top of page

איך "לרסק" את התחרות ולייצר לידים איכותיים ללוקסמיט בארה"ב עם גוגל אדס?

Updated: Feb 5

מנעולן בארה"ב

כך תשיגו עבודות רווחיות עם Google Ads !

מבוא:

עוסקים בלוקסמיט בארה"ב? ⛔ אולי ניסיתם כבר כמעט כל חברה פרסום אפשרית ? שמעתם הבטחות עד שמיים? או אולי אתם מנהלים את הקמפיין לבד ומקבלים לידים אבל כל מה שקיבלתם זה תחושת אכזבה, חשבון בנק מדולדל, ואמונה שהפרסום בגוגל אדס לא לא מביא לקוחות איכותיים. האם זה נשמע מוכר ? גם אם עדין לא ניסיתם ואתם חדשים בעולם הזה המאמר הזה בדיוק בשבילך!

אם יש לכם חשבון גוגל אדס זה מצויין אם לא תצטרכו להמתין בסבלנות לתהליך האימות של גוגל אדס.

פרסום ממומן ללוקסמיט בארה"ב הפך להיות הבסיס להצלחה בתחום שלכם וגם אם אין לכם חשבון גוגל אדס אפשר להביא לכם לקוחות מפלטפורמות נוספות כאשר המטרה לעבוד ב 3 פלטפורומות במקביל.

שלחו וואטסאפ וקבלו מצגת מעוררת "השראה" לקמפיין בפייסבוק ואאוטבריין:

אתגרים:

אז קודם לוקסימט זה אחד התחומים הכי מאתגרים לייצר לידים רלוונטים שהופכים לעסקאות משתלמות לאחר שקיזזתם את הוצאת הפרסום הממומן.

האם אתם מבינים שאין תקרת זכוכית בתחום שלכם ויש אלפי לקוחות שמחפשים בגוגל כל הזמן? האתגר הוא שאנחנו לא רוצים כל לקוח "שמבלבל את השכל" ועושה בדיקת מחירים, אנחנו רוצים עסקאות משתלמות.

אתם חייבים להתמקד בתחומים שאתם מרוויחים יותר אחרת תפסידו כסף, לדוגמא: התקנה של Multipoint Lock יכול להיות הרבה יותר רווחי מפריצת רכב.


קמפיין חיפוש - מודעות טקסט

ללא ספק ערוץ החיפוש של גוגל אדס הוא הערוץ המוביל בכל הפלטפורמות, המסורתי והתחרותי ביותר, גוגל אדס היא הפלטפורמת פרסום הכי רלוונטית מאוד למנעולנים המאפשרת להציג מודעות ממוקדות בדפי התוצאות של מנוע החיפוש ובאתרי השותפים של גוגל (פחות מומלץ). זה הערוץ המוביל אבל לא היחיד.


אופטימיזציה לקמפיין חיפוש

ניהול קמפיינים של גוגל אדס בערוץ החיפוש בגוגל בארה"ב דורש אופטימיזציה מתמשכת על בסיס יומי, מחקר מילות מפתח שמגיע בד"כ מתוך הנתונים בחשבון עצמו ( לא כלי מילות המפתח), בדיקת גרסאות של מודעות ביחד עם ניהול תקציב ושינוי על בסיס יומי.

ניהול חכם של גוגל אדס ביחד עם אסטרטגיית הביד הנכונה בד"כ CPA יכול להביא תנועה סופר רלוונטית.

בהנחה שהקמתם קמפיין שמורכב מקבוצות מודעות רבות ומילות מפתח רחבות תצטרכו לשלול מילות מפתח באופן שוטף ועל בסיס יומי ולהתמקד בחיפושים היותר ריווחיים תוך חיתוך עם קהלים שיכולים להיות יות רלוונטים לדוגמא : בעלי נכסי מגורים או קהלים שמחפשים פתרונות אבטחה לבית או אפילו קהלים שמשפצים את הבית.

אם אנחנו מדברים על מנעולן לרכבים כדאי לשלול מילות מפתח של סוגי רכבים שאתם לא נוגעים ולהקים שני קבוצות מודעות שקשורות לפריצת רכב ו- Car key programming.


טיפים מעשיים:


קמפיין חיפוש שמבוסס על יעד עלות להמרה ביחד עם הגבלת מחיר הקליק הוא הקמפיין המומלץ.

בד"כ גם כאלו שמגדירים יעד עלות להמרה לא מגבילים את מחיר הקליק ואז גוגל "משתולל" לעיתים במיוחד אם אנו חייבים לעלות את המחיר של יעד עלות להמרה כי אין חשיפה. אז איך בעצם אפשר גם להציב לגוגל יעד עלות להמרה וגם להגביל את מחיר הקליק ?

רק באמצעות שיטות בידינג אפשר גם להגביל את המחיר הקליק ולהגיע לעלות קליק זולה יחסי.


למה שווה לכם לפנות אלי ?

1. מעל 15 שנות עבודה עם גוגל אדס- זכיתי בתחרות במקום ה 1 בגוגל פרטנר.

2. ניהלתי מעל 1000 חשבונות גוגל אדס ויש לי ניסיון עשיר בתחום שלכם.

3.אני לא דורש התחייבות תקופתית אבל דורש רצינות והבנה שזה לוקח זמן.


ירון יוגב הוא מנהל הקמפיין ולא עובד חסר ניסיון או קבלן משנה


טרגוט לפי מיקום גיאוגרפי

אל תקימו קמפיין לפי אזור מצומצם, ככל שתרחיבו את הטרגוט של האזור הגיאוגרפי הסיכוי שלכם גדל באפן משמעותי.


שלילת מילות מפתח

זה אחד הדברים הכי חשובים במיוחד בתחום לוקסמיט. ישנם מאות מילות מפתח שאפשר לשלול, לדוגמא:

price , shop , warranty , when, why, window, example, cost ......


טיפים נוספים ששווים זהב למנעולן:

כל הזמן להשביח את המודעת טקסט שלכם, זה הפרמטר הכי חשוב שמגדיל את יחס ההקלקה.

מומלץ מאוד להקים קמפיין נוסף בתקציב נוסף לפי סדר חשיבות, לדוגמא קמפיין נוסף רק למיקומים הכי טובים שאתם רוצים לקבל משם פניות או קמפיין שפונה רק לעשירון עליון...

באתר חייב להיות תוסף שיחה וחובה למדוד את השיחה עם Google Phone ולהגדיר המרה במינימום של 40 שניות.

מומלץ לחבר את החשבון לגוגל מפות ולהפעיל את התוסף של כתובת העסק שלכם ולייצר פניות גם באמצעות קמפיין פימקס בתחומים שהם לא emergency לדוגמא lock change.


לסיום , מה מחיר לניהול קמפיין לוקסמיט ?

אז גם כאן זו שאלה טריקית.. קודם כל זה לדעתי הפרמטר הכי חשוב הרבה יותר ממחיר הקליק, מנהל קמפיין מנוסה יכול לחסוך לכם מאות דולרים בכל פעולה יום יומית שלו.

אז מה האפשרויות ?

ישנם כאלו שיציעו לכם לכם ניהול במחירים של 200-400 דולר בחודש, אם תשאלו אותי תזהרו מאנשים כאלו, זה לא מוכיח את עצמו כבר ראיתי עשרות חשבונות כאלו.

משרדי פרסום עם עובדים יבקשו בסביבות 700 דולר בחודש , גם כאן אין לכם שליטה מי יטפל בחשבון שלכם וכמה הוא ישקיע בחשבון שלכם ומה הניסיון שלו.


הכי יקר אבל והכי משתלם ( לפי דעתי ) זה מנהל קמפיין עם ניסיון גדול מאוד בתחום שלכם בארה"ב שנמצא על בסיס יומי בחשבון שלכם ויחסוך לכם אלפי דולרים בחודש של קליקים לא רלוונטים ויביא לכם עסקאות משתלמות יבקש בסביבות 1500 דולר בחודש או אחוזים מגובה התקציב.

  • זו לא הצעת מחיר שלי זו המלצה- הצעת מחיר פרטנית תקבלו רק לאחר שיחה והבנת הצרכים.


 
 
Untitled-1.png

הכירו את  ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות של גוגל אדס , פייסבוק ואאוטבריין. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page