top of page

איך לקדם אתר איקומרס בדיגיטל ?


קידום אתר מסחר

אין בעל עסק שהקים אתר איקומרס חדש ולא שואל את עצמו איך לקדם את האתר בדיגיטל ? אז קודם כל חשוב להבין אם יש לך עסק לא מקוון? אם התשובה חיובית האסטרטגיות להעברת תנועה לחנות e-commerce שלך יכולות להיות שונות לחלוטין.

מרגע שהקמת את החנות און ליין שלך, תוכל להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים מאי פעם - ותהיה לך שליטה מלאה על חווית הקנייה שלהם.

במאמר זה, נעבור על כמה מהדרכים הטובות ביותר עבורך לקדם את אתר האיקומרס שלך בפני לקוחות שרוצים לקנות.

נשקול לא רק כיצד להוביל תנועה לאתר שלך, אלא גם כיצד לשלב שיווק בין החנות המקוונת שלך לעסק הלא מקוון שלך כדי להפיק את המרב מכל הערוצים.


יצירת תנועה לחנות איקומרס


מומלץ לחשוב על שיווק אתר האיקומרס שלך במונחים של שלושה קהלים עיקריים:


אנשים שקנו בעבר או לפחות יודעים על החנות שלך.

אנשים שמחפשים את סוג המוצר שאתה מציע.

אנשים שהיו רוצים את המוצר שאתה מציע אילו ידעו עליו.

למרות שזוהי דרך פשטנית לחשוב על זה, גישה משולשת זו יכולה לעזור לך לחשוב על פעילויות השיווק השונות שלך וכיצד ניתן לחלק את התקציב שיווק וקידום שלך.


עבור הקהל הראשון שלך, אנשים שיודעים עליך, כדאי שיהיה לך תקשורת ישירה אליהם - באמצעות דוא"ל ביחד עם שיווק תוכן באמצעות מדיה חברתית.


עבור הקהל השני שלך, תצטרך למצוא דרכים לגלות את המוצרים שיש לך שעונים על הצרכים שלהם. זה יכול לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), יצירת תוכן (כמו בלוגים) ושיווק ופרסום במנועי חיפוש.


ולקהל השלישי שלך, תצטרך לחשוב במונחים של מודעות למותג. האם אתה מציע פתרון לבעיה שהם עדיין לא יודעים עליה? או שמא קהל היעד שלך משתמש בפתרון של מתחרה?


לאחר הקמת חנות המכירות שלך, תוכל להתחיל לקדם את האתר שלך לקהל הלקוחות הקיים שלך ולהציג את את האתר שלך גם מול לקוחות עם כוונות רכישה גבוה.



טקטיקות לקידום חנות איקומרס


משיווק ללקוחות קיימים ועד לגיוס לקוחות חדשים, בואו נסתכל על חמישה טקטיקות שבהן תוכלו להשתמש כדי למשוך תנועה לחנות e-commerce החדשה שלכם.


1. השתמש ברשימת הדוא"ל שלך.

אפילו בחנות פיזית, חשוב שתהיה לך אסטרטגיית שיווק חזקה בדוא"ל. אספו כמה שיותר כתובות דוא"ל - לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, אנשים שמתעניינים באירועים שלכם וכו'. כשתשיקו, תוכלו לשלוח דוא"ל לכל האנשים האלה כדי להודיע להם שהם יכולים לבקר בחנות שלכם באינטרנט .


זה יכול להיות זמן טוב לשקול להציע הנחת הפניות כדי לעודד לקוחות לשתף את האתר שלך עם חברים ובני משפחה.


דוא"ל ממשיך להיות אחד מכלי השיווק היעילים ביותר בארגז הכלים של מסחר אלקטרוני, אז וודא שאתה ממשיך לאסוף כתובות דוא"ל באתר שלך. מותגים מסוימים משתמשים בתיבות קופצות כדי לבקש מהמשתמשים להזין את כתובות האימייל שלהם בתמורה לקידום קטן, כמו 15% הנחה על הרכישה הראשונה או משלוח חינם.


שיווק אתר איקומרס במדיה חברתית

עם הקמת האתר איקומרס שלך, תרצה לנצל כל הזדמנות כדי להגביר את המעורבות של הלקוחות שלך. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר היא להשקיע בערוצי המדיה החברתית, ולוודא שיש שם תמונות מגניבות ואיכותיות וסרטונים מרתקים.

הגדל את תדירות הפוסטים שלך והשקע קצת יותר זמן ביצירת תוכן ויזואלי עשיר וסרטונים קצרים ומושכים. הגברת המעורבות עם העוקבים שלך מגדילה את הסיכוי למודעות למותג. עודדו שיתוף, ושלבו תוכן שנוצר על ידי משתמשים.


איך לקדם אתר איקומרס בגוגל אורגני?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כוללת הרבה דברים, וניסיון אגרסיבי לבצע אופטימיזציה יכול להוביל אותך למקומות פחות טובים מבחינת גוגל והגולש. הנה כמה דברים שכדאי לזכור אם אתה רק מתחיל:

שים את עצמך תמיד בראש של הלקוח - איך קהל היעד שלך מדבר על המוצרים שלך, ומה הוא רוצה לדעת?

שימו לב לתוכן בדף המוצר, תוכן בדף מתייחס לכותרות ולתיאורים של המוצרים וכמובן לתמונות.

מטא תגים חשובים גם כן. תגי כותרת, שהם כמו כותרות למנוע חיפוש, עוזרות למנוע החיפוש להבין על מה כל עמוד. לכל עמוד באתר שלך צריך להיות תג כותרת ייחודי משלו. תיאורי מטא הם סיכומים קצרים של כל עמוד. כאשר האתר שלך מופיע בדף תוצאות של מנוע חיפוש, המשתמשים יראו את תג הכותרת ואת המטא-תיאור שלך לפני כל דבר אחר.


גוגל אדס לאיקומרס

השימוש בגוגל אדס לשיווק במנועי חיפוש נותן לך הזדמנות להציע הצעות מחיר על מילות מפתח מסוימות, כך שתוכל להופיע ראשון בדפי התוצאות של מנוע החיפוש. השגת "המקום העליון" הוא מעל התוצאות האורגניות של גוגל.

פרסום בגוגל שופינג הוא דרך מצוינת לפרסם את האתר שלך מכיוון שהוא אינו דורש שום עיצוב ויכול להיות יעיל מאוד בהכנסת תנועה חדשה.

כדי ליצור קמפיין פרסום בגוגל שופינג, תצטרך ליצור חשבון Merchant Center, שמספק לגוגל מידע על המוצרים שלך, כמו תמונות, תיאור, ומחיר. לאחר מכן, תוכל ליצור קמפיין פרסום בחשבון גוגל אדס שלך ולקשר אותו לחשבון Merchant Center שלך.


פרסום איקומרס בסושיאל

מדיה חברתית היא מקום מצוין למקד את הפרסום שלכם מכיוון שידוע שגם הלקוחות שלך מבלים זמן רב בפלטפורמות חברתיות. אם הייתם הולכים לקנות שלט חוצות ענק, באיזה כביש יהיה הכי טוב לשים אותו?

אם הקהל שלך מבלה הרבה זמן באינסטגרם אבל לא בטיקטוק, תרצה למקד את ההקמפיין שלך באינסטגרם.


אתה יכול להשתמש בתמונות ובסרטונים, אבל התחל בקטן. מודעת תמונה יכולה להיות דרך מצוינת להציג את המוצר שלך בפני אנשים חדשים. נסה תמונות פשוטות ומרתקות של המוצר שלך ובהמשך תוכלו לשלב קמפיין קטלוג בפייסבוק או בטיקטוק.



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page