משרד פרסום מוביל או משרד פרסום בוטיק דיגיטלי?


משרד פרסום מוביל

איך לבחור משרד פרסום בוטיק לשם שיווק העסק או המוצר שלך בדיגיטל


עסק שמחפש משרד פרסום מוביל על מנת לשווק את המוצר או העסק שלו באופן דיגיטלי,

צריך לקחת בחשבון מספר דברים:

לא תמיד גודל משרד הפרסום מעיד על טיב השירות. נשמע מוזר ? לא ממש.

משרד פרסום מומלץ שיחסי נחשב גדול מעוניין בלקוחות גדולים עם תקציבים פרסום "שמנים",

זו הקצפת ובהם הוא ישקיע מאמץ ומשאבים.

לקוחות קטנים ובינוניים עם תקציבים פרסום קטנים, פחות מעניינים אותו. הם דורשים הרבה תשומת

לב ושכר הטרחה מהם נמוך, לכן, רמת ההשקעה בלקוחות אלו תהיה נמוכה ביותר.

לעומת זאת, משרד פרסום בוטיק קטן המבססים את העסק שלהם על

הלקוחות הקטנים והבינוניים ישקיעו את מלוא מרצם על מנת ליצר הצלחה בקרב לקוחות אלו.

במשרד פרסום גדול אתה לא יודע מי עושה את העבודה בפועל

במשרדים גדולים, מי שעושה את תהליך המכירה מול הלקוח זה בדרך כלל אחד השותפים.

אדם עם נוכחות ועם ניסיון. אבל בפועל, מי שמבצע את העבודה במיוחד ללקוחות קטנים ובינוניים,

אלו הם המתמחים והעובדים הזוטרים אשר "מתגלחים" על הלקוחות הקטנים לשם צבירת ניסיון.

ישנם גם משרדי פרסום מובילים גדולים רבים שבכלל לא מתעסקים עם הדיגיטל, אלא פשוט מעבירים את כל עבודות הדיגיטל למשרדי פרסום דיגיטליים קטנים אשר נותנים להם מענה כקבלני משנה.

מי שעושה את העבודה זה קבלן משנה שהלקוח מעולם לא פגש, והלקוח משלם גם את שכרו

של קבלן המשנה וגם עמלה שמנה למשרד הפרסום הגדול איתו הוא בהסכם התקשרות.

לא כך במשרדי פרסום קטנים, שם איש המקצוע העיקרי הוא גם המוכר וכשאתה "קונה שירות",

אתה יודע בדיוק מי מבצע את העבודה לאחר מכן.

אין מי שמוכר ומי שמבצע את המכירה.

What you see is what you get

התמקצעות

משרדי פרסום מוביל וגדול מוכרים את כל המדיות. טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות, יחסי ציבור ודיגיטל.

מכיוון שקשה להתמקצע בכל הנישות (כל מדיה זה עולם ומלואו), יש משרדי פרסום מובילים שתחום הדיגיטל אצלם הוא פחות מקצועי. זאת לעומת משרד פרסום דיגיטלי שנושם, לומד ומוכר אך ורק דיגיטל.

חשוב לציין, שגם הדיגיטל הוא עולם ומלואו ואפילו משרד פרסום בוטיק שמתמחה בדיגיטל, בדרך כלל לא יודע לספק שירותים בכל המדיות הדיגיטליות האפשריות.

משרדי פרסום מובילים וגדולים משתמשים בכלים ובמוצרים יקרים

בדיוק כשם שאם אתה הולך לאדריכל מוביל של האלפיון העליון, לא רק התכנון יעלה לך הרבה מאוד כסף,

אלא גם המוצרים בהם הוא ישתמש יהיו מאוד יקרים (מותאמים לאלפיון העליון), הרעיון דומה גם

כשמדברים על משרדי פרסום גדולים.

למשרדי פרסום גדולים ומובילים יש הוצאות גדולות : עובדים רבים, משרדים נוצצים ומישהו צריך לממן את כל היופי הזה. המישהו הזה אלו אותם לקוחות ובתוך שכר הטרחה מועמסות עלויות התקורה.

מעבר לזה, "כלי הפרסום" בהם המשרדים המובילים הגדולים משתמשים הם "כלים יקרים". לדוגמא, משרד פרסום גדול יציע ללקוח שרוצה לפרסם במדיה את הטלויזיה, משרד פרסום בוטיק דיגיטלי יציע פרסום ממומן ביוטיוב.

ההפרש בעלויות הוא דרמטי למרות שאחוז הצפייה ביוטיוב זהה לאחוז הצפייה בטלויזיה

בשעות הפריים טיים.

משרד פרסום מומלץ וגדול יחסי יציע ללקוחות שלו בניית אתר בוורדפרס שהינו כלי יקר, לעומת משרד פרסום דיגיטלי קטן שיציע ללקוח שלו שמעוניין לחסוך בעלויות בניית אתר בוויקס שהוא כלי חינמי ששם אין צורך במתכנת או גרפיקאי.

לסיכום, לקוחות ועסקים קטנים ובינוניים שמחפשים משרדי פרסום מומלצים, צריכים להיזהר

ולא ללכת שבי אחרי משרדי הפרסום הגדולים והנוצצים.

משרדים אלו לא יוכלו לספק להם את השירות שהם צריכים בתקציבים שהם רוצים.

דווקא משרדי הפרסום בוטיק שמתמחים בדיגיטל יכולים לתת עבורם את המענה הטוב ביותר

גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת טיב שירות.


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לשיווק דיגיטלי - מומחה לידים חמים והבעלים של משרד פרסום בוטיק Ppc-Simple

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל,

שיווק דיגיטלי 360° 

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם

rrr.png