איך לפרסם בגוגל אדס


איך לפרסם בגוגל אדס

טיפים לפרסום בגוגל אדס


פרסום בגוגל הוא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתה יכול לקבל כדי להרחיב את טווח החשיפה שלך, למצוא לקוחות חדשים ולהגדיל את העסק שלך. Google Ads (בעבר נקראה גוגל אדוורדס) היא פלטפורמת הפרסום המשוכללת ביותר בעולם, ועל ידי פרסום בגוגל העסק שלך תוכל להגיע לקהל רחב.


גוגל אדס מתפקדת כסוג של מכירה פומבית, אך בניגוד למכירה פומבית רגילה, לא רק הצעת המחיר חשובה - המכירה הפומבית לוקחת בחשבון את האיכות והרלוונטיות של מסעות הפרסום שלך. משמעות הדבר היא כי החוקים של המשחק שווים לכולם ולא רק למפרסמים שיש להם כיס עמוק.


המכירה הפומבית של Google Ads מתמקדת גם במילות המפתח. מפרסמים מזהים מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלהם ויציעו עליהם הצעת מחיר - ביד , תוך בחירת במחיר שהם מוכנים לשלם בכל פעם שמשתמש בגוגל לוחץ על המודעה שלהם. מכאן מגיע המונח "פרסום בתשלום לקליק".


כיצד לפרסם בגוגל אדס ?

פרסום בגוגל דורש חשבון Google Ads, שניתן ליצור בחינם. לאחר שפתחת את חשבונך, הגיע הזמן להבין כיצד להשתמש ב- Google Ads כדי להרחיב את העסק שלך!


תהליך של פרסום בגוגל אדס:


קבע את יעדי חשבונך

קבעו את הקהל שלכם

ערכו מחקר מילות מפתח

הגדר תקציבים והצעות מחיר

בנה את מבנה החשבון האופטימלי שלך

כתוב מודעות בעלות ביצועים גבוהים

צור דפי נחיתה יעילים

יישום מעקב המרות

הגדל את רשימות השיווק מחדש שלך

הפוך את האופטימיזציה להרגל


איך מתחילים לפרסם בגוגל אדס ?


בשביל להתחיל פרסום בגוגל אדס יש צורך לפתוח חשבון חדש בגוגל – Google Ads , לגוגל יש ליווי/תמיכה טלפונית ברמה טובה שתעזור לכם להקים קמפיינים וחדשים ולפתוח חשבון חדש. בשלב ראשון אם מדובר על פרסום בסיסי לא מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפרסום בגוגל אלא לפנות למוקד לפתיחת חשבון או להתקשר לטלפון 1-809-343-032


איך יודעים מה המחיר לקליק ?


הבשורות הרעות הן שלא ניתן לדעת במדויק מה המחיר המדויק לקליק , זה נכון שיש כלי למילות מפתח אבל הכלי הזה נותן אינדיקציה מאוד מאוד כללית ולעתים לא נותן מידע כלל, ולכן, כאשר מתחילים פרסום ממומן בגוגל אדס, חשוב לתת ביד (הצעה) גבוה יחסי ולבדוק מיקומים באמצעות כלי לתצוגה מקדימה וניתוח מודעות הקיים בתוך המערכת עצמה. מחיר הקליק משתנה כל הזמן ותלוי מאוד במתחרים שלכם ובביצועים של המודעה שלכם.


איך להקים קמפיין לפי היררכיה ?


החשבון עצמו הוא הרמה העליונה ביותר. בתוך כל חשבון קיימים קמפיינים. יש מפרסמים שמפעילים רק קמפיין אחד בכל זמן נתון, ואילו אחרים מנהלים קמפיינים רבים בו זמנית. בכל קמפיין קיימות קבוצות מודעות שונות, שכל אחת מהן מכילה בתורן מילות מפתח ייחודיות, טקסט מודעה ודפי נחיתה נלווים.


קמפיינים מסודרים לרוב לפי נושאים, כגון קידום חג או מכירה חזרה לבית הספר. בתוך כל קמפיין, קבוצות מודעות מסודרות לרוב לפי מוצרים או שירותים.


איך לבחור מילות מפתח בגוגל אדס?


מילות מפתח זה למען האמת האתגר הכי גדול בכל קמפיין בגוגל אדס, גוגל לאחרונה התחילו להסתיר את מילות המפתח שקיבלתם בקמפיין אך עדין כלי מילות המפתח או גוגל google suggest יכולים לתת מענה ראשוני בחקר מילות המפתח. בד"כ בכל קמפיין חדש מומלץ מאוד לבחון את אחוז ההקלקה או מעורבות באתר שזה אחד הפרמטרים הכי חשובים בבדיקת הביצועים של מילות המפתח. כיום גוגל ממליץ לפרסם בהתאמה רחבה מה שבעצם אומר שתקבלו הקלקות מאותה משפחה אך לא בהכרח קליקים מדויקים.


איך לכתוב מודעה בגוגל אדס?


מודעות בגוגל אדס זה שטח הנדל"ן שלכם, ככל שתהפכו את המודעה לבולטת יותר כך ישנו סיכוי שילחצו עליה. בגוגל יש מודעות דינמיות שמייצרות עשרות אפשרויות למערכת שלומדת באופן חכם מה הגולש מחפש ומה צריך להציג לו.


איך לבחור את הערוץ הנכון ?

בגוגל אדס יש כמה וכמה ערוצים איכותיים, רשת החיפוש הינה רשת סופר איכותית שבה המפרסמים יכולים להופיע בדיוק בזמן הנכון שהגולש מחפש ביטוי כזה או אחר, הערוץ הזה מתאים ללקוחות שיש להם תקציבים החל מ 60 שח ביום לפחות. בד"כ כן מגיעים לידים חמים מערוץ.


ערוץ דיסקברי הינו ערוץ מומלץ מאוד ולעיתים זה אס מנצח ! היתרון בערוץ זה שלקוחות שלכם מתייחסים לפיד שלהם כאל תוכן איכותי - הם הגדירו את תחומי העניין וסביר להניח שאם הם מקליקים על המודעה זו יהיה הקלקה סופר איכותית.


שיווק מחדש:

השיווק מחדש מגיע כרוץ משלים משלים לקמפיין שמכניס תנועה ומאפשר לנו לרדוף אחרי לקוחות שהגיעו לדף מסוים באתר או יצרו מעורבות באתר בנושא מסוים.



נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.