top of page

רימרקטינג דינמי בפייסבוק קמפיין איכותי

רימרקטינג דינמי בפייסבוק מאפשר לך למקד לקבוצה מצומצמת יותר של קהלים מתעניינים שביקרו באתר שלך, מה שהופך את הקמפיין למעשה לקמפיין ממוקד של שיווק מחדש אבל לא רק.

עם מודעות המוצר הדינמיות של פייסבוק, אתה יכול כמפרסם ליצור מודעות מותאמות אישית לכל לקוח פוטנציאלי שמבקר באתר שלך.

קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק עוקב אחר התנהגות של משתמשים בודדים שהגיעו לאתר ומשתמש במידע על מנת ליצור חוויות מודעות מותאמות אישית באמצעות מוצרים שהם צפו בעבר בקטלוג המוצרים שלך,

רימרקטינג דינמי בפייסבוק מאפשר לך לקדם באופן אוטומטי את המוצרים הרלוונטיים ביותר שלך, על ידי מינוף הטכנולוגיה הזו תוכל להציג את המוצרים הנכונים למשתמשים שגילו בהם עניין.

התהליך של לגרום לכל זה לעבוד הוא די פשוט אבל חובה קודם כל לעלות את קטלוג המוצרים בפייסבוק ולהגדיר את הקמפיין.


רימרקטינג דינמי בפייסבוק

יתרונות מרכזיים:

מודעות בהתאמה אישית גבוהה

התמקדות במוצרים

מעודכן בזמן אמת

מותאם למיקוד חוצה-מכשירים

יעיל ביותר


מה ההבדל בין Advantage + קמפיינים למודעות דינמיות?

בתחילת 2022, מטה הוציאה את הקמפיינים של Advantage +, שנחשב לדבר הבא של שיווק מחדש בפייסבוק.

Advantage Plus

היא דרך קלה יותר להגדיר את הקמפיין מכיוון שהיא מצמצמת את מספר המשימות הידניות ומאפשרת לפייסבוק ליצור אוטומטית הגדרות קמפיין.

בעת מינוף מודעות דינמיות, יצירת מסע פרסום, סט מודעות ויצירת מודעות הם שלבים שונים, בעוד עם Advantage + שלבים אלו מתמזגים.


האם כדאי לעבור ל-Advantage + קמפיינים?


אם אתם עומדים להיכנס לעולם של מודעות מוצר מותאמות אישית, Advantage Plus יכולה להיות אפשרות קלה יותר מכיוון שהיא דורשת פחות תשומת לב בעת יצירת קמפיין והיא מפשטת את אפשרויות הקהל וזה מאוד מזכיר את הקמפיין של גוגל אדס שנקרא מקסימום פרפומנס.

אם אתם מכירים יותר הגדרות ידניות וכניסות מפורטות בעת יצירת קמפיין ריטרגטינג, תוכלו להישאר עם האפשרויות שהמודעות הדינמיות של פייסבוק נותנות לכם.


אילו עסקים חייבים להשתמש במודעות דינמיות של פייסבוק?

במילים פשוטות כל עסק מכוון ביצועים שמשתמש בקטלוגים של מוצרים יכול להפיק תועלת ממודעות רלוונטיות המתמקדות בקהל היעד שלו,

בעת יצירת מודעות דינמיות למוצר, השלב שאי אפשר להימנע ממנו הוא יצירת קטלוג פייסבוק, שיכיל את כל המידע על המוצרים שלך ושם תמצא סוגי קטלוגים שמהם תבחר את הרלוונטי ביותר לעסק שלך.

הקטגוריות הן:

מסחר אלקטרוני

לִנְסוֹעַ

נדל"ן

רכב

ארבעת אלה הם סוגי העסקים החיוניים שיכולים לעשות פלאים עם מודעות רימרקטינג דינמי בפייסבוק.

כל מותג שיש לו חנות מקוונת צריך לפרסם את המוצרים שלו דרך קמפיין מודעות דינמיות.


מי לא מקבל השראה מלראות מודעת טיולים שמציגה את יעד החלומות שלו? התמונות מדברות בעד עצמן, אז בתור מפרסם, אתה רק צריך לתת להן דחיפה קטנה על ידי הפיכתן לרלוונטיות לקהל שלך. מסעות פרסום של מיקוד מחדש הם הכרחי עבור תחום הנסיעות מכיוון שאנשים אכן צריכים קצת זמן כדי לקבל החלטה לבקר ביעד חדש.

כך גם לעסקים בתחום הנדל"ן והרכב - שיווק מחדש הוא מה שמניע את הלקוח. כן, אנחנו יודעים שמכוניות לא נרכשות באינטרנט, אבל שמים לב אליהן - וזה בדיוק מה שאתה צריך.


טיפים לאופטימיזציה של רימרקטינג דינמי בפייסבוק

מומלץ להימנע מרקע לבן גנרי, וביקורות של משתמשים הן תמיד בחירה טובה.

ביקורות למודעות דינמיות

כדאי לכלול ביקורות בקריאייטיב שלך, ראשית, תצטרך להכניס את הנתונים האלה לפיד המוצרים החי. לאחר מכן, צור את התבניות עם מציין מיקום דינמי לביקורות, וצפה כיצד כל מוצר מקבל ביקורת משלו באופן אוטומטי.

השתמש בכל הנתונים שיש לך באנליטיקס - אם יש לך אלפי מוצרים או מק"ט לקדם, זה יכול להיות קשה להחליט אילו פריטים להציג ולכן עדיף להציג את הפרטים שנמכרים יותר.

תמונות של המוצר כלומר למשוך את תשומת הלב של הקהל הנייד של פייסבוק - שאחראי ל-93% מהרכישות.

מודעות קרוסלה דורשות לפחות 600 x 600 פיקסלים, ו-12000 x 630 פיקסלים נדרשים עבור מודעות בודדות.


כיצד להקים שיווק מחדש בפייסבוק?


צור פיקסל לפייסבוק

ראשית, עליך להתקין את ה-Facebook Pixel באתר ובאתר הנייד שלך.

לאחר התקנת הפיקסל תוכל להתחיל למדוד, לבצע אופטימיזציה ולבנות קהלים עבור מסעות הפרסום הדינמיים שלך. תוכל לראות כיצד אנשים משתמשים באתר שלך במכשירים שונים כדי שתוכל לעקוב, למקד ולבצע אופטימיזציה בדיוק קטלני.


הוסף 'אירועים' לאינטרנט ולנייד

בנוסף להוספת הפיקסל לכל דפי האינטרנט שלך, תצטרך גם לבחור את האירועים שברצונך למדוד.

'אירועים' הם פעולות ספציפיות שאנשים נוקטים כשהם באתר שלך או באפליקציה שלך, למשל. ביצוע רכישה או מילוי טופס הרשמה. על ידי הגדרת האירועים שלך אתה מבטיח שהפיקסל לוכד את האירועים החשובים לעסק שלך.

פייסבוק ממליצה להוסיף לפחות את האירועים הבאים:


אירועי ViewContent לכל דפי המוצרים

אירועי AddToCart לדפי סל הקניות שלך ו/או לחצנים המאפשרים לאנשים להוסיף פריטים לסל

רכישת אירועי רכישה או דפי אישור.

לא פעם תמצא את עצמך עוקב אחר קצת יותר משלושת האירועים האלה.


הגדר קטלוג מוצרים

כדי להגדיר מודעות דינמיות, עליך להיות בעל קטלוג מוצרים , להלן השלבים להקמת קטלוג:

כדי להתחיל, נווט אל מנהל המסחר של פייסבוק הוסף חשבון והוסף קטלוג.

על מנת ולהקים קמפיין חדש כנסו למנהל המודעות ובחרו "מכירות" ואז תוכלו לבחור קמפיין שופינג Advantage +


הקמת קמפיין קטלוג

בהנחה שבחרנו קמפיין ידני אפשר לתת שם לקמפיין ולבחור ולהפעיל את קטלוג פלוס ולהתקדם הלאה, לחצו הבא.

בשם סדרת המודעות זה הזמן לבחור את סדרת המוצרים שהקמנו בקטלוג ולבחור קהל שיצר מעורבות עם המוצרים שלנו לתקופה של 14-30 יום תלוי בגודל הקהל שלנו. ניתן גם כמובן לטרגט אזור גיאוגרפי, גילאים ועוד...

בשלב זה ניתן לבחור תקציב יומי או תקציב כולל ומיקומים בפייסבוק.

השלב האחרון הוא שם המודעה ששם בוחרים את הדף העסקי , את הדומיין ומסמנים אירועים באתר.

ניתן להוסיף UTM לטובת מעקב באנליטיקס ולסמן יעד Advantage +

חשוב לא לשכוח לרשום את את הטקסט הראשי ולבחור שם לכותרת ומחיר.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page