top of page

קמפיין דיגטלי



קמפיין דיגטלי

קמפיין דיגטלי בפייסבוק


אז הקמתי לי עסק חדש, השקעתי במחקר ופיתוח, בייצור ובעיצוב, וכעת יש לי מוצר מהפכני שלא קיים

בשוק. פיתחתי צמיד לילדים שמתריע כאשר קיימת סכנת טביעה.

מה עכשיו ? איך אפשר לשווק בדיגיטל? איזה קמפיין נכון עבורי בדיגיטל ?

איך אני מעלה את המודעות והחשיפה של הצרכנים לקיומו של המוצר הייחודי שפיתחתי ?

איך אני מייצר נוכחות דיגיטלית איכותית?

איך אני מגיע לקהל פוטנציאלי שזקוק למוצר שפיתחתי ?

צורך במוצר יש, אבל אם מדובר במוצר חדש שאף אחד לא מכיר, הרי שאף אחד גם לא יחפש אותו בגוגל.

אז מה הדרך הנכונה להתחיל ובאיזה ערוץ פרסום לבחור ?

ניהול קמפיינים דיגיטליים יכול לייתר בלבול רב.


השלב הראשון בקמפיין שיווק דיגיטלי חדש לעסק הינו לחשוף אותו לעולם כדי שאנשים ידעו על קיומו,

ולא סתם אנשים, אלא אנשים שהם קהל היעד שלי ונמצאים בדיגיטל.


בדוגמא שלנו, נרצה לפנות להורים לילדים בני שנתיים עד חמש. לא משנה לנו מאיזה מעמד כלכלי

הם (מדובר במוצר שווה לכל כיס וכמובן שאין מחיר להבטחת הבריאות של ילדינו), גם לא משנה לנו

מאיזה אזור בארץ הלקוח (יש לנו אתר מכירה עם משלוחים אשר תומך בכל הארץ).

אז אחרי שהגדרנו לנו מה קהל המטרה, אנחנו רוצים לבנות קמפיין ממומן איכותי בפייסבוק אשר יגיע

לקהל היעד.

הדרך הנכונה ביותר לבנות את קמפיין דיגטלי במקרה זה, הוא לייצר דף נחיתה איכותי בו יש מודעה ואפילו סרטון אשר מסביר על המוצר, כיצד הוא פועל ומה היתרונות לעומת מוצרים חלופיים (אם בכלל יש).

מטרת דף הנחיתה הוא לייצר אמון אצל הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר את הגולש לאחר שהביע עניין

במוצר אל אתר העסק, בו ניתן יהיה לבצע את המכירה בפועל.

לעיתים נרצה ליצר חשיפה לקהלים שאינם דווקא הלקוח הסופי, אך כן יש באמצעותם

להגדיל את מעגל הרכישות. למה אני מתכוון ?

בדוגמא שלפנינו, אולי נחשוב גם לטרגט פנסיונרים שיראו את המוצר ויציעו להורים לרכוש אותו.

אולי אפילו נשקול בסרטון לשלב סבא וסבתא שהולכים עם הנכדים לבריכה, עונדים להם את צמיד

הבטיחות ויכולים להיות סמוכים ובטוחים שהנכדים מוגנים מפני טביעה.

קל, לא ?


קמפיין דיגיטלי בגוגל

אז הקמתי לי עסק נוסף לצורך הדוגמא של שיווק דיגיטלי , הקמתי אתר ודף נחיתה והקמתי קמפיין דיגיטלי בגוגל אדס שמדויק למילות מפתח כגון ניהול קמפיין בדיגיטל או ניהול קמפיין בגוגל אדס.

לפי כלי מילות המפתח של גוגל אדס יש כמה עשרות חיפושים בחודש,

לפי הערכתי נוכל לקבל סדר גודל של 10 אחוז מכמות החשיפה שתופיע בגוגל אדס.


קמפיין נוסף שאפשר להקים הוא קמפיין אורגני, לפי הנוסחא שבידי אוכל לקבל טראפיק אורגני של 500 עד 1500 כניסות בחודש אם אצליח לייצר מינימום 10 מאמרים של 2000 מילה.


ניהול קמפיינים דיגיטליים

זה החלק הכי חשוב, אם לא ננהל את הקמפיין באופן מדויק יכול להיות מאוד שתוציאי כסף רב על קידום אורגני או פרסום ממומן ולא תקבלו תוצאות.



אז אם פיתחתם מוצר חדש או שירות חדש, חשיפה בקמפיין מטורגט בדיגיטל אלו הן שתי מילים שאסור לכם לשכוח!



נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל ופייסבוק- מומחה לידים חמים.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page