כך תהפכו את הלידים שלכם לאיכותיים בקמפיין דיסקברי

עודכן ב: פבר 17




לא מבינים למה הפרסום הדיגיטלי שלכם לא מצליח ? ירון יוגב טוען, שלא משנה אם אתם עסק קטן או גדול, בתחום כזה או אחר בעזרת קמפיין דיסקברי + תוכן איכותי ותקציב פרסום של 2000 ש"ח בחודש תוכלו לגרום לגולשים להבין שאתם מומחים ומבינים על מה אתם מדברים ובעצם לקבל לידים חמים ואיכותיים.

לאור הניסיון שרכשתי ב 12 שנים אחרונות בניהול תקציבי פרסום במאות מיליוני שח ללא ספק הקמפיין הזה מאוד איכותי באופן משמעותי מהערוצים הקיימים כיום. הלקוחות שלכם יבינו מה היתרונות שלכם ופרסום שכזה יגרום להם כפי הנראה לשלם לכם את המחיר שתבקשו !

הלקוחות יתחילו לחפש את השם שלכם בגוגל ויגיעו הרבה יותר מבושלים.


איך לגייס לקוחות חדשים ?


"האם אתה מתחייב להצלחה" ? בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל אין כמעט בעל עסק שלא ניסה ולא שלא נכווה ולא שואל אותי ובמביע את החשש שלו רגע לפני שהוא סוגר איתי את העסקה.

בזמן שכולם הם מומחים לשיווק ופרסום בפייסבוק, מעט מאוד ממנהלי הקמפיין באמת יש להם קבלות.

ללא ספק רוב הקמפיינים נכשלים בפייסבוק או בגוגל חיפוש ולכן חייבים למצוא אלטרנטיבה ולמצוא מנהלי פרסום שיודעים להפוך את הלימון ללימונדה ולהיות יותר יצירתיים ולגייס דרך ערוץ פחות תחרותי ואיכותי לקוחות חדשים.


השיטה של ירון יוגב ?


בעזרת השיטה שפיתחתי התחלתי להביא ללקוחות שלי ב 12 שנים אחרונות מעל אלפי פניות איכותיות, בתחומים רבים כמו רפואת שיניים, מתיחת פנים, ייעוץ משכנתא, שיפוצים, השקעות, רפואה סינית ומה לא.


מדובר על קמפיין שהיה שמור עד עכשיו רק לחברות הגדולות עם תקציבי פרסום גדולים שהשקיעו בטאבולה ומערכות פרסום נוספות, ירון יוגב החליט לייצר פתרון לעסק קטן שרוצה מצד אחד לקבל פניות איכותיות ומצד שני לא להשקיע תקציבים גדולים. לראשונה, אנו חושפים את כל הסודות מאחורי שיטת השיווק החדשה בסרטון וידאו בהמשך, בידיעה שיש הרבה אנשים שהולכים להעתיק את זה.


מה המצב כרגע ?


בעלי עסקים הם אנשים עסוקים, אין להם זמן ללמוד את מערכת הפרסום של יוטיוב ושל גוגל אדס, ללמוד כתיבה שיווקית ולצלם סרטונים, הם צריכים מומחה שיעשה את זה בשבילם.

בד"כ רובם פונים לאנשי פייסבוק "שדוחפים" את הלקוח לפייסבוק כי זה מה שהם מכירים או שהלקוח בוחר לעשות את הפרסום בפייסבוק לבד.

אופציה נוספת היא להיות בזירה התחרותית של גוגל חיפוש אך החיסרון בערוץ זה הם ההקלקות בגוגל שמאוד יקרות ולעיתים אף יש מעט חיפושים, בנוסף הקידום האורגני קשה ותחרותי מאוד ביחד עם ריצה למרחקים ארוכים ולא תמיד יש סבלנות ללקוחות.


קמפיין דיסקברי

אז מה הבשורה?

אז סוף סוף יש אפיק חדש שיכול לתת עלות תועלת טובה והתחרות שם נמוכה, בשלב הראשון אנו מקימים את התשתיות והקמפיין.

בכל קמפיין דיסקברי חדש בד"כ אנחנו מסתמכים על תוכן איכותי, בניית בלוג, סרטוני וידאו וקמפיין חכם של דיסקברי המוביל לפוסט או הכתבה הרלוונטית בבלוג. מרגע שהגולש נחשף לתוכן או לסרטון ומחליט להשאיר פרטים זה נחשב לפנייה סופר איכותית.

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מדהימה אבל התחרות שם רבה, פייסבוק פוסל קמפיינים כל הזמן וקשה מאוד להגיע לקהל "חם".

לעומת זאת גוגל פתחו ערוץ פרסומי שמתחרה בפייסבוק ובאאוטבריין, עלות הקליק שם עדין עדין מאוד זולה ואפשר להגיע לקהל שיש לו כוונת רכישה.


צפייה בסרטון הסבר ותבינו מייד על מה מדובר:



להלן סרטון של גוגל על קמפיין דיסקברי:




נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל, בגוגל אורגני וביוטיוב ברמות הכי גבוהות

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם

rrr.png