top of page

איך לקדם עסקים בגוגל


איך לקדם עסקים בגוגל

אז פתחתם עסק, בניתם אתר אינטרנט ועכשיו לחלק הכי חשוב והוא הפרסום והקידום.

רבים כבר מבינים שפרסום הוא לא הוצאה, פרסום הוא השקעה.

למה השקעה ?

כי בניגוד להוצאה, כאשר אתה עושה קמפיין פרסום נכון זו השקעה שמניבה הכנסה. הכנסה אשר

בדרך כלל עולה על הכסף שהשקעת.

אם אתם מבינים את זה ומבינים שהיום זהו עולם דיגיטלי והפרסום הכי אפקטיבי הוא בדיגיטל ,

בואו נדבר קצת על איך לקדם עסקים בגוגל ?


למה גוגל ?


כי בגוגל יש 3.5 מיליארד חיפושים ביום, זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

בגוגל יש שני אפיקים שנחשבים לפופולריים ביותר: גוגל אורגני וגוגל ממומן.


אז מה ההבדל בין פרסום בגוגל אורגני לבין פרסום בגוגל ממומן ?


גוגל אורגני הוא למעשה כלי מבוסס תוכן. מה הכוונה ? גוגל מקדמת באופן טבעי ובאופן הדרגתי

אתרים בעלי תוכן מעודכן ורלוונטי שהגולשים מביעים בו עניין.


לדוגמא, אם אני סובל מחרדת נהיגה ואני מחפש בגוגל מאמרים במילות החיפוש "כיצד ניתן

לטפל בחרדת נהיגה?", גוגל יציג לי בעמוד הראשון תכנים רלוונטיים מאתרים שונים הקשורים

לחרדת נהיגה. חלק מהאתרים יהיו של קופות חולים המסבירות על התופעה, חלק על מחקרים

בתחום, חלק מהתוצאות יראו סרטונים בנושא ורק חלק יציגו מאמרים של מטפלים למיניהם אשר

עוסקים בתחום זה ומציעים לכם את שירותיהם.


הגולש אשר נתקל במאמרים הללו יכול להקליק עליהם והמפרסם אינו נדרש לשלם עבור הקליק.

נשמע טוב נכון? אז מה הבעיה בעצם ?

הבעיה היא שהאלגוריתם של גוגל כפי שציינתי מקודם מקדם לא רק עסקים ולא רק מטפלים. הוא

נותן רב גוניות של תוצאות, מה שלא מבטיח למפרסם שהאתר שלו יהיה בעמוד הראשון של גוגל.

מעבר לזה, לוקח זמן רב על מנת להגיע לתוצאות טובות בקידום האורגני ויש צורך בהמון המון

תוכן מעודכן ורלוונטי, ובואו נודה על האמת, בעלי העסקים אין להם לא את הזמן לכתוב מאות

מאמרים ואין להם את הסבלנות לחכות חודשים על גבי חודשים בכדי לראות תוצאות באפיק זה.

אז מה עושים ? גוגל ממומן נותן מענה בדיוק לזה!

כמו שציינתי, כולנו רוצים תוצאות מהירות כבר מחר בבוקר.

לכן, האפיק הפופולרי ביותר לפרסום עסק בגוגל לקבלת לידים איכותיים הוא גוגל ממומן.

אז איך עובד קמפיין לידים בגוגל אדס ?

בוא נאמר שאתה עורך דין פלילי בנתניה ואתה מעוניין לקבל ליידם מה אתה עושה?

האופציה היחידה היא להופיע בגוגל חיפוש.


מנהל הקמפיין שלך מגדיר את מילות המפתח כגון: "עו"ד פלילי בשרון", "עו"ד פלילי מומלץ" "עו"ד

פלילי בנתניה", "עורך דין פלילי סמים" וכך הלאה ומשקיע את הכסף שלך בקליקים שמניבים יותר

פניות.

גולש, שזקוק לעורך דין פלילי באזור השרון ומקיש בגוגל חיפוש "עורך דין פלילי בשרון" או "עורך דין

פלילי בנתניה" או ביטוי אחר שמנהל הקמפיין קידם, יתקל במודעה שלך ויש סיכוי טוב שישאיר

פרטים בטופס "צור קשר". הנה דוגמא פשוטה לליד חם.

למה ליד חם? כי יש את הצורך, יש את נותן השירות, הלקוח הפוטנציאלי השאיר לך פרטי התקשרות

וכל מה שנותר לך זה לשכנע אותו שאתה מקצועי ויודע את העבודה.

אז אם אתה רוצה לקבל לידים איכותיים באופן מידי ולא לחכות שהאלגוריתם של גוגל יחליט לקדם

אותך, גוגל ממומן זה הכלי בשבילך!

שכחתי להזכיר שכמובן על כל הקלקה משלמים כסף, אבל מחיר הקליק בדרך כלל הוא נמוך אם מנהל הקמפיין שלך מקצועי, הוא ידע לקדם אותך בביטויים פחות יקרים שעדיין יכולים להניב לך לידים איכותיים וחמים.



נכתב על ידי ירון יוגב העוסק שנים רבות באיך לקדם עסקים בגוגל

נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page