לידים לחברות ניקיון



לידים לחברות ניקיון

שיווק דיגיטלי לחברות ניקיון


חברות ניקיון מחפשות כמו רוב העסקים, לקוחות קבועים, עם יכולת תשלום גבוהה.

כאשר מדובר על מקומות גדולים כמו רשות שדות התעופה, בתי חולים ובתי ספר, הרי

שהדברים שם יותר מסובכים והדבר נעשה בצורה של מכרזים.

אנחנו רוצים להתמקד בחברות ניקיון שפועלות במגזר הפרטי ומעוניינות לספק שירותים

לעסקים ולחברות פרטיות ולא ציבוריות.

אחד המגזרים האטרקטיביים ביותר אליו שואפות להגיע חברות הניקיון הוא מגזר ההייטק וזאת מכמה סיבות:

1. מדובר בחברות עם יכולת תשלום מעולה

2. חברות אלו בדרך כלל מחפשות את הנוחות ולא את הזול ביותר, כך שברוב המקרים, הן גם רוכשות את חומרי הניקיון והכלים המתכלים מחברת הניקיון – מה שמגדיל את הכנסת חברת הניקיון באופן ניכר.

3. מכיוון שלרוב חברות ההייטק אין בעיית תזרים, הן מתחילות עם חברות הניקיון בהיקף מסוים ואם הן מרוצות כמעט תמיד הן יגדילו את היקף ההעסקה.

4. מוסר התשלומים בחברות אלו הוא גבוה ביותר

5. חברות ההייטק עובדות המון בשיטת ההמלצות. במידה וחברה כלשהי מרוצה מחברת הניקיון שלה, היא כמעט תמיד תפרגן ותמליץ לחברות אחרות להשתמש בשירותיה. כלומר, זה פתח להתרחבות לעוד חברות.

נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר להגיע ללידים ובכלל לשווק חברות ניקיון.

כאשר אנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי לחברות ניקיון, אנחנו בעצם יכולים לפנות למספר

ערוצים אשר יכולים לייצר לידים רלוונטיים.

לשם הדוגמא, אם אנחנו באמת מכוונים לחברות הייטק, אנחנו יכולים לשווק באמצעות קמפיין

פייסבוק ממוקד ולטרגט בעלי עסקים בהרצליה פיתוח אשר מנהלים דף עסקי בפייסבוק.

באופן זה, יש סיכוי טוב להגיע לחשיפה אצל קהל היעד – חברות הייטק באיזור הרצליה.

דרך נוספת היא באמצעות הלינקדין.

אנחנו צריכים לחשוב מי בחברה אחראי על תחום הניקיון. בדרך כלל, זה בתחום אחריותה של

מנהלת המשרד. אנחנו נעשה בלינקדין פילוח לפי בעלי תפקיד וגודל חברה וכך נוכל להגיע

אל אותן מנהלות משרד בחברות הייטק – קהל היעד שלנו.

מעבר לפייסבוק וללינקדין, הייתי מציע להקים דף נחיתה המסביר על השירותים אותן חברת

הניקיון מציעה ולהקים קמפיין גוגל באמצעות משווק דיגיטלי אשר יעשה אופטימיזציה של

ביטויים ומילות מפתח.

מטרת קמפיין גוגל היא שבכל פעם שחברה/מנהלת משרד תחפש ביטוי כגון : "חברת ניקיון מומלצת

בשרון" ,"ניקיון במשרדי הייטק" , "ניקיון משרדים במרכז" או ביטויים דומים, תקפוץ המודעה,

מנהלת המשרד אשר מחפשת את השירות תקליק על המודעה, תשאיר פרטים בטופס "צור קשר"

וכך נקבל מה שנקרא "ליד חם".

כמובן, שבמידה ומכוונים ספציפית לסוג חברות מסוים, ניתן אף בכותרת של המודעה אשר נמצאת

בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש לציין ספציפית "חברת ניקיון למשרדי הייטק", ואז הסיכוי שחברות

הייטק יקליקו על המודעה של אותה חברת ניקיון גדולה יותר מאשר שיקליקו על מודעה של חברה

מתחרה.


נכתב על ידי ירון יוגב משווק דיגיטלי ובעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה שיווק דיגיטלי לאירועים החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


Something Isn’t Working…

Refresh the page to try again.Error: 7dd4099522d54a349a70f5f94e26e2fb
ירון יוגב מומחה גוגל אדס

ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל,

שיווק דיגיטלי 360° 

An error occurred. Try again later

Your content has been submitted

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם