איך לשפר קמפיין פרסום בגוגל אדס

עודכן ב: 14 דצמ 2020




איך לשפר קמפיין פרסום בגוגל אדס



איך לשפר קמפיין דרך יעד עלות להמרה:


שימוש בהתאמה רחבה ביחד עם שיטות חכמות ואוטומטיות להצעת מחיר שמבוססות על למידה חישובית יכולות לתת תוצאות הרבה יותר טובות מקמפיין ידני שמבוסס לדוגמא על אופטימיזציה לעלות קליק. יעד עלות להמרה בד"כ זה קמפיין שמתאים לרוב המפרסמים המוכנים לתת לגוגל להחליט עבורם אך שיפור הקמפיין יכול להיות רק אחרי שנצבור וותק.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס באמצעות מעקב המרות ?


בכל קמפיין בגול אדס חשוב מאוד להטמיע מעקב המרות, אם מדובר על אתר תדמיתי כמובן שטלפון, טופס צור קשר, שליחת וואצאפ באתר הם המרות. באתר מכירות הוסף לעגלת קניות יכולה לשמש כפעולת ההמרה , רכישה, שליחת טופס צור קשר.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס עם מספר מודעות ?


מערכת הפרסום בגוגל גוגל אדס מאפשרת לנו לעלות מספר מודעות טקסט ברשת החיפוש ומספר מודעות ברשת המדיה.


ברשת החיפוש אפשר לעלות 3 מודעות שונות עם מסרים שונים כאשר אחת מהם לפחות יכולה להיות רספונסיבית לרשת החיפוש וגם שם אפשר לכתוב מספר כותרות.


ההמלצה שלנו ב GDN היא לייצר מודעה אחת רספונסיבית עם כמה כותרות וכמה תמונות.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס עם מילות מפתח שליליות ?


בכל קמפיין חדש בגוגל אדס חשוב כבר בשלב הראשוני להטמיע מילות מפתח שליליות ולבחור אותם באמצעות google suggest. פתיחת קמפיין טובה ביחס ההקלקה תוביל אותנו במהרה לציון איכות גבוה יותר ולכן יש משמעות עצומה להתאמה של מילות המפתח ביחד עם שלילה של מילות מפתח.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס באמצעות דף נחיתה ?


דף נחיתה רלוונטי ומעניין ומניע לפעולה עם תוכן עשיר ומותאם באופן מושלם למובייל זה אחד המדדים הכי חשובים בשיפור הקמפיין.


לעיתים אני מוצא את עצמי משנה מסרים בדף נחיתה, מעודד גולשים להשאיר פרטים לטובת קבלת הטבה מסוימת.


אלל תתפשרו על מהירות הטעינה של הדף ואל מעיצוב הנקי וממכובד. בנוסף מומלץ מאוד לתת מידע ושקיפות על החברה, כתובת, עובדים, ופרטים נוספים שיכולים לעניין אות הגולש- נניח שיש הסמכה מסוימת מומלץ להציג אותה.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס באמצעות וידאו ?


וידאו בעיני נחשב לשובר שוויון, מייצר אמינות גבוה, היכרות, ומעלה באופן ניכר את הסיכוי לעסקה. חשוב לצאת מאזור הנוחות ולייצר סרטונים עם ערך גבוה שהגולש יעריך.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס במהלך הקמפיין ?


אופטימיזציה לקמפיין בגוגל אדס הינו תהליך קריטי אחרת הקמפיין ידעך. במהלך האופטימיזציה אפשר ומומלץ למדוד פעולות שהם לא המרה ישירה כגון , גלילה של הגולש, זמן הביקור באתר, כמה דפים צפה ? ובעצם לנתח באמצעות גוגל אנליטיקס את הרלוונטיות של האתר ולקבל רעיונות לשפר את התוכן במקומות שיש בעיה.

בדפים שמחיר ההמרה יקר מאוד לבדוק את מילות המפתח ולשנות את התוכן בדף.


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל, בגוגל אורגני וביוטיוב ברמות הכי גבוהות

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם