top of page

גוגל אדס עזרה


עזרה בניהול קמפיין גוגל אדס

במהלך השנים נתקלתי במאות מפרסמים המאפשרים לחשבון גוגל אדס שלהם לרוץ ללא עזרה וללא בדיקת המרות וללא ניהול מקצועי שמעולם לא חיפשו עזרה מקצועית או שקיבלו עזרה לא מקצועית שלא קידמה אותם בכלום.

חלק מהמפרסמים היו יכולים לחסוך עשרות אלפי ש"ח אם היה להם את הרצון לקבל עזרה בניהול החשבון שלהם.

כמשהו שניהל קמפיינים במאות מיליוני ש"ח יש לי רצון עז לעזור לעסקים קטנים ולהגיע איתם לתוצאות שיאפשרו להם לצמוח ולגייס לקוחות חדשים ואף להגדיל תקציבים.


גוגל אדס (Google Ads) הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי. אך מעבר ליכולת ליצור פרסומות ולטרגט, קיימת צורך בהבנה רחבה ובניסיון גדול של כיצד לנהל ולייעל את הקמפיינים. בפוסט זה, נדון בארבעה נושאים מרכזיים שיכולים לשפר באופן משמעותי את התוצאות שלך: ניהול שותף, מעקב המרות, טרגוט נכון וכתיבת תכנים ביחד עם דף נחיתה מתאים.


עזרה בגוגל אדס בהבנת הצרכים

ניהול חשבון אינו רק בדיקת תקציבים, הוא כולל גם הבנת הצרכים והאתגרים שלכם בשוק הספציפי שאתם נמצאים. כך ניתן לייעל את הקמפיין ולהבטיח שהוא יתאים בצורה מושלמת לצרכים שלכם.


עזרה במעקב המרות

מעקב אחר המרות הוא חיוני להבנת הROI (תשואה על ההשקעה) של הקמפיין. יש להגדיר מטרות המרה ברורות ולהשתמש בקוד ההמרות של גוגל אדס.


עזרה בטרגוט בגוגל אדס

הגעה לקהל הרלוונטי בזמן הנכון ובמקום הנכון היא המפתח להצלחה. יש להשתמש באפשרויות טירגוט חכמות, כולל טירגוט גיאוגרפי, טירגוט לפי ימים ושעות, ואפשרויות טירגוט נוספות.


עזרה בכתיבת תכנים ודף נחיתה

פרסומת מוצלחת חייבת להוביל לדף נחיתה מוצלח. ולכך יש להשקיע בכתיבת תכנים כדי להעלות את שיעור ההמרה. תוכן לא איכותי ולא מעניין יגרום לגולש לנטוש את האתר במהירות.

אחת הדרכים לבדוק את התנהלות הגולשים היא באמצעות תוכנה שמקליטה את סגנון הגלישה באתר של הגולש ומאפשרת לנו להבין היכן הבעיה ומדוע האתר או דף הנחיתה לא ממיר.


להלן מספר טיפים

  • בחרו את מילות המפתח הנכונות: מילות המפתח הן היסודות של קמפיין חיפוש בגוגל אדס. עליכם לבחור מילות מפתח רלוונטיות לחיפוש של קהל היעד שלכם. תוכלו להשתמש ב-Google Keyword Planner כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות אך חשוב לציין שזו רק ההתחלה בפועל כאשר עובדים עם מילות מפתח רחבות תקבלו חשיפות במגוון רחב של מילות מפתח.

  • הגדירו את הצעות המחיר שלכם: הצעות המחיר שלכם קובעות כמה אתם משלמים בכל פעם שמישהו מקליק על המודעה שלכם. חשוב לקבוע הצעות מחיר תחרותיות, אך לא גבוהות מדי. אפשר להתחיל עם מקסימום קליקים עם הגבלת מחיר הקליק את תוך זמן קצר לשנות את האסטרטגיה ליעד עלות להמרה.

  • השתמשו במודעות שימשכו תשומת לב: מודעות גוגל אדס צריכות להיות קצרות, תמציתיות וענייניות. עליהן להכיל מסר ברור שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם.

  • השתמשו ב-Ad extensions: Ad extensions הן תכונות נוספות שניתן להוסיף למודעות שלכם. Ad extensions יכולות לעזור לכם למשוך יותר תשומת לב למשתמשים ולשפר את ביצועי הקמפיין שלכם.

  • השתמשו ב-Ad schedules: Ad schedules מאפשרים לכם לבחור מתי יוצגו המודעות שלכם. תוכלו להשתמש ב-Ad schedules כדי להציג את המודעות שלכם בזמן שבו קהל היעד שלכם פעיל יותר.

  • השתמשו ב-Negative keywords: Negative keywords הם מילים או ביטויים שאינכם רוצים שיהיו קשורים לקמפיין שלכם. Negative keywords יכולים לעזור לכם להימנע מהצגת המודעות שלכם למשתמשים שאין להם עניין במוצרים או בשירותים שלכם.


עזרה בגוגל אדס חיונית לכל מפרסם וזה לא חשוב כמה הוא מכיר את המערכת. באמצעות בינה מלאכותית נוכל לספק לכם גם תכנים מעולים. אם אתם מחפשים עזרה של מומחה גוגל אדס, אני כאן כדי לעזור. צרו קשר עוד היום וגלו איך ניתן להגיע להצלחה בקמפיין גוגל אדס שלכם.


יתרונות של עבודה עם סוכנות לניהול Google Ads

אם נתקלת בשיעור פניה נמוך או חסר לך ידע במערכות גוגל אדס, אלו הסימנים הראשונים שאתה זקוק לשירותים ועזרה של סוכנות לניהול החשבון שלך.


  1. מהירות השינויים ב-Google: עם שינויים תדירים באלגוריתם דירוג של גוגל ובהצעות של המתחרים שלך, סוכנות יכולה להבטיח שהמערכות שלך תמיד יהיו עדכניות ורלוונטיות.

  2. שותפות מוסמכת עם Google: סוכנויות אלו הן בדרך כלל שותפים מוסמכים של Google, וכך הן מציעות יתרון משמעותי בניהול ובייעוץ עם אנשי גוגל.

  3. תובנות מבוססות נתונים: סוכנות כזו יכולה להמיר נתונים מהפלטפורמה לתובנות פעילות, וליישם אותן בצורה ממומקדת.

  4. מומחיות בתעשייה: סוכנויות אלו מציעות ידע רחב ועזרה הכולל גם אסטרטגיות מתקדמות וטרנדים חדשים.

  5. מעבר לניהול Google Ads: סוכנות רואה את התמונה הגדולה ומציעה פתרונות רחבים יותר בתחום השיווק הדיגיטלי.

  6. יציבות ואמינות: סוכנות מציעה יציבות בניהול המערכות, גם במקרה של שינויים או היעדרות של צוות השיווק שלך.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page