פרסום בגוגל אדס זה מזמן כבר לא רק גוגל חיפוש


פרסום בגוגל אדס

כולם מדברים על פרסום בגוגל אדס אם כדאי או לא כדאי ומה היתרונות והחסרונות, אבל פרסום בגוגל אדס הוא כבר מזמן לא רק גוגל חיפוש.

במאמר הקצר הזה, אני רוצה לפתוח בפניכם צוהר אל כל רשת מוצרי הפרסום שגוגל מציע ושהמפרסמים שלכם לא תמיד יודעים להציע לכם מלבד גוגל חיפוש.

גוגל היא כמו חנות גדולה למוצרי פרסום סוג של משרד פרסום.

לכל עסק שרוצה לפרסם יש את המאפיינים שלו, ולכן לכל עסק נכון להשתמש במוצר פרסום אחר על מנת להגיע לתוצאה המיטבית עבורו.

על מנת שגם אתם תוכלו להכיר את המוצרים השונים ואפילו לבקש ממי שמנהל לכם את קמפיין

הפרסום מוצר זה או אחר, אני אתן לכם סקירה קצרצרה ולא מעייפת על כל מוצר ומוצר בגוגל אדס.


רשת המדיה – GDN

התשתית הכי גדולה בגוגל אדס זה ללא ספק רשת המדיה. ערוץ זה מאפשר חשיפה חינמית במדיה, במקומות כמו כלכליסט, YNET, אפליקציות

של חדשות בסלולר, מאקו ועוד.

לדוגמא, אם אתם מוכרים מכוניות יוקרה ורוצים להגיע אל אנשי עסקים מהמעמד העליון, תוכלו ליצר

נוכחות חינמית בכלכליסט – מקום שם קיימת תעבורה של אנשים שהינם פוטנציאלים לרכישת המוצר

שלכם. התשלום לרשת המדיה יתבצע רק במידה ואותו גולש יקליק על המודעה שלכם.

גולש שמקליק על המודעה, מגיע לאתר שלכם וזו אופציה לקבלת לידים חמים. משתלם לא?


שיווק מחדש- remarketing

בעיני כל מי שמנהל קמפיין בגוגל אדס חייב להפעיל את האפשרות הזו.

ברגע שגולש מגיע לאתר שלנו, אך לא השאיר פרטים ולא ביצע פנייה, אנחנו יודעים שמדובר בגולש שהביע עניין ולא נרצה לאבד אותו.


הדרך שבה ניתן להזכיר לו על קיומנו ועל קיום המוצר שלנו הוא באמצעות הכלי "שיווק מחדש".

אנחנו נטמיע "Cookies" בדפדפן שלו, על מנת שבכל פעם שהוא יכנס לרשת המדיה לקרוא חדשות

או לאפליקציה N12 או לראות מה מזג האוויר או לראות מה תוצאות משחק הכדורגל, הוא יתקל

שוב ושוב ושוב במודעה שלנו, בלוגו שלנו, במותג שלנו או בסרטון שלנו.

בצורה הזו לא נאבד רוכשים פוטנציאלים.


קמפיין דיסקברי

קמפיין דיסקברי שכזה הינו חלק מרשת המדיה, אך נחשב ליותר איכותי משום שהיא פונה אל אותם

מקומות בהם הגולש הוא "Log in"' .לדוגמא ה-GMAIL הפרטי של אותו גולש או רשת הדיסקבר

הפרטית של אותו גולש המוגדרת אצלו באפליקציה של גוגל לפי תחומי העניין שלו.

איך זה עובד? גוגל יודע בדיוק מה תחומי העניין של אותו גולש ואיזו כוונת רכישה יש לו.

לדוגמא, גולש שהביע עניין ברכישת נכס, נוכל לשתול לו הצעה ליועץ משכנתאות.

אנחנו נטרגט את קבוצת היעד לפי תחומי העניין ונוכל להציע להם שירות או מוצר רלוונטי.


פרסום יוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב יהיה בדף הבית באמצעות תוכן ותמונה ואין כל חובה להעלות סרטון.

יוטיוב זה האתר השני הכי גדול בעולם אחרי גוגל, ולכן תאמינו לי שאתם רוצים להיות בדף הבית

שם.

אז כשבאים ומציעים לכם פרסום בגוגל אדס , אל תהיו פרייארים, תוודאו שמציעים לכם את המוצר

הנכון ביותר לפרסום העסק שלכם.


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל יוטיוב ופייסבוק- מומחה לידים חמים

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.