שיווק דיגיטלי חנות תכשיטים

תכשיטנות זו אמנות ואמנים אוהבים להתעסק ביצירה שלהם ולא בשיווק התוצרים.

מי שבוחר להתפרנס מהאמנות שלו ולהרוויח כסף, חייב לחשוב גם על הפן הזה.

במידה ואתם חושבים להקים עסק או שכבר יש לכם עסק או אתר מכירות בתחום התכשיטים, הבשורה הטובה היא שאפשר די בקלות לגרוף ממנו רווחים משמעותיים נוספים עם השקעה כספית מינימלית. שיווק דיגיטלי חכם ידע להפוך גולשים שהגיעו בפעם הראשונה לאתר שלכם ועדין לא בשלים לבצע הזמנה ללקוחות משלמים ואפילו ללקוחות חוזרים.


שיווק דיגיטלי חנות תכשיטים
שיווק דיגיטלי חנות תכשיטים

כפי הנראה, במידה ותפנו אל משרדי פרסום ותבקשו הצעות מחיר, יהיו לא מעט משווקים או משרדי פרסום שימליצו לכם כל תקציבי פרסום גבוהים יחסית זאת על מנת להגדיל את סיכוי ההצלחה שלכם ושלהם, לטענתם ישנו רף מסוים של כניסה לעולם הדיגיטלי. זאת לא חכמה גדולה, כי אחוז הרווחיות שלכם ישחק עד כדי יעלם לחלוטין.

רוב גדול של משרדי הפרסום ימליצו לכם על שיווק ופרסום דיגיטלי בפייסבוק או בגוגל ומעט מהם ידעו לתת לכם גם את הפתרון של גוגל שופינג.

מהי אם כך הדרך הנכונה ביותר להתחיל בשיווק ופרסום דיגיטלי בתחום התכשיטים בהנחה שאין לכם תקציבים גדולים? התשובה היא בניית פתרון משולב, מעין תמהיל נכון של ערוצים שיוכלו לקחת את העסק שלכם קדימה.

קמפיין לחנות תכשיטים

בשלב הראשון מומלץ מאוד לפתוח חשבון גוגל אדס לטובת הקמפיין ולהתמקד בערוצים שיכולים להביא תוצאות כבר בשלב הראשון.

קמפיין לחנות תכשיטים חדשה צריך להתחיל עם מטרות צנועות באופן יחסי כמו הנעה לפעולה כגון: שלחו וואטסאפ וקבלו קופון הנחה.


גם כאן נשאלת השאלה איך בעצם אפשר להגיע בול לקהל היעד שלכם שישלח לכם וואטצאפ ?


אפשר ורצוי להתחיל עם קמפיין דיסקברי שיאפשר לנו תוך זמן יחסית קצר להגיע לתוצאות טובות ויאפשר לנו להבין איזה גילאים הם הכי רלוונטיים והאם ישנה משמעות למעמד הפיננסי של הלקוח.

קמפיין דיסקברי

אחד הכלים הכי חזקים שמאפשר לנו להגיע לקהל שיש לו כוונת רכישה הוא קמפיין דיסקברי. הקהלים שהקמנו בקמפיין דיסקברי הם הקהלים הרלוונטיים ביותר למוצר שאנו מוכרים וזאת משום שאלו בעצם לקוחות שחיפשו בזמן האחרון תכשיטים לרכישה ונמצאים כרגע ביוטיוב , בגימייל או בערוץ הדיסקבר של גוגל.


על מה כדאי להקפיד?

תחום התכשיטים הוא תחום שנחשב למאוד אסתטי באופן טבעי, ולכן חשוב שהמפרסם יקפיד על צילום תמונות אווירה ברמה גבוהה ורצוי גם לשלב דוגמנית. התמונות חייבות לשדר יוקרה, איכות ואסתטיקה.


ביקורות של לקוחות

כדי לשפר את יחס ההמרה באתרי תכשיטים ובכלל באתרי מסחר, מומלץ מאוד להשקיע בביקורות ובהמלצות של לקוחות עבר.

ביקורות בווידאו או ביקורות המגיעות מגוגל עסקים מוסיפים אמינות רבה לאתר ומחזקות את TRUST של הגולש במותג.

חשוב מאוד לפתוח כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנס על מנת שהאתר יופיע גם בתוצאות האורגניות של גוגל.

גולשים רבים יבדקו את שעות הפעילות של החנות הפיזית, מיקום החנות ודרכי הגעה.

כרטיס חינמי של עסק בתחום התכשיטים בגוגל מיי ביזנס הכולל גם ביקורות של לקוחות ודירוגים טובים יכול לחזק הרבה יותר את אמינות המותג ובסופו של דבר להגדיל את כמות המכירות.


דף אודות

בעלי אתרים לא מייחסים חשיבות גבוהה לשילוב של דף אודות באתר. דף אודות טוב הוא דף שמפרט מידע נוסף על בעל העסק.

רצוי מאוד להשקיע באודות ולהטמיע שם גם תמונה של בעלת או בעל העסק ביחד עם סרטון מגניב.

בצורה זו הלקוח מתחבר גם לעסק ולאומן וזה חלק בלתי מבוטל מקבלת החלטת רכישה.


נכתב על ידי ירון יוגב

מומחה לפרסום ושיווק אתרי מסחר בתחום התכשיטים החל משנת 2008. נשוי + 3, גר באבן יהודה.


ירון יוגב מומחה גוגל אדס

ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל

+

פרסום ביוטיוב