top of page

טעות של בעלי עסקים בארה"ב קנדה ואוסטרליה: משלמים על קליקים יקרים בגוגל אדס

פרסום בגוגל מה המחיר?

גלה איך להוזיל את עלות הקליקים ולקבל המרות יותר זולות?


מה המחיר לפרסום בגוגל אדס בארה"ב , קנדה או אוסטרליה ? איך אפשר להוזיל את הקליק ? כמה עולה קליק בגוגל בתחום שלי? זו שאלה שכמעט כל לקוח שואל, ואני לחלוטין יכול להתחבר ולהבין שאלה זו, אחרי הכל כולם רוצים לבדוק אם אם הם יכולים לעמוד בהוצאות הפרסום לאורך זמן עוד לפני שהלקוח הבין שמחיר זה רק שאלה של עלות תועלת, הרי אם השקענו לצורך הדוגמא 150$ וקיבלנו עסקה ב 1500$ זה משתלם !

למרות הניסיון של מעל 15 שנה אין תשובה חד משמעית למחיר של הקליק בגוגל חיפוש. בפוסט הזה אנסה לכסות כמעט את כל הפרמטרים הקשורים לעלויות הקליק, וזאת כדי לעזור לך לקבל החלטה האם העלויות בגוגל אדס בערוץ החיפוש מתאימות לך והאם זה הערוץ הדיגיטלי הנכון עבורך?


פרסום בגוגל מחיר

אז תכלס מה המחיר לפרסום בגוגל לעסק קטן ?


ההנחה שלי שתקציב של עסק קטן בארה"ב קנדה או אוסטרליה צריך להתחיל ב 200 דולר ביום , כמובן שאם אתם עסק בתחום תחרותי ורוצים להופיע באזורים נוספים יש מצב שהתקציב יהיה הרבה יותר גבוה.


אז מה הפתרון אם איך לכם תקציב גדול ? הפתרון הוא פשוט, להזיל את עלות הקליק !

אפשר להוזיל את עלויות הקליק בגוגל חיפוש, להלן דוגמא בסרטון המציג קמפיין תחרותי בתחום הפרחים בעלויות קליק מאוד נמוכות, מדובר על שיטת פרסום בהתאמה רחבה הכוללת אסטרטגיה של מקסימום הקלקות במינימום מחיר לקליק:



איזה קמפיין מביא תוצאות ומוזיל את עלויות הקליק?




קמפיין פרפומנס מקס (Maximum Performance Campaign) הוא סוג של קמפיין פרסום בגוגל אדס (Google AdWords) שמאפשר לך כמפרסם למקסם את החשיפה של העסק שלך שלך על פי מטרות שהגדרנו מראש, באמצעות סוג הקמפיין שמשמש כ- one stop shop ניתן להיחשף בכל התשתיות הדיגיטליות של גוגל הכולל ( גוגל מפות, גימייל , רשת התוכן, חיפוש, שופינג ועוד ...) המאפשרות להציג פרסומת בגוגל אדס. בד"כ עלויות הקליק בקמפיין הזה יכולות להיות זולות ב 50%-80% מרשת החיפוש.


כל הסיבות לעשות איתי פרסום בגוגל:

1. מעל 15 שנות עבודה עם גוגל אדס- זכיתי בתחרויות בגוגל פרטנר.

2. שקיפות מלאה

3. תקשורת בינאישית מעולה ושירות מעולה.

4. ההצלחה שלכם חשובה לי אני מחויב ב 100%


מנהל קמפיין בינלאומי שיחסוך לכם כסף וזה הכי חשוב

מנהל קמפיין שיחסוך לכם כסף

מה התקציב הדרוש לפרסום בגוגל ?

עוד לפני שאפרט לגבי התמחור, חשוב להבין שבמערכת הפרסום של גוגל אדס ישנן אלפי אפשרויות ולא מעט ערוצי פרסום, ולכן שאלת המחיר הינה שאלה מאוד מאוד מכשילה וכל תשובה שאתן היא לא תשובה מבוססת אלא על הערכה בלבד.


הסיבה שאין לי תשובה פשוטה וברורה המתאימה לכל מפרסם, היא מכיוון שעלויות הפרסום בגוגל יכולות להשתנות בעיקר לפי תחום העיסוק וכמות מילות המפתח שתפרסם. ככל שתגדיל תקציבים, ישנה סבירות גדולה שתצליח ללמד את גוגל מי הם הלקוחות שלך באמצעות אסטרטגיה שונה של הקמפיין.


לדוגמא, השירותים והקליקים של עורכי הדין אחד התחומים התחרותיים יותר ב- Google Ads בישראל ובעולם, מה שמתבטא בדרך כלל בעלויות יקרות יותר לקליק (CPC). הסיבה לכך היא אופי הענף - לקוח חדש אחד יכול להניב הכנסה גבוהה באופן יחסי לעסק של עורך הדין, כך שמחיר לקליק של 35-100 דולר או כמה מאות דולרים הוא מחיר יחסית נמוך עבור הסיכוי לגייס לקוח חדש שעשוי להכניס לעיתים עשרות או מאות אלפי דולרים אם מדובר בתחום של הרשלנות הרפואית.


כיצד Google Ads פועל ?


המכירה הפומבית של גוגל אדס

בכדי להבין כיצד פועלת המכירה הפומבית של גוגל אדס, אני ממליץ לך לצפות בסרטון איך המכירה הפומבית עובדת ?


בגדול ישנם לא מעט משתנים שמשפיעים באופן מובהק על עלויות הקליק ולא תמיד אפשר לשפר את הציון.

אז איך המשתנים משפיעים על עלות מסע פרסום ב- Google Ads ?

אם לדוגמא ציון האיכות שלנו נמוך מחיר הקליק יהיה יותר גבוה.


כדי שתוכלו להבין באמת כמה יעלה לכם הפרסום הממומן בגוגל, ראשית עליכם להבין כיצד הפלטפורמה עובדת. אחת התפיסות לגבי Google Ads היא שמפרסמים עם כיס עמוק הם בעלי ההשפעה הרבה ביותר.

גוגל אדס מתפקדת למעשה כפלטפורמה למכירה פומבית, בואו נבדוק כיצד פועל תהליך זה.


נניח שמשתמש מקליד ביטוי חיפוש, גוגל תבדוק אם השאילתה הזו מכילה מילות מפתח שמפרסמים אחרים מציעים. אם מפרסמי Google Ads מתמודדים על אחת ממילות המפתח שלכם המכירה הפומבית של מודעות מתחילה.


דירוג מודעה:

לאחר מכן, גוגל תחשב את דירוג המודעה של כל מודעה המתמודדת, שתקבע אם והיכן המודעה שלך תוצג. דירוג המודעה מחושב על פי הצעת המחיר המקסימלית שלך וציון האיכות שלך.


לאחר חישוב ציון האיכות ודירוג המודעה שלך, גוגל משתמשת בנתונים אלה כדי לקבוע כמה תשלם בכל פעם שמישהו ילחץ על אחת מהמודעות שלך.


לכל אחד ממסעות הפרסום שלך צריך להיות תקציב יומי משלו. אם אתה מפעיל מספר קמפיינים בו זמנית, יש לדאוג לתעדף אותם כדי שתוכל לחלק את התקציב שלך בחוכמה.


אם ברצונך לתכנן תקציב PPC חודשי, כל שעליך לעשות הוא לחשב את חלוקת התקציבים היומיים לכל קמפיין ולהקצות את התקציב בהתאם לעדיפות של כל קמפיין.


מילות המפתח של הזנב הארוך


קשה מאוד לציין מחיר ממוצע המחיר לקליק ב- Google Ads עם זאת, בשווקים תחרותיים במיוחד, קליקים יכולים להיות יקרים בהרבה ויכולים להגיע למאות ש"ח או דולרים לקליק.


מפרסמים לפעמים אוהבים להתמקד בחיפושים יקרים של מילות המפתח, אולם בפועל החיפושים הללו הם רק רק חלק קטן מסך נפחי החיפוש. מילות מפתח עם זנב ארוך מהוות למעשה את רוב חיפושי האינטרנט והן בעצם הרבה יותר זולות וקשה מאוד לאתר אותם בכלי מילות המפתח.


מה הוא החזר הוצאת הפרסום בגוגל ?


מחקר שנערך לאחרונה על ידי גוגל הראה שההחזר הממוצע על ה-ROI ב-Google Ads הוא 800% - כלומר, $8 לכל $1 שהוצא. כמובן, הכל תלוי במידת רמת הניהול של חשבונך. אם אתה רוצה לשמור על עלויות Google Ads נמוכות וההחזרים שלך גבוהים, עליך לבחור את מנהל הקמפיין לא פי המחיר אלא בעיקר לפי הניסיון, הזמינות, השירות והגמישות והיצירתיות.


תקציב פרסום בגוגל תלוי תעשיייה


ההשפעה הגדולה ביותר על תמחור והתקציב של קמפיין פרסום בגוגל היא התעשייה. לדוגמה, ענף השירותים העסקיים (משפטים, חשבונאות, נדל"ן וכו') הוא אחד הענפים התחרותיים יותר ב-Google Ads, שבדרך כלל מתורגם לעלויות גבוהות יותר לקליק (CPC).

בהנחה שלקוח חדש אחד יכול להניב למעלה מ-$1,000 - $10,000, מחיר לקליק של 150$ נחשב למחיר סביר.


מחיר ניהול קמפיין בגוגל אדס


אז גם כאן זו שאלה טריקית.. האם אותו מומחה בגוגל אדס פנוי או עסוק מעל הראש? כמה הוא ישקיע בקמפיין שלכם ומה יקרה אם הפרסום לא יעבוד? כמה שווה לכם שאותו מנהל קמפיין מנוסה יכנס כמעט כל יום לחשבון שלכם ויצבע שינויים שיחסכו לכפ הרבה כסף ?

מהו מחיר ניהול הגיוני למנל פרסום שיעשה את הכל על מנת שהפרסום שלכם יביא עלות תועלת טובה?

אז ככה, מנהל קמפיין בארה"ב עם ניסיון מועט יוכל להציע לכם ניהול במחירים של עד כ- 500 דולר בחודש.

משרד פרסום דיגיטלי עם עובדים יבקש בסביבות 700 דולר.


מנהל קמפיין עם ניסיון גדול מאוד ליגת העל יבקש בין 1100 דולר - 1500 דולר בחודש.


מה החיסרון של משרד פרסום ? כמובן שאי אפשר להכליל ,אבל מהיכרות מעמיקה של השוק במהלך ה 15- שנים האחרונות אני יכול להגיד שבד"כ חברות פרסום מחזיקים ג'וניורים שמתחלפים בקצב גבוה או מוציאים את העבודה לפרילנסרים והמבין יבין.


מדריך לפרסום בגוגל של קמפיין חשיפות

אז מה זה קמפיין חשיפות ב 5 שח ביום ?

להלן סרטון המסביר מה זה קמפיין חשיפות :

 

פרסום בגוגל קמפיין חשיפות

רגע לפני שאנחנו משלמים על קליקים בחיפוש אני ממליץ בחום להקים גם קמפיין חשיפות בגוגל GDN בדיוק כמו שאני עושה לעצמי לטובת מיתוג וחיזוק ה BRAND קמפיין כזה עולה לי 30 אגורות ליום והבאנר נחשף ל 1000 גולשים.

ברור שקמפיין חייב להיות מבוסס גם על ביצועים כלומר ליידם ומכירות אבל גם על מיתוג וחשיפה וזה לא משנה אם אתם עסק קטן או גדול!

אפשר לפרסם קמפיין חשיפות ב 5 ש"ח ביום או אפילו ב 3 ש"ח ביום ולהופיע באתרי פרימיום כגון YNET כלכליסט, וואלה ....

הפרסום יופיע באמצעות באנר רספונסיבי עם סרטון והלקוחות שלך יראו את הלוגו שלך, המסר שלך ואת הסרטון שלך ויוכלו להקליק על הבאנר ולהגיע לאתר שלך. תוכל לקבל עשרות אלפי חשיפות ממוקדות מול קהל היעד כמעט בחינם וכמובן גם הקלקות. אתם מוזמנים לראות בסוף הפוסט את ההדרכה בנושא זה.

Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page