top of page

שיווק אירועים


לידים לאירועים
שיווק דיגיטלי לגני אירועים

שיווק דיגיטלי לאירועים


אנחנו בעידן של "אחרי הקורונה".

כל אותם אנשים שרצו לחגוג חתונות, בר/ת מצוות, כל אותם ארגונים וכל החברות שרק חיכו

שיתאפשר, נמצאים כל היום ברשת ורק מחפשים. את מי הם מחפשים ? אתכם!

את כל בעלי העסקים אשר קשורים לאירועים.

מנהלת משאבי האנוש של חברת הייטק כל היום מחפשת באינטרנט אחרי חברת הפקות

שתעשה להם אירוע. למה אירוע ? כי חייבים לחבר את כל העובדים שבמשך שנה היו מנותקים גם

מהמעסיק וגם מהקולגות שלהם.

בעלי האולמות והקיטרינג, איפה אתם ?

הזוגות הצעירים שחתונתם נדחתה פעם אחר פעם, חיכו שיהיה אפשר להתחתן עם כל המוזמנים

שהם רצו וחיכו שמזג האויר יהיה מתאים......חיכו ממש ממש לרגע זה.

כל אותם הורים שהיו מציעים לילדים שלהם בני ובנות הבת/ר מצווה

טיסה לחו"ל או אירוע ?

היום כבר פחות מציעים! ברירת המחדל היא לחגוג את האירוע באולם אירועים או גן

אירועים.

אתה דיג'י DJ , סאונדמן, צלם וידאו, צלם סטילס ? עדיין רדום מתקופת הקורונה ?

זה הרי רק תירוץ. כולם שם בחוץ מנסים לארגן מסיבות, אירועים ומה אתם עושים ?

הרי אי אפשר לבנות על עוד מענקים לעסקים. לא יהיו יותר.

אז תפשילו שרוולים ותתחילו להסתער על השוק ,ותאמינו לי יש על מה להסתער.

אם אתם שואלים איך, יש לי את הפתרון הקל והמהיר עבורכם.

אני יודע שנטייתם של אנשים היא לא להאמין בפתרונות קלים. חונכנו ככה, ש"בזיעת אפיך

תאכל לחם", אבל זה לא באמת מחויב במציאות, לפחות לא במציאות של 2021.

היום בעידן השיווק הדיגיטלי, כל עסק ולא משנה מה גודלו, יכול לפרסם במדיה דיגיטלית

בתקציב מאוד מאוד צנוע ולקבל לידים שיפיקו לו הרבה מאוד כסף.

איך? ממש בקלות

בגוגל אדס (מה שנקרא גוגל ממומן/PPC) יש חיפושים רבים בתחום האירועים.

בחודש האחרון חיפשו בביטויים האלו :

"מקומות אירועים" – 170 חיפושים

"מקומות לאירועים קטנים" – 320 חיפושים

"מקום לאירועים קטנים" – 320 חיפושים

"מקום לאירועים קטנים עד 50 איש" – 170 חיפושים

תקליטן לחתונות 480 חיפושים

זאת רק דוגמא ממש קטנה לביטויים ממש ספציפיים.

אני רק מנסה לציין עובדה תוך שאני נותן לכם נתוני אמת.

העובדה היא שמחפשים אתכם באינטרנט!

עובדה נוספת היא, שאתם לא נמצאים בגוגל ממומן, ולכן מפסידים בכל יום שעובר אירועים

בסדרי גודל של עשרות אלפי שקלים, או שאתם נמצאים אבל מישהו עושה עבודה ממש לא טובה.

בתקופה כזו חמה אתם אמורים לקבל ליד ועוד ליד ועוד ליד. היומן שלכם אמור להיות סגור עד סוף

2021. אם זה לא המצב, כדאי שתעשו בדק בית, תבדקו על משווקים דיגיטליים ותעשו מהר

קמפיין גוגל אדס כדי שמי שמחפש גם ימצא, אבל לא ימצא את המתחרה שלכם, אלא אתכם.


ערוץ נוסף רלוונטי הוא סרטוני וידאו שירוצו ביוטיוב ופייסבוק עם התמקדות של ממליצים, ככל שנקבל יותר צפיות לקוחות חדשים יזכרו את המקום שלכם וירצו להגיע לשם באירוע הבא שלהם.


איך בעצם מומלץ להקים קמפיין ממומן בפייסבוק ?


קודם על אפשר לטרגט גולשים ששינו את הסטטוס שלהם למאורסים בפייסבוק מדובר על קהל חם ורלוונטי.

השיטה היא לצבוע קהל שצפה לפחות 50 אחוז בסרטון המלצות ובשלב השני להניע אותם לפעולה באמצעות מבצע אטרקטיבי לאמצע שבוע או הטבה של בר אלכוהול או כל דבר אחר שקשור לאירוע.

גולשים אוהבים מבצעים בדיגיטל וזו הדרך להביא אותם לביקור במקום ולסגור עסקה.

אז לידים חמים דרך הפייסבוק זה אפשרי ומומלץ


נכתב על ידי ירון יוגב בעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה לשיווק אירועים החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page