top of page

איך בונים דף נחיתה

בעלי עסקים רבים משקיעים אלפים ועשרות אלפי שקלים בבניית אתרי אינטרנט נוצצים, כשלמעשה

מטרתם העיקרית היא להביא פניות.

שלא תבינו לא נכון, אני לא שולל את הצורך של הקמת אתר אינטרנט, אך השאלה היא מה התקציב ויותר

חשוב, מה המטרה. אז נשאלת השאלה איך בונים דף נחיתה ?


איך לבנות דף נחיתה

לאורך שנות ניסיוני הרבות, ראיתי דפי נחיתה בעלויות זניחות שהצליחו להביא ליחס המרה גבוה ביותר.

לכן, גם אם יש לך אתר אינטרנט, לעיתים קרובות מנהל הקמפיין ימליץ לך על הקמת דף נחיתה.


במידה ועדיין אין לך אתר, חכה ואל תמהר, כי אם המטרה שלך היא אך ורק יחס המרה גבוה, יכול להיות

שמנהל הקמפיין שלך יוכל לחסוך לך אלפי ועשרות אלפי שקלים ובמקום אתר אינטרנט יקר, יציע לך

להסתפק בדף נחיתה.

במאמרי זה אנסה לתת מספר דגשים לגבי דף הנחיתה, מעין "עשה ואל תעשה" או במילים אחרות איך לבנות דף נחיתה ?


ישנם עמודי נחיתה קצרים וישנם ארוכים.

עמוד קצר ללא גלילה צריך להיות מאוד מאוד ממוקד.

עמוד ארוך למרות מה שנוטים לחשוב, בדרך כלל לא יעזור למכירה. למה הוא כן יעזור ? לאיכות הלידים.

כאשר יש עמוד נחיתה ארוך המלווה באינפורמציה לגבי השירות/המוצר, בהמלצות ואפילו בסירטון,

זה גורם להבשלת הגולש, ומה שנקבל זה לידים יותר איכותיים.

כאשר אנו מקימים דף נחיתה, צריכה להיות לו מטרה כלשהי, מה שנקרא "הנעה לפעולה".

הנעה לפעולה יכולה להיות פנייה אל בעל העסק בווצאפ, השארת פרטים וכיו"ב.

מומלץ תמיד ליצר בדף הנחיתה טופס השארת פרטים. יש להקפיד שטופס זה יהיה מאוד קצר ותמציתי

על מנת שהגולשים לא יתעייפו ויתייאשו בדרך.

בנוסף, אני ממליץ לעשות מה שנקרא "פריז" על טופס יצירת הקשר, וזאת על מנת שהגולש בכל עת

(גם אם הוא גולל למטה) יוכל להיכנס בקלות לדף צור קשר ולהשאיר פרטים.


נראות דף הנחיתה

כאשר אנחנו מדברים על נראות עמוד הנחיתה, אנחנו מדברים על מספר עקרונות פשוטים שיש

לעקוב אחריהם:

כותרת ראשית עליונה

כותרת משנית תחתונה

פיסקת תיאור שבאה לשפוך אור על השירות או המוצר.

טופס צור קשר


איך בונים דף נחיתה

הדף צריך להיות מאוד נקי וברור ולא עמוס בפרטים.

אנו נוטים להשתמש במה שנקרא "מבחן 4 השניות". זהו פרק הזמן שלוקח לאנשים לגבש החלטה,

ולכן המסר חשוב לעבור בצורה מאוד ברורה.

כמובן שבהמשך הדף ניתן להרחיב לגבי התועלות ולהוסיף המלצות.

גלריית תמונות או סרטון תמיד מוסיפים ומגבירים את אמון הגולש.


בנוסף, ניתן להוסיף מלל כגון שאלות נפוצות, וזאת על מנת למנוע פניות מיותרות של קהל לא רלוונטי.

עדויות וציטוטי גולשים אחרים בנוגע למוצר או לשירות מגביר את האמון של הלקוח הפוטנציאלי ולכן אני

ממליץ להוסיף. לסיכום, אני בהחלט חושב שכדאי להוסיף את האודות, אשר מספר עליך בעל העסק – קצת רקע וניסיון, וזאת על מנת שהגולשים יוכלו להתחבר אליך גם באופן אישי.


לסיכום, אני אתן מספר דגשים לגבי דף נחיתה במחשב לעומת דף נחיתה במכשיר הסלולרי.


כיום, רוב רובם של האנשים גולשים במכשיר הסלולרי שלהם ולא במחשב, ולכן, חייבים לדאוג שדף הנחיתה

יותאם למכשיר הסלולרי.


יש אתגרים רבים כאשר אנחנו מדברים על התאמת עמוד הנחיתה למובייל כגון, המסך הוא קטן,

המסרים השיווקיים שאנו יכולים להעביר צריכים להיות מתומצתים, הכותרות צריכות להיות קטנות ויש

לזכור שמכשיר הסלולר לא תמיד הוא נוח ליצירת קשר.


חשוב מאוד לדעת, שכל שינוי בדף הנחיתה במובייל לא משנה את עמוד הנחיתה במחשב.

שונה הדבר במצב הפוך. במידה ואנו עושים שינוי בדף הנחיתה במחשב, חל שינוי אוטומטי בדף הנחיתה

במובייל.


לסיכום, דף נחיתה הינו כלי נהדר לבעל עסק אשר רוצה לקדם את העסק שלו באמצעות גוגל אדס.

הוא זול, ניתן להקים אותו תוך מספר ימים מועט, והוא עושה עבודה טובה מאוד בכל הקשור ליחס

ההמרה ולקבלת לידים איכותיים.

אז, לפני שאתם ממהרים ובוחרים בנכס דיגיטלי כלשהו לצורך הפרסום הדיגיטלי שלכם, תתייעצו

עם מנהל הקמפיין שלכם ותבינו מייד איך בונים דף נחיתה .



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page