top of page

יועץ שיווק ופרסום


יועץ שיווק ופרסום

בשנים האחרונות צצו הרבה מאוד נותני שירותים בתחום הדיגיטלי, כולם רוצים לייעץ ולשווק בדיגיטל ולגייס לקוחות חדשים.

אנשים עם השכלה בתחומים של בתחומים שונים אשר לא מצאו עבודה כשכירים, או שהחליטו לצאת לעצמאות כלכלית, מנסים לתת מענה וסיוע לעסקים, תוך שהם משתמשים בהשכלתם הרלוונטית וברוב המקרים ניסיונם המקצועי.

אז מה הבעיה ?

הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים בדיוק מה ההבדל בין הסוגים השונים של היועצים, אך יודעים מה השירות אותו הם מחפשים. כל אחד מהיועצים הללו מתמחה בתחומים מסוימים ופונה לסוג מסוים של אוכלוסייה / עסקים, ולכן שיווק ופרסום צריך לעשות מספר דברים:


1. עליו לסייע בהקמת דף נחיתה המסביר באופן חד משמעי מה השירותים אותם הלקוח נותן. קיימת עדיפות לא לעשות "רשימת מכולת" ארוכה, אלא להתמקד במספר קטן של שירותים שעולים בקנה אחד עם חיפושיו של הגולש. לאחר שהקמנו את דף הנחיתה יש צורך לפרסם ולשווק אותו בדיגיטל.


2. כבר בשלב הראשון חובה שיועץ הפרסום והשיווק יבחר את מילות המפתח הרלוונטיות לחיפושים והכל במסגרת קמפיין שיווקי ביחד עם פרסום בגוגל אדס (ממומן).

בדרך כלל בתחום הפיננסי הערוץ המוביל הוא הפרסום בגוגל.


3. תוכן תוכן תוכן - תחום הפיננסים בעיקר הוא תחום בו הגולשים מחפשים מידע ותוכן רלוונטי. יועץ שיווק ופרסום שרוצה להתעלות מעל מתחריו, צריך לספק ללקוח שלו תוכן מקצועי וזאת על מנת להשיג מספר דברים:


• תוכן שנותן ערך לגולש, מראה על רמת מקצועיות גבוהה – דבר שיגדיל את הסיכוי שהגולש ישאיר פרטים בטופס "צור קשר" (מה שנקרא ליד חם)

• באמצעות התוכן, נצליח "לדוג" את הגולש. הגולש יקרא מאמר שמעניין אותו ,ובסוף המאמר ניתן אפשרות של השארת פרטים לצורך יעוץ טלפוני ראשוני.


4. המלצה נוספת שיכולה להוסיף לידים רלוונטיים היא להשתמש בערוץ יוטיוב לשם העלאת סירטוני וידאו.

גוגל נותן עדיפות לעיתים לסרטוני וידאו ביוטיוב על פני תוכן ומקפיץ אותם לעמוד הראשון ברגע שהוא מבין שיש בהם תוכן איכותי.


5. אפשרות נוספת שהיא מאוד מומלצת היא לבקש מהגולש להשאיר מייל ולהיכנס לרשימת הדיוור, ואז נוכל לפחות פעם בחודש לשלוח מייל עם תוכן וסרטון רלוונטיים.


6. הערוץ של רשתות חברתיות יכול גם להניב תוצאות מעולות בתחום רבים.

באמצעות שיווק דיגיטלי ממומן בפייסבוק או ליצר דיוק פרסום בפייסבוק ניתן להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים. המלצתי היא להכניס תנועה מפוסט בפייסבוק אל האתר, וזאת על מנת שנוכל "לצבוע" את הקהל הרלוונטי ולרדוף אחריו בגוגל באמצעות הבאנרים.


לסיכום, ראינו שבתחום ייעוץ של פרסום ושיווק יש בעלי מקצוע רבים שמטרתם לתת שירות.

על מנת להצליח בשיווק ובפרסום חייבים להגדיר במדויק את השירות המוצע, לבדל את הלקוח ואז להשתמש באופציות של טרגוט שמאפשר הקמפיין הדיגיטלי.

יועץ פרסום ושיווק חייב לצבור נסיון רב, בדרך כלל היועצים המצליחים הם אלו שלצד המקצועיות, בונים אסטרטגיה שיווקית נכונה בדיגיטל ומשקיעים הן בתוכן רלוונטי והן בקמפיינים ממומנים המניבים להם לידים חמים של קהל היעד אליו הם מכוונים.


נכתב על ידי ירון יוגב יועץ פרסום ושיווק מחברת PPc-Simple

מומחה ופעיל בתחום של שיווק ופרסום באינטרנרט ליועצים עסקיים ופיננסים החל משנת 2008.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page