top of page

לידים לשיפוצים

מחפשים לידים לשיפוצים ? אם אתה שיפוצניק יש לי חדשות טובות, עולם הלידים "רותח" וחם, על מנת ולקבל נתנוים נוספים כדאי לכם לקרוא את המשך המאמר.

אבל ראשית להלן סרטון הקדמה של מומחה לפרסום דיגיטלי ירון יוגב שיציג לכם את הפונטציאל של קמפיין בגוגל אדס בתחום השיפוצים:



סקרים שערכה חברת חמדיה גרופ בתחום השיפוצים מראים ש 68,000 בתי אב שיפצו את הבית במהלך חודשי הקיץ בשנת 2022, בחודשי החורף ינואר – מרץ 365,000 בתי אב שיפצו את הבית, המגמה הזו רק עולה ונפח השיפוצים בכל שנה גדל עכב כך שרבים מעדיפים לשפץ ולא לקנות נדל"ן חדש עכב העלויות הגבוהות בישראל.

ניתן לראות בסרטון למעלה את המגמה הגדילה בחיפושים בגוגל לעמות שנה שעברה.

לידים לשיפוצים

כדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לבחור את עסק השיפוצים שלך, תחילה עליך ליצור אסטרטגיית מכירה חכמה שתייצר לידים לקבלני שיפוצים איכותיים.

בין אם אתם מציעים תוספות לבית או שיפוץ חדר אמבטיה, או שיפוץ כולל של דירה או בית פרטי ישנה משמעות עצומה לבחירת הערוץ הנכון ששם תשקיעו את מרב המאמצים.


אז מהו יצירת לידים או קניית ליד ? איך זה יכול לעזור לקבלני שיפוצים?

יצירת לידים לשיפוצים או קמפיין שיפוצים היא טקטיקה שיווקית המסייעת לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, ולהתקשר אליהם בצורה טבעית יותר.

ליד הוא מישהו שמראה עניין בשירותי השיפוץ שלך. המפתח להצלחה ולהפוך את הליד לאיכותי הוא להעביר את מסע הלקוח בדיגיטל דרך משפך מכירות כך שימירו בסופו של דבר ללקוח משלם.


תהליך המשפך רלוונטי לכל תחום השיפוצים וכולל גם בנייה של דירות חדשות וגם שיפוץ. עם טקטיקה נכונה, אפשר לחזק גם את המותג שלכם, להגדיל את העסקאות ולבנות את נאמנות של הלקוחות.

להלן כמה ערוצים און ליין ואוף ליין ליצירת לידים לשיפוצים:


קידום אורגני לאתר שיפוצים

אחד הערוצים הכי איכותיים בתחום של יצירת לידים לשיפוצים הוא הקידום האורגני ואופטימיזציה למנועי חיפוש. אסטרטגיית שיווק דיגיטלית זו יכולה לעזור לאתר שלך להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש של גוגל וכך למשוך יותר תנועה.

בסופו של דבר המטרה היא להביא לקוחות לאתר שלך שמחפשים את השירותים שאתה מציע ומחפשים לסגור עסקה, וזו הסיבה ששימוש ב-SEO היא דרך מצוינת להשיג יותר לידים.

זה נכון שעולם ה-SEO משתנה כל הזמן עם עדכוני האלגוריתמים של גוגל, אבל יש כמה דרכים בדוקות לשפר את האופטימיזציה שלך. הצעד הראשון הוא לייצר מחקר מילות מפתח כדי לגלות אילו מילים, ביטויים ושאלות הלקוחות שלך מחפשים הקשורים לתחום השיפוצים.

את מילות המפתח הללו אפשר לשלב באופן טבעי בכל האתר שלך או בדף הבית שלך, ואפילו בבלוג שלך. ככל שתבצע אופטימיזציה של תוכן לאתר שלך עבור מילות מפתח מסוימות, כך יש לך סיכוי טוב להופיע בעמוד הראשון כאשר לקוח מחפש את השירות שלכם בגוגל ושואל שאלות רלוונטיות הקשורות לתקציב או לעלויות.


דרך אגב אם זה מעניין הצוות שלנו עוזר לך לעצב ולבנות אתר עם בלוג ביחד עם תכנים למועי חיפוש שיענו על הצרכים הספציפיים שלכם ויאפשרו לכם במשך הזמן לקבל טראפיק אורגני בגוגל.


אתר לקבלני שיפוצים

זה לא מפתיע שהפלטפורמה הכי טובה לקבלת לידים של חברת השיפוצים היא הפלטפורמה של אתר האינטרנט, זהו נכס דיגיטלי שאסור לוותר.

בעידן הדיגיטלי, לקוחות פוטנציאליים יגיעו לאתר האינטרנט שלך כדי ללמוד על אילו שירותים אתה מציע, מה המחירים שלך? אילו טיפים יש לך להציע להוזלת עלויות ואולי אף ירשמו לרישמת תפוצה.

באתר חשוב שיהיה לך טופס לידים על מנת שהגולשים ישאירו פרטים ומומלץ לאפשר להם לכתוב הערות בסיסיות לגבי צרכי השיפוץ שלהם בצור קשר או בתכנים של הבלוג.

כדי להניב יותר לידים, מומלץ להוסיף לחצן קריאה לפעולה, כמו "בקשו הצעת מחיר" ולהגדלת כמות הלידים אפשר גם לשלב צ'אט בוט בדף הבית שלך או פופ אפ שקופץ לאחר 10-15 שניות.


שיווק בדואר אלקטרוני לשיפוצים

שיווק בדוא"ל עבור לידים לשיפוצניקים הוא קריטי, מקצועני דיגיטל רבים משתמשים בשיווק בדוא"ל בצורה כלשהי כאסטרטגיה ליצירת לידים.

שליחת ניוזלטרים באימייל ללקוחות שהשאירו פרטים בטופס לידים הינה דרך נהדרת לייצר אמון גדול יותר מול הגולשים וכמובן זכירות לאורך זמן.

ההמלצה שלי לתת מידע חינמי ללקוחות ולהחזיר אותם לאתר באמצעות הדיוור, ברגע שהם יקבלו מאיתנו סדרה של 10 מיילים פעם בשבוע יכול להיות מאוד שזה יעשה את ההבדל הקטן בין לקוח מתעניין ללקוח משלם.


מדיה חברתית לקבלת לידים של שיפוצים

השימוש בדפי המדיה החברתית שלך הוא דרך חסכונית לייצר יותר לידים לשיפוץ וליצור אינטראקציה עם הקהל שלך. סביר להניח שהלקוחות שלך נמצאים בפלטפורמות פופולריות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם.

המדיה חברתית מאפשרת לך להראות את המומחיות שלך, בונה את הנוכחות שלך על ידי פרסום קבוע ומתן תוכן מועיל שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים. מקצועני דיגיטל יכולים לשתף תוכן כמו בלוגים ביחד עם תוכן של הדרכה, סרטוני שיפוץ או אפילו להדגיש תמונות מהפרויקט האחרון.


המלצות והפניות לשיפוצים

אם עדיין לא ביקשת מהלקוחות שלך המלצות, כדאי להתחיל עכשיו. למה? ביקורות הן חלק עצום מהשגת תשומת לב באינטרנט ורכישת אמון של לקוחות פוטנציאליים. אתם יכולים לספר ללקוחות מדוע חברת השיפוצים שלך היא הטובה ביותר, אבל יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יקשיבו למה שחוו הלקוחות שלך בעבר.

הפניות מפה לאוזן הן גם כלי רב עוצמה בארגז הכלים ומאפשרים לקבל יותר לידים איכותיים. אם ללקוחות שלכם הייתה חוויה חיובית עם השירות שלכם, סביר להניח שהם ימליצו עליך לאחרים. הזמן הטוב ביותר לבקש הפניות הוא לאחר שסיימתם את עבודת השיפוץ והלקוח היה מרוצה.


שיתופי פעולה לקבלת לידים לשיפוצים

לא מעט עסקים בתחום שלך נפגשים עם הלקוח עוד לפני השיפוץ, סביר להניח שנתקלת בבעלי עסקים קטנים אחרים כמו מתווכים, מעצבי פנים, אדריכלים, צבעים ואינסטלטורים. פנה לאנשי הקשר ושאל אם הם יכולים להמליץ על העסק שלך ובתמורה, אתה יכול לעשות את אותו הדבר עבורם. זה נחשב כמעגל כוח שמתבסס על WIN WIN עבור כולם.

דרך נוספת היא להצטרף לקבוצות נטוורקינג ולהכיר את מעגלי הכוח שלכם באופן יותר אישי.


פרסום בגוגל אדס בתחום השיפוצים

גוגל אדס למעשה היא הפלטפורמה העיקרית ביצירת לידים מהירים בתחום השיפוצים, קמפיין ממומן צריך להשתלב ביחד עם קידום אורגני וקמפיין ברשתות החברתיות. רק בגוגל אדס אפשר לשלם לפי קליק או לפי ליד. המחיר של פרסום בגוגל בתחום השיפוצים יכול להתחיל בתקציב חודשי של 3000 ש"ח. ולהגיע להרבה יותר.

בחיפוש הממומן של גוגל מומלץ לבחור באסטרטגית הלידים המתאימה המוגדרת כיעד עלות להמרה או מקסימום המרות שבה בעצם גוגל מנסה להביא לנו פניות בעלות שאנו מגדירים מראש.


ערוץ נוסף מומלץ הוא קמפיין דיסקברי בגוגל אדס שמאפשר לנו לייצר נוכחות דיגיטלית בגימייל של הלקוח ולטרגט לקוחות לפי מעמד פיננסי ותחום עניין שמוגדר כשיפוץ בית. במידה והחשבון שלכם מספיק ותיק יכול להיות מאוד שגוגל יאפשר לנו להקים תוסף לידים שמאפשר ללקוח שלכם להשאיר פנייה בתוך הגימייל בלי צורך להגיע לאתר.

קמפיין ברשת המדיה של גוגל מאפשר לנו לפרסם את הבאנר שלנו באתר נדלן או כתבות בתחום השיפוצים כאשר מדובר רק בקהל רלוונטי, קליק על הבאנר יוביל את הלקוח לאתר ולהשארת ליד.

לפי כלי מילות המפתח של גוגל ישנם לא מעט חיפושים בתחום


להלן דוגמא לחיפושים בגוגל אדס שרלוונטיים לתחום השיפוצים:

שיפוצים – 2400 חיפושים קליק בין 4 שח- 10 ש"ח- 26% גדילה ביחס לשנה שעברה

שיפוץ חדר אמבטיה - 1300 חיפושים -23% גדילה ביחס לשנה שעברה

קבלן שיפוצים 1300- חיפושים בחודש, 60% גדילה בנפח החיפוש ביחס לשנה שעברה

שיפוץ דירה – 720 חיפושים בחודש. 22% גדילה ביחס לשנה שעברה.

שיפוץ אמבטיה – 480 חיפושים בחודש קליק בין 3 ש"ח ל 8 ₪


פרסום ביוטיוב קבלן שיפוצים


פרסום ביוטיוב מאפשר לנו לחשוף את קבלן השיפוצים בעצמו הנותן טיפים בחינם, ברגע שהגולש יבחר לראות את הסרטון ולא לדלג נשלם על צפייה אמיתית רק אחר 30 שניות.

אסטרטגיה זו מאפשרת לנו לשלב 2-3 סרטונים שרצים כסדרה מול הלקוחות שלכם, גולש ישראה את הסרטון הראשון יראה לאחר מכן את הסרטון השני והשלישי.

באמצעות פרסום ביוטיוב ניתן לצבוע את הלקוח שראה את הסרטון השלישי ולהציג לו את המודעה שלכם בקמפיין דיסקברי.

מומלץ גם לשלב קמפיין לידים ביוטיוב מול לקוחות "קרים" , בהנחה שהמסר מדויק אין סיבה שלא תקבלו לידים בהנחה שדף הנחיתה שלכם ממיר באחוז טוב.

ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page