קמפיין דיגטלי



לשווק מוצר חדש


אז הקמתי לי עסק חדש, השקעתי במחקר ופיתוח, בייצור ובעיצוב, וכעת יש לי מוצר מהפכני שלא קיים

בשוק. פיתחתי צמיד לילדים שמתריע כאשר קיימת סכנת טביעה.

מה עכשיו ? איך אפשר לשווק בדיגיטל? איזה קמפיין נכון עבורי בדיגיטל ?

איך אני מעלה את המודעות והחשיפה של הצרכנים לקיומו של המוצר הייחודי שפיתחתי ?

איך אני מייצר נוכחות דיגיטלית איכותית?

איך אני מגיע לקהל פוטנציאלי שזקוק למוצר שפיתחתי ?

צורך במוצר יש, אבל אם מדובר במוצר חדש שאף אחד לא מכיר, הרי שאף אחד גם לא יחפש אותו בגוגל.

אז מה הדרך הנכונה להתחיל ובאיזה ערוץ פרסום לבחור ?


השלב הראשון בפרסום מוצר חדש בעסק ובדיגיטל, הינו לחשוף אותו לעולם כדי שאנשים ידעו על קיומו,

ולא סתם אנשים, אלא אנשים שהם קהל היעד שלי ונמצאים בדיגיטל.

בדוגמא שלנו, נרצה לפנות להורים לילדים בני שנתיים עד חמש. לא משנה לנו מאיזה מעמד כלכלי

הם (מדובר במוצר שווה לכל כיס וכמובן שאין מחיר להבטחת הבריאות של ילדינו), גם לא משנה לנו

מאיזה אזור בארץ הלקוח (יש לנו אתר מכירה עם משלוחים אשר תומך בכל הארץ).

אז אחרי שהגדרנו לנו מה קהל המטרה, אנחנו רוצים לבנות קמפיין ממומן איכותי בפייסבוק אשר יגיע

לקהל היעד.

הדרך הנכונה ביותר לבנות את הקמפיין במקרה זה, הוא לייצר דף נחיתה איכותי בו יש מודעה ואפילו סרטון

אשר מסביר על המוצר, כיצד הוא פועל ומה היתרונות לעומת מוצרים חלופיים (אם בכלל יש).

מטרת דף הנחיתה הוא לייצר אמון אצל הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר את הגולש לאחר שהביע עניין

במוצר אל אתר העסק, בו ניתן יהיה לבצע את המכירה בפועל.

לעיתים נרצה ליצר חשיפה לקהלים שאינם דווקא הלקוח הסופי, אך כן יש באמצעותם

להגדיל את מעגל הרכישות. למה אני מתכוון ?

בדוגמא שלפנינו, אולי נחשוב גם לטרגט פנסיונרים שיראו את המוצר ויציעו להורים לרכוש אותו.

אולי אפילו נשקול בסרטון לשלב סבא וסבתא שהולכים עם הנכדים לבריכה, עונדים להם את צמיד

הבטיחות ויכולים להיות סמוכים ובטוחים שהנכדים מוגנים מפני טביעה.

קל, לא ?

אז אם פיתחתם מוצר חדש או שירות חדש, חשיפה בקמפין מטורגט בדיגיטל אלו הן שתי מילים שאסור לכם לשכוח!


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל ופייסבוק- מומחה לידים חמים.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.