top of page

רישום עסק בגוגל


רישום עסק בגוגל
רישום עסק בגוגל

גוגל לעסק שלי הינו כלי חזק במיוחד וחינמי ששם יש משמעות עצומה לביקורת חיובית, מחקרים מראים שמעל 70 אחוז מהלקוחות מספרים שביקורות חיוביות בגוגל עסקים מייצרות אמון ולקוחות שנחשפו לביקורת בסופו של דבר מבקשים לסגור עסקה.

צפו בסרטון:


אנו סבורים שאם יש לכם עסק מקומי התנועה האורגנית שתקבלו מגוגל עסקים ביחד עם BOST של פרסום ממומן בגוגל אדס הינו אחד מאבני היסוד הכי חשובים בשיווק הדיגיטלי בעסק בעסק מקומי ולכן אנו ממליצים מאוד כן להשקיע בהקמה ובניהול.


הפלטפורמה מתאימה במיוחד כאשר גולשים מחפשים חיפוש לוקלי, לדוגמא אינסטלטור בראש העין,

העסק שלכם יופיע גם במפות גוגל וגם בחיפוש של גוגל כאשר הפלטפורמה מבליטה את יתרונות העסק, שעות הפעילות, תמונות, מידע על העסק וכמובן אפשרות ליצור קשר עם בית העסק.


גוגל לעסק שלי חנויות


לכל מי שיש חנות או רשת חנויות גוגל לעסק שלי מתאים כמו כפפה ליד, ברגע שגולש מחפש לדוגמא חנות שטיחים בנתניה הגולש יראה את החנות במיקום בולט ביחד עם הכתובת והמפה, שעות הפעילות של החנות, חלק ממוצרי החנותף סרטון וידאו על החנות וכמובן ביקורת של הגולשים.


איך נרשמים לגוגל מיי ביזנס?


רישום עסק בגוגל הוא פשוט אך שלי יש צורך לבצע רישום ואימות.

להתחלת התהליך לחצו כאן

ברגע שתלחצו על הוספת עסק בשלב הראשון אתם צריכים למלא את כל הפרטים הרלוונטיים כגון כתובת, עיר, מספר הטלפון ואתר אם יש.

חשוב לציין שיש לשים לב ולציין ברישום אם מדובר בעסק פיזי שיש לו כתובת ויש משמעות לכך שיגיעו לשם לקוחות או בעסק שממוקם פיזי אבל נותן שירות מחוץ לבית העסק, במידה ואתם עסק שנותן שירות שכזה אין צורך לציין את הכתובת אלא את אזור השירות.


השלב של עדכון הכותרת הינו שלב מהותי וחשוב ורצוי כן לציין את עיר או אזור המגורים ביחד עם בדיקה מה כדאי לרשום שם ומה גולשים מחפשים, ניתן לבדוק זאת בכלי מילות המפתח של גוגל.

אל תשכחו לטעון תמונה איכותית שלכם או של בית העסק כי זה בעצם יביא לכם יותר הקלקות.

בשלה הבא הוא השלב של הגלויה, גוגל ישלח לכם גלויה עם קוד אימות,

לאחר שיתקבל הקוד באמצעות גלויה מכניסים את הקוד ב"ניהול נתונים" יש להזין קוד אימות ואז אם הכל מאושר מתחילים להופיע בגוגל.


לאחר רישום העסק בגוגל לעסק שלי מומלץ מאוד כל הזמן להשביח את התשתית, רצוי מאוד להוסיף סרטוני וידאו, תמונות של העסק מבחוץ ומבפנים, בקשו המלצות מלקוחות זה פשוט מאוד, ניתן לשלוח את הלינק להוספת ההמלצה.


בשלב הבא מומלץ לייצר אמינות TRUST באמצעות אזכורים בכמה שיותר אתרים אמינים, זה לא חובה שיהיה שם קישור לאתר אלא אזכור וכתובת של שם העסק.


הכרטיסייה של מידע מאוד חשובה ושם ניתן לעדכן את שעות הפעילות, פרטים אישיים, לינק לאתר, שירותים או מוצרים ועוד.

בלשונית פוסטים מומלץ להוסיף פוסטים ממש כמו בפייסבוק, ישנם מקרים בהם תקבלו מייל שהפוסט עומד לפוג ומומלץ להקים פוסט חדש. מידע נוסף איך לייצר פוסטים מעולים


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה רישום עסק בגוגל בעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה לפרסום בגוגל אדס החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page