשר מדובר במוצרים בעלי יתרון חזותי כגון אופנה ומוצרים לבית ולמטבח, ניתן להציע באמצעות השיווק הדיגיטלי מוצרים משלימים או דומים ועל ידי כך להגדיל את נפח המכירות מלקוח קיים, שזה הרבה יותר קל מאשר להביא לקוחות חדשים אל הפלטפורמה.

לא מעט חברות קטנות שעוסקות בתחום של עיצוב הבית מפרסמות באופן שוטף בדיגיטל באמצעות חברה שמתמחה בפרסום אתרי מסחר אשר יודעת לשלב בקמפיין בגוגל את הפרסום בגוגל שופינג או את הפרסום בפייסבוק קטלוג.

מה בנוגע לידע? מדוע חברה שמוכרת ידע צריכה פרסום באינטנרט ?

התשובה היא די ברורה, אם עסק מוכר קורסים או פתרונות, הוא צריך שאותו הלקוח הפוטנציאלי שמחפש את הפתרון יפגש עם העסק בעל הפתרון. איך עושים זאת ? חברה לשיווק דיגיטלי יודעת לאתר את קהל היעד הפוטנציאלי בכל מיני פלטפורמות ולהציע לו את אותן הפתרונות, אם זה באמצעות באנרים בכל מיני אתרים בהם הקהל הפוטנציאלי גולש, אם זה באמצעות טירגוט בג'ימייל או אפילו ביוטיוב או באינסטגרם.

היום אין צורך להיות טכנולוג בכדי לדאוג לפלטפורמה דיגיטלית, יש נותני שירותים שיודעים לחבר חנויות פיזיות ולהפוך אותן גם לאינטרנטיות, יש מומחי פרסום דיגיטלי שיודעים לתפור פתרון מקצה לקצה בכל המדיות ובכל המוצרים של גוגל. כי גוגל זה גם יוטיוב, זה גם ג'ימייל, זה גם רשתות המדיה.

אז מה כן חשוב ? חשוב להבין שהמדינה כאן קטנה, שהקהל הפוטנציאלי מוגבל וכל העסקים מתחרים על אותם לקוחות. כאן נלחמים בכדי לנצח את המתחרים! מי המנצח ? מי שמשכיל להשתמש בכלי השיווק הדיגיטלי בכדי להשיג יותר לקוחות, יותר קהל פוטנציאלי, יותר אינטרקציה עם המשתמשים ולאו דווקא למי שיש את המוצר או השירות הטובים ביותר.

אינטרקציה עם המשתמש זו אחת המטרות הכי חשובות של המשווק הדיגיטלי או חברת הפרסום בדיגיטל.

זה לא משנה אם יש לך מוצר נהדר אם מי שמחפש את המוצר לא יודע שאתה קיים.

זה לא משנה אם יש לך פתרון מעולה, אם מי שמחפש את הפיתרון לא רואה אותך כי אתה נמצא בעמוד החמישי בגוגל.

זה בכלל לא קשור אם אתה אלוף הליטיגציה, אם כשמחפשים עורך דין פלילי לא רואים אותך בעמוד הראשון בגוגל ובחמשת המקומות הראשונים לפחות.

המשחק היום הוא שיווק דיגיטלי, והמנצח הוא מי שבעל נוכחות דיגיטלית ויודע להשתמש בכלי המדהים הזה פרסום באינטרנט בכדי למנף את העסק שלו.

וכן, אם אתם מאותם בעלי חברות שמספיק להם הלקוחות הקיימים, שאין להם יכולת להגדיל את העסק ולספק עוד ביקושים, או שאצלם בעסק מגיעים אנשים מפה לאוזן, יכול להיות שהמאמר הזה לא בשבילכם. פרסום באינטרנט לחברות קטנות הוא בשביל חברות שרוצות לקדם את העסק, להגדיל אותו ולהצעיד אותו קדימה. וזה קל, כל כך קל. אין צורך להקים אתרי אינטרנט יקרים בעשרות ומאות אלפי שקלים. לעיתים דף נחיתה בודד יכול להספיק לצורך שיווק דיגיטלי ויוכל להפוך למנוע שמייצר הכנסות אונליין והרבה מהן.

אז גם אם אתם עסק קטן או חברה קטנה או בינונית לפני שאתם נכנסים להוצאות ומתפתים לבנות אתרים נוצצים, תתייעצו עם מומחה לפרסום דיגיטלי אשר ידע לייעץ לכם הכי טוב מה הפתרון אותו אתם צריכים ומהי הדרך הטובה ביותר לקבל יותר לקוחות ויותר הכנסות.



נכתב על ידי ירון יוגב

מומחה פרסום באינטרנט לחברות קטנות החל משנת 2008. נשוי + 3, גר באבן יהודה.

0547186771


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page