שיווק דיגיטלי לעורכי דין



איך לשווק עורכי דין?


מקצוע עריכת הדין הוא מאתגר בכך שיש צורך בשיווק תמידי על מנת להשיג לקוחות.

שלא כמו מקצוע ראיית החשבון, שם גם הלקוחות הקטנים וגם הגדולים זקוקים לשירותיו של המשרד

מדי חודש ומדי שנה, בדרך כלל אצל עורכי דין כאשר מסתיים הטיפול בתיק, הלקוח כבר לא זקוק

לשירותיו של עורך הדין ועורך הדין חייב "לצוד" לקוחות חדשים.

לכן, עורך הדין צריך באופן קבוע לדאוג לפרסום אקטיבי.

המלצות "מפה לאוזן" אינן מספיקות, מי שרוצה יותר לקוחות חייב להופיע בדיגיטל !

אז מה הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים לפני שהם פונים לעורך דין כלשהו?

התשובה היא: מידע מידע מידע !

נניח לדוגמא שהיחסים שלי עם אשתי עלו על שרטון, ואנחנו מתחילים לדבר על גירושין,

הדבר הראשון שאני אעשה הוא לחפש אינפורמציה בנושא.

ברור שאני זקוק לעורך דין לדיני משפחה, אבל עוד לפני שאני מחפש את עורך הדין, אני

רוצה להבין במה כרוך כל תהליך הגירושין ומה אני צריך לדעת לפני הכל.

סביר להניח שאני אתחיל לחפש בגוגל ביטויים כגון: "איך להתגרש נכון/חכם/מהר/יפה", "מהי הדרך

הנכונה להתגרש", "גירושין בהסכמה", "גירושין ברבנות", "גירושין חלוקת רכוש" וכך הלאה.

מי שיכול לספק את המידע הזה, אלו אתם, אוכלוסיית עורכי הדין אשר מחפשת לקוחות פוטנציאליים.

עורכי הדין חייבים להיות עם אתר אינטרנט מכובד ועם תכנים רלוונטיים שהלקוחות הפוטנציאליים

ימצאו בהם עניין.

משיש כבר אתר מכובד עם תכנים מרובים ועדכניים, ניתן לקדמו באופן אורגני (מה שמכונה SEO)

ודרך זה "ללכוד" לקוחות פוטנציאליים.

אך זה לא מספיק, בעיקר משום שקידום אורגני עובד לאט בגלל האלגוריתם של גוגל, וגם משום

שאנחנו לא רוצים לפספס לקוחות פוטנציאלים שכבר מחפשים ברשת ביטויים כגון:

"עורך דין לדיני משפחה בשרון" "או עורך דין גירושין במרכז" וכו'.

לכן, אם עורך דין רוצה באופן מיידי מה שנקרא לשווק ולקבל "לידים חמים", הוא צריך לפנות גם לשיווק ממומן.

מנהל הקמפיין יקדם אותו בביטויים הרלוונטיים, ואז עורך הדין יופיע בעמוד הראשון של גוגל

בכל פעם שגולש יחפש את אותו ביטוי. קל לא ?

אמנם כל קליק על גבי המודעה עולה כסף רב, אך אין מה להשוות בין עלות קליק או עלות ליד חם

ואיכותי לעומת הכנסה שיש מכל תיק גירושין. אני בטוח שאתם מסכימים איתי.

ניתן גם לפנות ולפרסם עורכי דין דרך רשת היוטיוב.

היתרון ביוטיוב, הוא שניתן להפיק סרטונים שמייצרים אמון בין הגולש לבין עורך הדין.

עורך הדין יכול לעשות סרטון שהוא יותר מעין סרטון למתן טיפים. לדוגמא, סרטון טיפים "מה הצעדים

הראשונים שיש לעשות במידה והחלטתם להתגרש", או סרטון טיפים " ממה להיזהר בתהליך

גירושין".

הגולש מקבל מידע, נוצרת כימיה בין עורך הדין לבין הגולש ונוצר אימון.

דבר זה מייצר חיבור חזק הרבה יותר מכל מודעה או מאמר ברשת.

בצורה זו, יש סיכוי גבוה ביותר שגולש יתרשם מהמקצועיות של עורך הדין, יגיע לאתר שלו

וישאיר פנייה. והרי דוגמא לליד חם!

קל לא ?

אז אם אתם עורכי דין אשר מחפשים לידים לעורכי דין, אל תחכו שמישהו ימליץ עליכם

ושהלקוחות יגיעו מ"פה לאוזן", זה העולם הישן.

תפנו למנהל קמפיין בדיגיטל ותמקסמו את אפשרות הפנייה אליכם




נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לידים חמים לעורכי דין.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל,

שיווק דיגיטלי 360° 

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם

rrr.png