top of page

טיפים לקמפיין בגוגל PPC



שיפור קמפיין גוגל אדס

קמפיין גוגל PPC

אם אני מנסה לזקק את כל הניסיון שצברתי ב PPC משפט אחד בעיני הדבר הכי חשוב זה הדיוק ! הדיוק חייב להגיע במילות המפתח וגם במסרים, אם זה לא יהיה שילוב מנצח הקפמיין גוגל לא ימריא.

בנוסף שינם הגדרות במערכת של גוגל שמאפשרות לנו לעקוב ולהציב יעד לגוגל אדס ולכן חשוב גם כאן לא נפספס דבר.


יעד עלות להמרה:


שימוש בהתאמה רחבה ביחד עם שיטות חכמות ואוטומטיות להצעת מחיר שמבוססות על למידה חישובית יכולות לתת תוצאות הרבה יותר טובות מקמפיין ידני שמבוסס לדוגמא על אופטימיזציה לעלות קליק. יעד עלות להמרה בד"כ זה קמפיין שמתאים לרוב המפרסמים המוכנים לתת לגוגל להחליט עבורם אך שיפור הקמפיין יכול להיות רק אחרי שנצבור וותק.


מעקב המרות ?


בכל קמפיין בגוגל אדס חשוב מאוד להטמיע מעקב המרות, אם מדובר על אתר תדמיתי כמובן שטלפון, טופס צור קשר, שליחת וואצאפ באתר הם המרות. באתר מכירות הוסף לעגלת קניות יכולה לשמש כפעולת ההמרה , רכישה, שליחת טופס צור קשר.


מספר מודעות


מערכת הפרסום בגוגל גוגל אדס מאפשרת לנו לעלות מספר מודעות טקסט ברשת החיפוש ומספר מודעות ברשת המדיה.


ברשת החיפוש אפשר לעלות 3 מודעות שונות עם מסרים שונים כאשר אחת מהם לפחות יכולה להיות רספונסיבית לרשת החיפוש וגם שם אפשר לכתוב מספר כותרות.


ההמלצה שלנו ב GDN היא לייצר מודעה אחת רספונסיבית עם כמה כותרות וכמה תמונות.


מילות מפתח שליליות


בכל קמפיין חדש בגוגל אדס חשוב כבר בשלב הראשוני להטמיע מילות מפתח שליליות ולבחור אותם באמצעות google suggest. פתיחת קמפיין טובה ביחס ההקלקה תוביל אותנו במהרה לציון איכות גבוה יותר ולכן יש משמעות עצומה להתאמה של מילות המפתח ביחד עם שלילה של מילות מפתח.


דף נחיתה


דף נחיתה רלוונטי ומעניין ומניע לפעולה עם תוכן עשיר ומותאם באופן מושלם למובייל זה אחד המדדים הכי חשובים בשיפור הקמפיין.


לעיתים אני מוצא את עצמי משנה מסרים בדף נחיתה, מעודד גולשים להשאיר פרטים לטובת קבלת הטבה מסוימת.


אלל תתפשרו על מהירות הטעינה של הדף ואל מעיצוב הנקי וממכובד. בנוסף מומלץ מאוד לתת מידע ושקיפות על החברה, כתובת, עובדים, ופרטים נוספים שיכולים לעניין אות הגולש- נניח שיש הסמכה מסוימת מומלץ להציג אותה.


וידאו


וידאו בעיני נחשב לשובר שוויון, מייצר אמינות גבוה, היכרות, ומעלה באופן ניכר את הסיכוי לעסקה. חשוב לצאת מאזור הנוחות ולייצר סרטונים עם ערך גבוה שהגולש יעריך.


איך לשפר קמפיין בגוגל אדס במהלך הקמפיין ?


אופטימיזציה לקמפיין בגוגל אדס הינו תהליך קריטי אחרת הקמפיין ידעך. במהלך האופטימיזציה אפשר ומומלץ למדוד פעולות שהם לא המרה ישירה כגון , גלילה של הגולש, זמן הביקור באתר, כמה דפים צפה ? ובעצם לנתח באמצעות גוגל אנליטיקס את הרלוונטיות של האתר ולקבל רעיונות לשפר את התוכן במקומות שיש בעיה.

בדפים שמחיר ההמרה יקר מאוד לבדוק את מילות המפתח ולשנות את התוכן בדף.


נכתב על ידי ירון יוגב קמפיין גוגל PPC.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page