top of page

סוכנות פרסום דיגיטלי


סוכנות שיווק דיגיטלי
סוכנות שיווק דיגיטלי

טיפים כיצד לבחור סוכנות פרסום דיגיטלי ?


ננסה לענות על השאלה הכי חשובה כיצד לבחור סוכנות / חברת פרסום דיגיטלי רגע לפני שאתם מתחילים פעילות.

כאשר לקוח או עסק רוצה להתקשר עם סוכנות פרסום דיגיטלי, חשוב שיבחר את הסוכנות בוטיק הנכונה עבורו, וזאת על מנת למנוע אכזבה ועל מנת לא לזרוק כסף לחינם, להלן מספר טיפים:

אז איך בוחרים נכון? כנראה שרק תוך כדי עבודה ניתן לדעת שהבחירה שנעשתה היא אכן נכונה

(קצת כמו בני זוג J ), אבל יש בכל זאת מספר דברים אותם ניתן לבדוק מראש לפני שחותמים על

הסכם התקשרות עם סוכנות בוטיק כזו או אחרת.

הגודל כן קובע ! – אם אתה בעל עסק קטן או בינוני וחושב להיכנס להסכם התקשרות עם סוכנות

פרסום דיגיטלי גדולה שבה יש מחלקת דיגיטל, אתה צריך לקחת בחשבון מראש מספר דברים:

· מי שסגר אתך את ההסכם הוא לא זה שיבצע את העבודה בפועל (סביר להניח שמתמחים או עובדים זוטרים יבצעו את העבודה (לעיתים אף קבלן משנה יעשה זאת).

· שכר הטרחה יהיה גבוה לעומת משרדי פרסום דיגיטלי קטנים

· "כלי הפרסום" בהם ישתמש המשרד הגדול יהיו יקרים יותר מ"כלי הפרסום" בהם ישתמש משרד דיגיטלי קטן.

· רמת ההשקעה של משרד פרסום גדול בלקוח קטן או בינוני תהיה נמוכה לעומת רמת ההשקעה של משרד פרסום דיגיטלי קטן.


מה יחשב אצלך להצלחה ?


לפני כשבוע פנתה אלי לקוחה שלי בטענה הבאה "קיבלתי בשבוע שעבר 30 לידים ולא סגרתי אף ליד". כששאלתי אותה האם אותם לקוחות פוטנציאלים רצו את השירות, היא אמרה שאכן כך, אבל בפועל בשיחת המכירה היא לא הצליחה לסגור אותם.

חשוב לציין שמשרד הפרסום אמור לספק ללקוח קידום ושיווק בדיגיטל וגולת הכותרת היא "לידים חמים". הוא אינו יכול לבצע את תהליך המכירה במקום בעל העסק, זה כבר תפקיד העסק עצמו.

סוכנות הדיגיטל "מביאה את הפרה אל השוקת", אך היא אינה יכולה לאלץ את הפרה לשתות.

נקודה זו היא חשובה מעין כמוה, משום שהדרך למדוד את סוכנות הפרסום הדיגיטלי ולהחליט האם הוא עושה את העבודה זה לא כמות הסגירות, אלא כמות "הלידים המבושלים".


היידה לעבודה


לעיתים סוכנויות פרסום דיגיטליות לא משקיעות באסטרטגיה וזו טעות שעולה ללקוח כסף ומבזבזת לו תקציבים.

לכל עסק מתאים כלי פרסום אחר, אבל יש סוכנויות דיגיטל שלא מספקים מגוון רחב של שירותים,

ואז הלקוח אינו מקבל את החשיפה או לידים חמים שהוא צריך.

לדוגמא, אם פיתחתי מוצר חדש שאף אחד לא מכיר, לא יהיו חיפושים שלו בגוגל, ולכן, גוגל הוא לא הכלי בו צריך להשתמש. אפשר ליצר חשיפה של המוצר בפייסבוק ממומן, שם גם ניתן לטרגט קהלים פוטנציאליים לשימוש במוצר זה.


לכן, לפני תחילת עבודת הפרסום, חשוב לעשות שיחה עם הסוכנות או המשווק הדיגיטלי, מהי אסטרטגיית

הפרסום שלו ומה הם כלי הפרסום בהם הוא ממליץ להשתמש.


הבטחות הבטחות !


תזהרו מכל אותן סוכנויות פרסום דיגיטלי שמבטיחות לכם תוצאות, עובדות לפי הצלחה או שמוכרות לכם לידים.

הן מוכרות לכם אשליות.

לקנות לידים זה למעשה לקנות מספרי טלפון של עסקים אקראיים. לא מדובר בלקוחות שהתעניינו או צריכים את השירות/מוצר שלכם, לכן, הם יבזבזו לכם זמן ואנרגיה והסיכוי שמשם תגיע עסקה הוא קטן ביותר.

סוכנות שיווק דיגיטלי שמבטיחה או עובדת לפי תוצאה, זו סוכנות לא רצינית שמבטיחה הבטחות על מנת לסגור עסקה.


מהר מאוד תבינו שהצלחה כמו שאתם רואים אותה זו לא הצלחה כמו שהסוכנות מגדירה.

קמפיין פרסום נבנה לאורך זמן והצלחה בו נמדדת לאחר זמן. אין הוקוס פוקוס, העבודה מבוססת על ניסוי וטעיה במילות מפתח, על שילוב כלי פרסום ועל הבשלת הקמפיין.


אז שלא יעבדו עליכם !


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה שיווק דיגיטלי ובעלים של סוכנות פרסום דיגיטלי PPc-Simple

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page