top of page

wix חנות אינטרנטית

הפלטפורמה הכי מומלצת לעסקים קטנים

wix חנות אינטרנטית

בניית אתר מכירות WIX יתרונות

רבים שואלים את עצמם למה לבחור בחנות אינטרנטית WIX ומה הפוטנציאל של קידום חנות בוויקס בגוגל בשלב השני ?

שיתוף הפעולה בין ירון יוגב מומחה לשיווק ופרסום אתרי WIX לבין שותפי וויקס לבניית אתרים בוויקס צמח מתוך הצורך שהגיע מהלקוחות עצמם ומתוך עבודה משותפת של קמפיינים באתרי מכירות.

רקע

אתרי המכירות בוויקס צומחים כמו פטריות אחרי הגשם, כיצד חברה שלא הרוויחה מגיעה לשווי של יותר מ־10 מיליארד דולר והגיע לגבהים בלתי נתפסים והפכה להיות החברה הישראלי ה 4 בגודלה?

גם לכך שתי סיבות מרכזיות - תחום עיסוקה והקורונה.

גם לאחר הקורונה אין לי ספק שחברה כמו WIX תצליח לשמר את הישגי קורונה, עסקים שהקימו חנות אונליין לא יסגרו את האתר לאחר החזרה לשגרה.

ירון יוגב ודני נבון חברו יחד ויצרו פתרון של בנייה פרסום ושיווק של אתרי מכירות בוויקס - צרו קשר לאפיון וייעוץ אך קודם כל צפו בסרטון:

בניית אתרי מכירות בוויקס

הקמת חנות אינטרנטית WIX

כל היתרונות - צפו בסרטון:

דוגמא לאתר מכירות בוויקס - דיסקברי פאלס


קידום חנות אינטרנטית WIX

קידום חנות בוויקס הוא תהליך די פשוט, באתרי מכירות בוויקס ניתן לקבל פיד XML בחינם המכיל את כל מוצרי האתר והפרטים הרלוונטיים, באמצעות הפיד ניתן להקים חשבון מרצ'נט סנטר שיתממשק לחשבון גוגל אדס שלכם מה שיאפשר לנו להפעיל ולהקים קמפיין של גוגל שופינג. היתרון הוא שלא צריך לפנות למתכנת לטובת הפיד או להתעסק עם תוספים שיש בהם לא מעט בעיות הן בתמיכה והן בהתאמה.

כמובן שבאמצעות הXML ניתן להקים קמפיין קטלוג בפייסבוק שדומה ברעיון לשיווק מחדש דינמי בגוגל אדס.


בוויקס ניתן להתקין גוגל תג מנגר ולהפעיל מערך רחב של מדידות הקשורות למדידה מדויקת של כמות ההזמנות, מדידה מדויקת של כמות הטפסים שנשלחו באתר ומדידה נוספת של מעורבות הגולש באתר, לדוגמא מי צפה בסרטונים ? מי גלל ונשאר לפחות 10 שניות באתר ועוד...

בנוסף ניתן להקים בוויקס שיווק מחדש דינמי המאפשר לנו לרדוף אחרי לקוחות שצפו במוצרים מסוימים ולהחזיר אותם לאותו מוצר שהם התעניינו.

בנוסף אפשר להתממשק לטפסים בוויקס ולקבל את כל הפניות במערכת לידים שתרכז במקום מרוכז את כל הפניות מהאתר ופרטים נוספים לטובת מעקב.

יתרון נוסף ב WIX הוא שבטופס תודה לחאר ביצוע הזמנה ישנו באופן מובנה שדה של סכום ההזמנה, מה שמאפשר לנו למשוך את הנתונים לטובת יעד החזר הוצאות על פרסום.

קמפיין שכזה שנחשב לליגת העל המבוסס על יעד החזר על הוצאות פרסום.

יעד ההחזר על הוצאות פרסום הוא ערך ההמרה הממוצע שרוצים לקבל על כל שקל שמוציאים על הפרסום. כדי להגדיר יעד החזר על הוצאות פרסום, מזינים ערך באחוזים לפי הנוסחה הבאה: ערך המרה ÷ הוצאות פרסום x‏‏ 100% = יעד ההחזר על הוצאות פרסום באחוזים.

לדוגמה, אם היעד שקובעים הוא להרוויח 20 ש"ח בממוצע ממכירות על כל 4 ש"ח שמשקיעים במודעות, יעד ההחזר על הוצאות פרסום הוא 500%.

לאחר בניית אתר המכירות צריך לייצר מכירות, איך עושים זאת? הערוץ הרלוונטי והמדויק ביותר הינו גוגל.

הקמת אתרי מכירות WIX

מגמות וביקושים בגוגל שופינג צפו בסרטון:

ללא ספק יש קשר ישיר בין אתרי מכירות בוויקס למגמות וחיפושים בגוגל,

כולנו זוכרים את התקופה לפני הקורונה בתקופה שבה היינו הולכים לחנות פיזית ומודדים בגדים לדוגמא וקמים בבוקר והולכים לעבודה.

ופתאום הגיעה הקורונה וכל החיים שלנו הפכו לדיגיטליים, ברגע אחד התחלנו להזמין מוצרים באון ליין למשרד ולבית.

גם אחרי תקופת הקורונה המגמה של גדילה בחיפושים בגוגל באון ליין ממשיכה וצומחת.

google shopping wix
גוגל שופינג בוויקס

אז בואו נסתכל על השנה האחרונה ונבחן את הביקושים בחיפושים לעומת שנה שעברה לפי הקטגוריות השונות במשק.

בכל התחומים ניתן לראות צמיחה בחיפושים לעומת שנה שעברה שלמרות שהיא מאופיינת בחיפושים עדין ב 2021 ישנה צמיחה משמעותית.

התחום שצמח הכי הרבה השנה זה בית וגינה ואופנה.

גוגל שופינג WIX
גוגל שופינג WIX

בשנה האחרונה הגענו לתובנה שהבית שלנו הוא מקום הרבה יותר חשוב שאנו מבלים בו הרבה יותר, אנו משקיעים הרבה יותר בפריטים ובעיצוב הבית ולכן התחום של הבית ימשיך לצמוח בדיגיטל גם בתקופה הקרובה.

המון מוצרים שהיו יחסי בשפל שנה שעברה מתאוששים ובגדול.

התחום של בגדי נשים בדיגיטל ממריא בחיפושים בגוגל וצומח ב 68 אחוז.

התחום שהכי התגעגענו אליו הוא קטגורית בגדי הים וגם הוא צמח ב 60 אחוז.

התחום נעליים צמח ב 59 אחוז.

התחום של שיווק בשמים בדיגיטל צמח ב 47 אחוז.

תחום התכשיטים בדיגיטל צמח ברמת החיפושים ב 32 אחוז.

לעומת זאת ישנם תחומים בהם יש ירידה בחיפושים , לדוגמא: פאזלים, משחקי קופסא ואלכוהול.


עד עכשיו הסתכלנו על החיפושים, בואו נסתכל על הצמיחה הדיגיטלית בקניות און ליין:

נתח קניות שופינג
נתח קניות שופינג

גם כאן ניתן להבחין שיש צמיחה גדולה בקניות און ליין בעיקר בתחום באופנה, לבית ולגינה, אלקטרוניקה וביוטי.


אז איך בעצם אפשר למנף את התנופה העצומה שאני נמצאים בה ולייצר יותר מכירות בחנויות און ליין בוויקס באמצעות גוגל שופינג ?


מסקר שגוגל ערך לאחרונה מותגים מקומיים משקיעים 80 אחוז ביצירת ביקושים באמצעות חיפוש בגוגל וגוגל שופינג כאשר הנתח של גוגל שופינג מגיע לסדר גודל של 60 אחוז.


יצירת ביקושים בשופינג
יצירת ביקושים בשופינג

קמפיין של גוגל שופינג הינו הקמפיין האיכותי ביותר לקידום אתרי מסחר בוויקס.

'מודעות שופינג,' מופיעות בפורמט שונה וויזואלי יותר. בניגוד למודעת טקסט, שמציגה רק טקסט, מודעות שופינג מציגות למשתמשים תמונה של המוצר, ולצידה כותרת, מחיר, שם מפרסם ופרטים נוספים.


אז איך מתחילים?


וויקס מאפשרת לכם לקבל קישור חינמי של הפיד שמייצג את כל המוצרים שלכם באתר, כנסו ל - Marketing Integrations ומשם ל- Facebook Catalog

לאחר שתעתיקו את הלינק ניתן לפתוח חשבון בגוגל מרצנט סנטר.


ולאחר שתגדירו את כל הדרוש שזה בגדול בעיקר פרטי העסק והגדרת הפיד יש לקשר בין שני החשבונות ובשלב זה אפשר לפתוח קמפיין שופינג.

הקימו קמפיין חדש בגוג אדס ובחרו יעד של מכירות כאשר סוג הקמפיין זה שופינג. בחרו את הפיד המתאים שהקמת במרצנט סנטר ויש לכם קמפיין שופינג בוויקס.


בשלב השני לאחר שצברנו גולשים רבים שצפו במוצרים שלכם ניתן לרדוף עם רימרקטינג דינמי גם באתרי וויקס וזו הבשורה הכי גדולה.

מה זה רימרקטינג דינמי?

נניח שגולש צופה בשני מוצרים: מכנס ריצה נייק וחולצת ריצה נייק.

המוצרים האלו ירדפו אחרי הגולש באתרי חדשות , אפליקציות ועוד...

המטרה להחזיר את הגולש שיבצע את ההזמנה.



נכתב על ידי ירון יוגב מומחה קידום חנות בוויקס בעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה לפרסום בגוגל החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page