איך לשווק יועץ משכנתאות ?
יועצי משכנתאות חייבים לעבוד בלייצר עוד ועוד לידים חמים על מנת לקבל עוד ועוד לקוחות.
למה ?
כי מדובר בשירות חד פעמי שצורך הלקוח.
לאחר שהלקוח קיבל משכנתא נגמר הייעוץ ואז יועץ המשכנתאות חייב לרוץ ולהשיג לקוח חדש.
ככה חודש אחרי חודש אחרי חודש......
נשמע מעייף, לא ?
לא בהכרח.
מנהל קמפיין מקצועי אשר ידע להתאים ליועץ המשכנתאות פרסום ושיווק מדויק בדיגיטל, יוכל לספק ללא הפסקה לידים איכותיים, וזאת בלי שיועץ המשכנתאות יצטרך לעבוד בשיווק כלל.
אני לא מדבר על פניות סרק שיעסיקו את יועץ המשכנתאות כך שבמקום לתת יעוץ תמורת שכר טרחה, יבזבז את זמנו במתן תשובות בטלפון לאנשים לא רציניים אשר לא מתכוונים לשלם עבור שירות של יועץ משכנתאות, אלא רק לדלות עצות חינם.
אני מדבר על לקוחות "מבושלים", כאלו שמשאירים פנייה בטופס "צור קשר" , מה שנקרא שיווק חם.
נשאלת השאלה מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את השירות אותו נותנים יועצי משכנתאות.
אז לפני הכל, חשוב לי לומר שיש חשיבות גדולה לכך שליועץ המשכנתאות יהיה אתר איכותי ובעל
תכנים. במקרה הזה לא מספיק רק דף נחיתה.
תחום יעוץ המשכנתאות הוא מורכב, לגולשים יש המון שאלות לגבי תחום זה
ויועץ המשכנתאות צריך שיהיו לו תכנים (מאמרים) באותם נושאים פופולריים שהגולשים מחפשים.
מנסיוני הרב כמקדם יועצי משכנתאות, חיפושים רבים של גולשים יש לדוגמא במושגים הבאים:
· מה ההחזר על משכנתא של מיליון ₪
· תמהיל משכנתא מומלץ
· כמה משכנתא אפשר לקחת
· ריביות משכנתא 2021 מה שחשוב לדעת
כמובן שאלו רק דוגמאות לחיפושים פופולריים, אבל יועץ המשכנתאות צריך שיהיו לו תכנים
רלוונטיים באתר שלו לאותם חיפושים.
ומה אז ?
מנסיוני הרב, אני סבור שמה שעובד חזק מאוד עבור יועצי משכנתאות זה פרסום ברשת הדיסקברי.
רשת הדיסקברי הינה חלק מרשת המדיה של גוגל אך נחשבת ליותר איכותית משום שהיא פונה אל
אותם מקומות בהם הגולש הוא "Log in"' .לדוגמא ה-GMAIL הפרטי של אותו גולש או רשת
הדיסקבר הפרטית של אותו גולש המוגדרת אצלו באפליקציה של גוגל לפי תחומי העניין שלו.
איך זה עובד? גוגל יודע בדיוק מה תחומי העניין של אותו גולש ואיזו כוונת רכישה יש לו.
לדוגמא, לגולש שהביע עניין ברכישת נכס, נבנה עבורו כרטיסיות בתוך קרוסלה שעוסקות בתחומים
הפופולריים לחיפוש בתחום יעוץ המשכנתאות, בדיוק בכל אותם החיפושים שהזכרתי קודם (מה
ההחזר על משכנתא של מיליון ₪, תמהיל משכנתא מומלץ וכו').
הגולש, יבחר את הכרטיסייה עם התוכן שמעניין אותו תוך כדי לחיצה על הלינק והוא יעבור ישירות
לאתר של יועץ המשכנתאות לקריאת חומר בנושא זה.
משם, הדרך להשארת פרטים בדף "צור קשר" קצרה.
קל נכון ?
בנוסף, ניתן לפרסם ברשת המדיה (GDN) פרסום ושיווק המכונה Look like כלומר קהלים דומים.
מה הכוונה ?
המערכת של גוגל אדס במדיה יודעת לבנות קהלים איכותיים הדומים לקהלים שהגיעו כבר לאתר
של אותו יועץ משכנתאות. איזה קהלים? קהל דומה לאלו שכבר הביעו עניין בשירות יעוץ
המשכנתאות.
בצורה כזו, נפנה אך ורק לקהל הרלוונטי שצריך ומחפש את השירות ולא נבזבז את תקציב השיווק על חשיפה מיותרת במקומות בהם השירות לא נדרש.
מנהל קמפיין מקצועי ידע לחסוך ליועץ המשכנתאות כסף ולתכנן את תקציב הפרסום באופן שיתן
את המענה הטוב ביותר בתקציב הנמוך ביותר, והכל לשם השגת תוצאות אופטימליות וקבלת
לידים איכותיים.
נכתב על ידי ירון יוגב מומחה שיווק דיגיטלי ומנהל קמפיין של לידים ליועצי משכנתאות
עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.
Comments