top of page

6 טעויות במעקב המרות גוגל אדס


השתלטתי על הרבה חשבונות גוגל אדס ב 13 שנה האחרונות ואחת הבעיות הגדולות ביותר שאני מוצא היא שהחשבון לא עוקב אחר המרות בצורה נכונה, או בכלל לא, מה שהופך את זה כמעט בלתי אפשרי לדעת מה עובד ומה לא.

מה שברצוני לעשות הוא להדריך אותך דרך הבעיות הנפוצות ביותר שאני רואה במעקב המרות בגוגל אדס ולתת הצעות כיצד אפשר לתקן זאת.


1. אין מעקב המרות

ברור, זה די ברור. אם לא הגדרת מעקב המרות כלשהו, זה לא מובן מאליו שזו תהיה בעיה.

התיקון עבור זה הוא גם די פשוט: לכו להגדיר מעקב המרות.

אבל אולי תסיים לקרוא את הפוסט הזה לפני שתעשה זאת. מומלץ להטמיע את הקוד של גוגל אדס דרך תג מנגר או דרך המימשק של האתר שלכם.



2. לא עוקבים אחר כל פעולות ההמרה

למרות חלק מהמפרסמים יציעו לך פעולת המרה אחת בלבד בכל דף, לעתים קרובות אני רואה דפי נחיתה עם מספר אפשרויות המרה שונות, לדוגמא :


טופס בקשה להדגמה

טופס יצירת קשר

הורדת

צור קשר עם צ'אטבוט

לקבוע פגישה

בקש התקשרות חזרה

שִׂיחה


3. מעקב אחר אירועים שאינם המרות

אל תעקוב אחר פעולות שאינן מספקות רמה מסוימת של ערך עבורך. אמנם הרשימה שנתתי לך ארוכה למדי, אבל תשים לב אם יש פעולות שהם חשובות לך :


צפיות בעמודים

לחיצה על סמל המדיה החברתית

צפיות בסרטון

זמן באתר

יצירת קשר עם שירות לקוחות


עבור כל אחד מאלה, למרות שהם עשויים להיות שימושיים לסטטיסטיקה, סביר להניח שהן אינן פעולות ראויות להמרה מכיוון שהן כמעט בוודאות אינן מספקות לך מידע אישי או תשלום עבור המשתמש.


כך קורה בדרך כלל הערבוב הזה: מישהו בחברה מזהה דף או פעולה ספציפית כבעלי ערך רב וסביר שיובילו להמרה. אז זה הופך לאות לאיכות המשתמש, ואז מישהו מציע שזו צריכה להיות המרה.


אם אתה באמת רוצה להגדיר את האירוע כהמרה, הגדר את זה ככזה, אבל סופר את זה כפעולה משנית. זה אומר שני דברים:


ההמרה תיספר ב-All Conv. עמודה, לא המרות.

כל אסטרטגיית שיטות חכמות להגשת הצעות מחיר לא תחשב את הפעולה הזו כהצלחה ולא תבצע אופטימיזציה עבורה ישירות.


4. מעקב אחר כל אירועי ההמרה באופן שווה, גם אם לא

אוקיי, אז צמצמת את אירועי ההמרה שלך ויש לך רק את אלה שהם באמת המרות בסטטוס הראשי, אבל אתה מתייחס לכולם באופן שווה. זה לא שגוי מטבעו, אבל יכול להיות שמשהו כאן לא בסדר.


ניקח את הרשימה שסיפקתי קודם:


טופס בקשה להדגמה

טופס יצירת קשר

הורדה

רכישה

צור קשר עם צ'אטבוט

לקבוע פגישה

בקש התקשרות חזרה

שיחה


למרות שכל אחד מאלה עשוי להיות המרה, רוב הסיכויים שהם לא כולם באותה איכות או ערך. סביר להניח שמישהו שממלא טופס בקשה להדגמה אינו איכותי כמו מישהו שפשוט התקשר לעסק שלך. סביר להניח שאדם שקבע פגישה אינו זהה למי שכבר ביצע רכישה. שני משתמשים שביצעו שניהם רכישה יכלו לקנות הזמנות עם ערכים ומרווחים שונים, והשפיעו אחרת על ההחזר הכולל על הוצאות פרסום.


עבור חברות מסחר איקומרס, זה קצת יותר קל לסדר. אתה צריך למשוך את נתוני ההכנסה שלך יחד עם ההמרות שלך כדי שתוכל לחשב החזר על הוצאות פרסום בקמפיינים שלך כדי לבצע אופטימיזציה ממנו.


מעקב המרות של google ads - ערך המרה


קמפיין רואס מאפשר לך לעקוב אחר כל הפעולות בעמודה המרות ולאחר מכן להשתמש בעמודות ערך המרה ומחיר / ערך המרה כדי לקבוע את היחס והערך של הלידים שאתה יוצר.




5. מעקב אחר "כל" המרה ליצירת לידים

באתר מסחר אלקטרוני, אם מישהו מבצע חמש רכישות שונות, אז הערך של ההזמנה יעלה כי לכל רכישה היו הכנסות. זה פשוט.


יצירת לידים שונה. אם מישהו שולח את אותו המידע לאתר שלך 15 פעמים, אתה לא מקבל פי 15 הזמנות. עדיין יש לך רק ליד אחד באמת והנתונים בעמודת ההמרות שלך צריכים לשקף זאת.


ולכן חשוב להגדיר את ספירת ההמרות שמעקב המרות של גוגל אדס


בתהליך הגדרת ההמרה, אתה יכול לבחור את תדירות המעקב: אחד או כל. עבור מסחר אלקטרוני, תבחר כל. יצירת לידים צריכה לבחור ב-One כך שתעקוב רק אחר קבלת ליד אחד עבור כל משתמש ותימנע מספירה כפולה ומשולשת (או גרוע מכך) של לידים.



6. מעקב אחר שיחות טלפון של משך זמן קצר מאוד

בגוגל אדס, אתה יכול לעקוב אחר שיחות ישירות מהפלטפורמה אם השיחה משתמשת במספר 'עקוב אחריי' של Google. אלה יכולים להיות אפשרות מצוינת למעקב (ובמקרים מסוימים הקלטת). זה נותן לעסקים דרך קלה לראות כמה מודעות מייצרות שיחות טלפון ולקשור אותן ישירות למסעות הפרסום, המודעות ומילות המפתח שהפעילו אותן.

הבעיה מגיעה כאשר שיחות הטלפון שאחריהן עוקבים הן כולן שיחות הטלפון. אבל כפי שיידע כל מי שניהל שיחת טלפון, כל שיחה היא אחרת.

האם שיחה שנמשכת 28 דקות ואחרות קצרות עד שש שניות. האם יש להתייחס לשתי השיחות הללו זהה? כמובן שלא.

אם כן, בשלב הבא עליך לבקש תובנות לגבי כמה זמן לוקח לאסוף תשלום או מידע אישי בטלפון. האם השיחות האלה נמשכות בדרך כלל 30, 60, 90 שניות? ארוך יותר? מצא מספר שאתה מרגיש בנוח איתו, ולאחר מכן הוסף אותו כמינימום.


אורך השיחה

ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page