לידים לאדריכלים


שיווק אדריכלים
לידים לאדריכלים

שיווק דיגיטלי לאדריכלים


אדריכלות זו אמנות !

בדיוק כמו שצייר מציג את האמנות שלו בתערוכה, כך האדריכל מציג את האמנות שלו בדיגיטל.

זה לא היה כך תמיד.

פעם, כשאנשים היו קונים חוברות לעיין בהם, היו המון חוברות ומגזינים כמו "בניין ודיור".

אנשים שמתעניינים באדריכלות או מחפשים אדריכלים, היו רוכשים את החוברות או עושים

מנוי להן, והחוברות הללו היו משמשות כלי פרסומי לאדריכל.

היום, המציאות היא שאנשים לא קונים עיתונים ולא חוברות ומגזינים. אנשים קוראים חדשות באינטרנט וגם רוב המגזינים נמצאים באינטרנט.

לכן, הנוכחות של האדריכלים ברשת היא בלתי נמנעת.

ואכן, רוב האדריכלים מבינים שאתר אינטרנט הוא מעין כרטיס ביקור. באתר הם מציגים את

תיק העבודות שלהם ואת סיגנונם האישי והציפייה היא שככה יגיעו אליהם לקוחות פוטנציאליים.

אבל איך בדיוק יגיעו הלקוחות אם מעולם לא שמעו על האדריכל ואם אתר האינטרנט שלו נמצא בעמוד 7 בגוגל ?

במציאות של היום, אי אפשר להיות פאסיבי, חובה להיות פרואקטיבי.

מה זה אומר פרואקטיבי ? זה אומר ליצר מצב שבו בכל פעם שיש חיפוש של אדריכל בביטויים

כגון:

אדריכלים מומלצים (390 חיפושים בחודש)

ארכיטקט (1000 חיפושים בחודש)

אדריכל בתים פרטיים (480 חיפושים בחודש)

אדריכלים מובילים (210 חיפושים בחודש)


אתה כאדריכל תהיה שם, בדף הראשון של גוגל ותגרום לכל אלו שמחפשים אדריכל,

להיתקל במודעה שלך, להקליק עליה ולהשאיר פרטים בטופס "צור קשר" (מה שנקרא ליד חם).

שמעתי הרבה אדריכלים טוענים שהשוק רווי ושיש פחות עבודה, זו הסיבה שציינתי את מספר

החיפושים תחת הקטגוריות השונות של אדריכלים. יש מאות חיפושים בחודש וצריך

לדעת איך להגיע אל כל אלו שמחפשים אדריכל ולייצר לידים חמים ואיכותיים או במילים אחרות לידים לאדריכלים.


נוכל להגיע אל אותם גולשים באמצעות קמפיין גוגל ממומן – מה שנקרא PPC.

האדריכל בביטויים מסוימים ובחיפושים נפוצים יופיע בדף הראשון של גוגל, וכך,

כל גולש שיחפש אדריכל באותו ביטוי, יתקל במודעה שלו. באופן זה, הסיכוי לקבל לידים איכותיים

הינו גדול מאוד וכל מה שנותר זה ליצור קשר עם אותו אדם שמעוניין בשירות

ולסגור איתו. דרך נוספת ליצר לידים חמים היא באמצעות תכנים.


גוגל מאוד אוהב תוכן ונותן ציוני איכות גבוהים לאתרים בעלי תוכן איכותי עם ערך לגולש.

בתוך אתר האינטרנט של האדריכל, בו ניתן לראות את העבודות שלו, ההמלצה שלי היא

לשלב תכנים איכותיים שעשויים לעניין את הגולש.


תכנים שכאלה יכולים להיות בצורת מאמרים כגון : "טרנדים בתכנון הבית ב-2021", או "עשה ואל

תעשה בבואך לתכנן בית על שטח אדמה קטן" או "איך לעלות את ערך הבית שלך בתכנון נכון"

או עשרות דוגמאות אחרות של מאמרים שיש להם ערך אמיתי לגולש שמעוניין לבנות בית.

תכנים אלו ימשכו את הגולשים שמתעניינים בתכנון בית, ודרך זה נוכל למשוך אותם להשאיר

פרטים בטופס "צור קשר"- מה שאנו קוראים ליד חם.


קידום כזה באמצעות תכנים נקרא גוגל אורגני – SEO.

בקידום זה לא משלמים על קליק במידה והגולש נכנס לאתר, אך יש לזכור שמדובר בקידום

איטי מאוד שעלול לקחת חודשים רבים.


לכן, המלצתי היא לשלב את שני סוגי הקידום בגוגל – אורגני וממומן, ובמידה ויש אילוצי תקציב,

להתחיל עם הממומן על מנת לקבל לידים מהירים ואחר כך להוסיף את האורגני.


נכתב על ידי ירון יוגב משווק דיגיטלי ובעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה שיווק דיגיטלי לאדריכלים החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב מומחה גוגל אדס

ירון יוגב:

מייסד PPC-Simple מומחה פרסום בגוגל,

שיווק דיגיטלי 360° 

An error occurred. Try again later

Your content has been submitted

השאירו פרטים עכשיו ותנו לנו לטפל עבורכם בכל ערוצי שיווק דיגיטלי ! קבלו מצגת חינם